Drie dagen lang heb ik een glimlach op mijn gezicht gehad, wat een heerlijk weekend Junior Fun hebben we gehad. Een weekend lang feesten, plezier maken en korfballen met allemaal leeftijdsgenoten tussen de 16-20 jaar. Heerlijk! Zoveel nieuwe mensen leren kennen en zoveel mooie herinneringen gemaakt!
Britta31
Het 3 jarig dochtertje van een achternichtje die bezoek was vanuit Ausralie.Ik had haar zo mee willen nemen.En het was super leuk om mijn nichtje voor het eerst te zien.
Britta31
Geplaatst: 19-06-16 21:05
Britta31 schreef:
Het 3 jarig dochtertje van een achternichtje die bezoek was vanuit Ausralie.Ik had haar zo mee willen nemen.En het was super leuk om mijn nichtje voor het eerst te zien.
De kuikens die geboren zijn. Nu heel erg hopen dat het twee hennen zijn, dat mag wel na de hanenovervloed van de afgelopen jaren (gemiddeld 2x zoveel hanen als hennen).
En het feit dat mijn moeder mijn idee voor mijn TuinHuis helemaal geweldig vindt (Tiny house principe) en het idee van de sensory garden voor de honden ook heel gaaf vindt.
Hier is maakt de hond mij blij. Die is tussen mijn benen gaan zitten/liggen (wisselt ze tussen) onder mijn bureau. Deze hond heeft een hele tijd helemaal geen contact willen maken en was panisch voor kleine ruimtes/doorgang waar ze mogelijk een wand zou aanraken, en nu komt door een smalle doorgang tussen en tegen mijn benen aanliggen in een kleine ruimte (bureau is 1.00x0.70) waar ik dan ook nog mijn stoel aangeschoven bij heb. Ze slaapt in een bench van 1.20x0.80 omdat toen ze zo slecht was, dat pas groot genoeg was om bij te ontspannen, terwijl het gaat om een hondje van 40cm en 10kg.
Iejoor
Geplaatst: 21-06-16 19:16
Het feit dat ik ondanks dat ik totaal niet kan rekenen, een 8.5 en een 8.7 op mijn rekentoetsen heb gehaald!