Ingmar_ schreef:Dé boxer voor pedo's *ziet een compleet nieuwe behandel methode voor allerlij geslachtsziektes voor zich*
Daar hadden we bokt toch al voor Hoewel k nog nooit zo blij ben geweest met bokt als de afgelopen 3 dagen. Kun je toch nog wat als je ziek in je nest ligt.
Vjestagirl schreef:Daar hadden we bokt toch al voor Hoewel k nog nooit zo blij ben geweest met bokt als de afgelopen 3 dagen. Kun je toch nog wat als je ziek in je nest ligt.Ik heb de afgelopen drie dagen ook echt enorm veel gepost. Zoveel heb ik nog nooit in m'n hele leven in zo weinig dagen gepost Ik vermaak me prima zo
Ja ik vind 'm wel wat hebben ja Hij is sowieso beter dan de andere "dingen" die hier in het topic staan
En het ergste aan deze is: hij komt van 2dehands.beAls iemand het snapt mag je het me uitleggenhttp://static.aanbodpagina.nl/aa_images ... c79526.jpg'Wat heb jij voor de kerst gekregen van je vriend?''Nou, zijn slurf met een strikje eromheen''Schat, zet jij het kerstdiner even op tafel?'Speciaal voor de kerst...Edit: opmerking van een vriend van me: 'Alsie nou een rode neus had gehad...'Serieus, zouden er nou mannen/vrouwen zijn die dit leuk vinden?
Ingmar_ schreef:Ja ik vind 'm wel wat hebben ja Hij is sowieso beter dan de andere "dingen" die hier in het topic staan Alles is beter dan wat er hier verder int topic staat Daar hoef je geen moeite voor te doen...
Nou Ingmar, dat wordt wat met die date volgende week.. Je weet in ieder geval wat je (niet) voor em mee kan nemen
ohh die foto's hierboven, echt té erg!!nou gaat er maar een ding door me hoofd; wie draagt zoiets? misschien wel iemand die ik ken!
Vjestagirl schreef:Ingmar_ schreef: Whahah ohmygod noo!!Wie weet draagt je date wel zoiets...Ohh dan mag 'ie het direct uit trekken
Vjestagirl schreef:Het aller ergste: dit is dus gewoon wat je krijgt als je googled op heren string...Lekker kontje, lekker lijf
Ingmar_ schreef:Vjestagirl schreef:Wie weet draagt je date wel zoiets...Ohh dan mag 'ie het direct uit trekken