Jungles schreef:Wat betekent GV? Hetzelfde als VL, maar dan voor mensen die absoluut geen aandacht vragen, maar wel graag vragen willen krijgen daarover.
oomens schreef:Om nog maar te zwijgen van 'GV'.Je was me net voor! En vervolgens liep Bokt vast...Ik ga voor Geile Vriend of Grote Vriend
Maar kittens zijn gewoon lief, daar mag je alles over zeggen. Dus ook 'de kleine', 'de kleine man' etc.
Nicky1963 schreef:Ontzettond. En alle andere woorden die eindigen op -end maar uitgesproken worden als -ond.Dit OchtOND, morgON, lopON EEEEEEEEEENNNNNNNNNNN(D)
Nicky1963 schreef:kanookopdelijst schreef:.. om 08.00 uur door kittenlief gewekt.KL Deze kwam ik laatst ook weer tegen en blijft vervelend: “...sinds kort heb ik een kleine meid”
nogmeernaastenliefde schreef:morgen gezellig met broerlief op padBL, kan ook op de lijst dezeook schreef:dan heeft zuslief gewoon even een lesje nodighet wordt me iets te veel, al die lieve lieve lievers...
Ooit eens tegen een dementerende horen zeggen: we gaan even een boterhammetje eten. Of: ik ga die meneer even voeren...