SindyKaya schreef:Volgens mij zeg je huts als iets goed gaat/iets lukt? Geen idee
Inderdaad ook de context waarin mijn vader huts gebruikt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bloodymary schreef:Uitdaging vind ik zo vreselijk. Mensen hebben geen nieuwe baan of nieuw werk meer, maar een nieuwe uitdaging. Brrr...
En ook dat alles en iedereen zich maar coach noemt tegenwoordig. Ik ben belastingadviseur en laatst mailde er een potentiele nieuwe klant die zocht een financiële coach. Ik heb hem vriendelijk afgewezen.
SavannahNx schreef:SindyKaya schreef:Volgens mij zeg je huts als iets goed gaat/iets lukt? Geen idee
Als je bvb heel hard met je team hebt gestreden in een drukke horeca baan en jullie hebben het geflikt met zn alle “HUTS! ZO DOEN WE DAT”
Zoiets.
Jungles schreef:Het woord ‘prut’..... Gatverdamme... Als ik mensen op het forum zie schrijven: ‘Ja, dat is allemaal prut’, dan krijg ik letterlijk de rillingen. Wat een vies woord is dat zeg....
En ik ga het nogmaals benoemen, ook al is het hier al 100 keer gezegd. Je kunt geen topic openen of het woord ‘vriendlief’ komt voorbij. Echt om misselijk van te worden.