Dat doet me denken aan die tv serie Geordie Shore waar ze tegen alles dat cool of leuk is "mint" roepen
Sunneva schreef:Dat doet me denken aan die tv serie Geordie Shore waar ze tegen alles dat cool of leuk is "mint" roepen Precies mijn gedachte dit
Yunomi schreef:Ik zag net Mint voorbij komen Haha, ik heb ook een Mint op Facebook. Maar hij is wel Thais, misschien verklaard dat wel wat..
savannah030x schreef:Vriendin van mij, haar nichtje heet; Guigiliana Geen idee hoe je t uitspreekt Spreek je dat niet uit als Juliana (lijkt op de Italiaanse variant, maar heeft een gi te veel)Citaat:CoksMijn oma werd door haar inmiddels overleden zussen altijd Cocks genoemd, dat was hun afkorting voor Cornelia.
Maar dat is je oma.. Dit is een meid van 27. En dan niet eens een afkorting, dan heb ik wel een beetje een meh gevoel.
Kyanka doet me denken aan Kylianna, daar zat ik mee op school. Niet mijn smaak, maar wat mij betreft sowieso beter dan Coks.
Kyanka doet me denken aan een Bulgaarse gewichthefster......zo eentje die bij wijze van training met koeien gooit.
Cowboy55 schreef:Kyanka doet me denken aan een Bulgaarse gewichthefster......zo eentje die bij wijze van training met koeien gooit. vind em echt goed... hahahaha!
Imaginaerum schreef:Dillen-Gilbert is geboren volgens een gigantische poster bij ons in het dorp. Verschrikkelijk. Hey, een Noorderling Zag hem net op RTV Noord voorbij komen, het bord valt wel op ja
Dillen of Gilbert alleen was nog niet erg genoeg? Vandaag kwam ik een bonnetje tegen van de slijter met daarop 'u bent geholpen door Kasia.' Die had ik nog niet eerder gehoord. Ik vind het wel mooi!