Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

myxlea schreef:hahahah
en hoe oud was jij?
XxroosjexX schreef:met zo'n jongen die 'halfdronken' was.
begon zo rond 9 uur, 12 uur moest ik naar huis.
die hele avond heb ik met die jongen gezoend, ik was het na een uurtje wel zat.
maar dat krijg je als je geen nee kunt zeggen
haha
? XxroosjexX schreef:met zo'n jongen die 'halfdronken' was.
begon zo rond 9 uur, 12 uur moest ik naar huis.
die hele avond heb ik met die jongen gezoend, ik was het na een uurtje wel zat.
maar dat krijg je als je geen nee kunt zeggen
haha
Na 'n halfuur heb ik het wel weer gezien, dan is het of tijd om even gezellig te gaan kletsen of tijd voor meer
Hmm vind het ook wel erg leuk.
Jantine_ schreef:Ik was 13, teller staat op 5 netjes dus

Plien91 schreef:Record op 1 avond is nog steeds 1.

Ik moet nog ff.
. daarna tot me 17 een pauze gehad. En nu weer helemaal verslaaft
Mijn vriend heeft ze ook open
(meestal dan he)
. Het enige wat fout was, was dat hij al een vriendin had. En hij heeft nog steeds met die vriendin, en heeft het nooit aan haar verteld. 

Weissjee schreef:Ik was 13, was afgelopen zomer. Bij mij thuis met de beste vriend van mijn stiefbroer. Hij was erg dronken, had zon heel tap-vaatje in zijn eentje leeg gedronken. Maar was wel erg lekker. Het enige wat fout was, was dat hij al een vriendin had. En hij heeft nog steeds met die vriendin, en heeft het nooit aan haar verteld.
Ik snap dan niet eigenlijk waaarom die vreemd ging. Maar het was niet mijn probleem. Enja hij kiest ervoor om het haar niet te zeggen. Dusjaaa.
Hij was trouwens 16, en is nu al weer 17.
) en ik voelde me onwijs schuldig. En hij? Nou hij leek er minder last van te hebben en heeft haar nooit wat verteld. En hij denkt dat zij echt de ware voor hem is. Nou dan snap ik niet dat je zo iemand bedriegt
Nagini schreef:Maar tis zoals Weissjee zegt; niet mijn probleem.
Hij maakt die keuze en ik zeg geen ja of nee. Als hij het initiatief neemt dan ga ik em niet van me af duwen.
SplashIsLief schreef:Weissjee schreef:Ik was 13, was afgelopen zomer. Bij mij thuis met de beste vriend van mijn stiefbroer. Hij was erg dronken, had zon heel tap-vaatje in zijn eentje leeg gedronken. Maar was wel erg lekker. Het enige wat fout was, was dat hij al een vriendin had. En hij heeft nog steeds met die vriendin, en heeft het nooit aan haar verteld.
Ik snap dan niet eigenlijk waaarom die vreemd ging. Maar het was niet mijn probleem. Enja hij kiest ervoor om het haar niet te zeggen. Dusjaaa.
Hij was trouwens 16, en is nu al weer 17.
Ik haat dat soort mannen. Ik heb ook met zo'n persoon gezoend (mijn laatste zoen) en ik voelde me onwijs schuldig. En hij? Nou hij leek er minder last van te hebben en heeft haar nooit wat verteld. En hij denkt dat zij echt de ware voor hem is. Nou dan snap ik niet dat je zo iemand bedriegt
]. Was allemaal erg moeilijk/pijnlijk. Dat wel
. 
Adil18 schreef:Misschien hebben jullie ooit op een groot concour drie Franse broers gezien die als show over hindernissen van 1.60m (en hoger) heenspringen (jawel, zonder paard...).
De jongste van het stel was mijn allereerste zoen....
Citaat:Another act on the programme likely to develop into a talking point is The Flying Frenchmen, who seem to be able to jump anything within reason and have been billed as human horses!
What began as a game has, for brothers Mateo, Julien and Guillaume evolved into an amazing demonstration of two-legged jumping equally as absorbing - and sometimes funny - as the four-legged variety!