Dat ik wakker ben geworden midden in keiharde(!) onweer en regen Heerlijk om te weten dat pony nu op stal staat en nog niet buiten s nachts Dan was ik waarschijnlijk in paniek geweest pfieuw
Mijn paard de afgelopen tijd. Wat maken we veel mee, positief en negatief. En wat pakt hij toch goed uit als mijn vertrouwen weer back to basic is. Echt, ik denk dat ik na veel vallen(letterlijk,helaas) toch weer ben opgestaan(ook letterlijk..) uit een negatieve spiraal en weer in de positieve terecht ben gekomen. Trots .
Boer zijn dochterje van 4 die meeging de koeien ophalen , kletsen en in de koeien vlaaien stampen . En met haar haarspeldje de koeien hun 'knopje' indrukken , werk duurt langer maar vind het zo heerlijk dames onder elkaar
Dat ik na een dip m door stage nu weer lekker in m'n vel zit en daardoor ook weer mezelf begin te worden en weer gezellig kan doen met m'n ouders en zusjes.
Gister op m'n werk. M'n collega was bezig met een promotieding van de Staatsloterij. Het promotieding was een soort beeld van Jeroen van Koningsbrugge. Op een gegeven moment vroeg ik aan m'n collega of ik hem mocht hebben want dan heb ik tenminste eindelijk een man in huis. Collega lag helemaal in een scheur en klanten ook
dat mijn zwangerschap niet meer geheim is en dan het allemaal goed verloopt. Dat mijn paardjes er heerlijk bij staan en ook daar geen zorgen meer om heb! goede combi dus