Dat pony helemaal achterin het land stond, maar toen ik haar riep kwam ze naar me toe draven. Superschattig en het scheelt mij weer een paar modderschoenen
Had wilgenstokjes gehaald voor de konijnen , door ziekte staan ze even in huis. Dus ik 1 in de reismand gelegd (ze hebben een ren eraan vast , maar ze schuilen in de reismand) En opeens gooit de dame des huizes zo dat stokje de bak weer uit met een stalen gezicht
Dat ik maar 1 kilo was aangekomen ondanks mijn vreetbuien tijdens mijn vakantie, en nu weer volop aan de bak ben gegaan met sporten. hahaha trots op mezelf.
Maar ook gewoon mijn katten die zo blij waren dat we weer thuis waren en de kleine die gegroeid is.
Mijn glimlach zit al sinds woe sdag vastgplakt. Eindelijk weer kunnen rijden. 24 december dom ongelukje gehad. En daarbij mijn buitenste mensicus kapot gemaakt. 4 maart pas geopereerd ik dacht och, is slechts gekneusd. Na die operatie wou lopen etc nog altijd niet. 28 juni een 2de operatie in een ander ziekenhuis. En 7 weken en 1 dag na de 2de operatie lukt paardrijden weer! Ik ben zooo happy. Nu al 2 x gereden
Mijn school . Van 1 hele en 4 halve dagen naar slechts 2 hele dagen verplichte aanwezigheid. De rest is zelfstudie.
Ik ga sowieso al extreem snel erin (een vak van normaal 80u in 10u afronden en dat soort geintjes) dus maar nu ik niet meer die idiote verplaatsing moet maken, gaat het nog eens zo snel gaan!
Dat mijn paard dansend onder mijn komt liep tijdens mijn dressuurles na 5 maanden geleden niks te kunnen met hem (val op straat, hematoom ter grote van een voetbal en 3 maanden herstel).
woepsie90
Geplaatst: 02-09-16 23:00
Niet paarden: Mijn dochter die haar best deed mijn engels na te praten toen ik dat voordeed
Paarden: Dat hij een moment helemaal zen was vlak na het afspuiten buiten op de parkeerplaats/poetsplaatsz. Ik kon rustig kusjes op zijn neus geven waarna hij diep uitzuchte en zijn hoofd liet zakken. Zo'n lief rustmomentje samen