Air schreef:Focussed schreef:Er klopt gewoon iets niet aan die foto maar kan er geen vinger op leggen haha!
Te weinig borsthaar? De boxershort hoort er niet?
Inmiddels meer borsthaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mitchall schreef:Maartenn schreef:Maar als iemand een jongensnaam als gebruikersnaam heeft dan is het toch logisch dat het een jongen is?
Ik heet Mitchall en ben toch heel duidelijk een meisje
Het is trouwens de naam van mijn pony, dus niet heel dom gedacht..
Air schreef:Nu heb ik een trauma. Ga ik mijn eigen naam de betekenis van opzoeken, is mijn naam een nieuwe naam die pas voor het eerst is aangemeld bij de Sociale Verzekeringsbank in 2010.
Altijd al gedacht dat ik niet bestond.
saskiakefie schreef:@Calanddra Jouw naam ben ik nog nooit tegen gekomen. Dat blijf ik ook apart vinden dan ik sommige bokkers die heel veel posts geplaatst hebben nooit van gehoord heb.
Calanddra schreef:saskiakefie schreef:@Calanddra Jouw naam ben ik nog nooit tegen gekomen. Dat blijf ik ook apart vinden dan ik sommige bokkers die heel veel posts geplaatst hebben nooit van gehoord heb.
Ben ook niet zo heel actief meer met posts plaatsenaf en toe fototopics en ik lees vooral heel veel mee
Ailill schreef:saskiakefie schreef:@Calanddra Jouw naam ben ik nog nooit tegen gekomen. Dat blijf ik ook apart vinden dan ik sommige bokkers die heel veel posts geplaatst hebben nooit van gehoord heb.
Inderdaad, ik ken haar ook niet. . . ze zit hier 'maar' 10 kilometer vandaan. En daarnaast heb ik in Donegal gewerkt, grappig zeg
Ailill schreef:Bellatrix schreef:Lijkt mij wel ja.
Maar hier op Bokt weet je het maar nooit...er is een bokker waarvan ik jaren gedacht had dat het een zij was...maar het bleek een hij te zijn.
Oh wacht, dat ben jij Ailill.
Jaren gedacht? Ik zit amper een jaar op Bokt althans ik post pas sinds een jaar. . . ben je niet in de war met Anoli
_l_amanda_l_ schreef:Maar Anoli ís toch een vrouw?
geniaal topic.
*moet altijd aan die avatar met voetjes denken bij Anoli* (dat was jij toch?)