Lau schreef:Helaas zit je steeds op het randje, maar ik ken genoeg bokkers die je gewoon een smerig ventje vinden. En net als mij niet snappen dat je nog hier rond mag hangen.
Ik vind dat jij behoorlijk óver het randje zit, om mij te beschuldigen van allerlei smerige intenties.
Het is godgeklaagd dat dit nodig is, maar vooruit:
* Ik heb me hier ooit ingeschreven omdat ik in 2012 ging paardrijden en met Google vaak hier terechtkwam. Niet om achter mensen aan te zitten. Ik ben nog steeds paardenliefhebber, dus ik heb geen intentie om hier weg te gaan.
* Ik heb in de acht jaar dat ik hier zit nooit achter iemand aan gezeten en nooit de bedoeling gehad iemand te versieren.
* Ik heb ooit, in een heel ander topic, gezegd dat ik op jongere vrouwen val. Dat topic ging over leeftijdsverschil in relaties, dus daar was het on topic. Als je je daaraan stoort, is dat jouw probleem. Het wil toch verdomme niet zeggen dat ik achter jou aanzit! Of achter wie dan ook! Dan zou ik ook niet mogen zeggen dat ik op vrouwen van mijn eigen leeftijd val, of op mannen! Want vrouwen van midden dertig kunnen zich dan ook belaagd voelen.
* En zelfs al was ik uit op een relatie via Bokt, dan ga ik nog steeds geen mensen persoonlijk stalken en dan betekent "nee" nog steeds "nee". Ik mag toch hopen dat je dat begrijpt...
Als je echt zo'n hekel aan me hebt: er zijn knoppen om mijn berichten te negeren. Maar liever heb ik dat je die rare ideeën over mij bijstelt en geen aanstoot meer aan me neemt. (In de hoop dat je een virtuele uitgestoken hand niet ook als een avance opvat...)
Daar kan je het mee doen. Ik hoop hier nooit meer op te hoeven terugkomen.