Dat mijn vriend zo lief tegen me is nu ik me zo klote voel. Lopen onderzoeken in het ziekenhuis dus is even allemaal spannend! fijn dat er dan mensen zijn die je steunen en voor je zorgen
Dat er een filmpje op ons werk rondgaat dat er een vrouw heel leuk fietsend de winkel inkomt, some people
Shiawase
Geplaatst: 23-05-16 17:30
Een aantal jaar geleden heb ik een tijdje een paard gereden die daarna helaas telkens doorverkocht werd. Hij ging van eigenaar naar eigenaar, en er werd telkens verzwegen dat hij artrose heeft. Nu ben ik gelukkig erachter gekomen dat hij al een tijdje bij mensen staat die wel weten dat hij artrose heeft, en het daar heel fijn heeft.
Dat Hillardy gisteren haar laatste examen heeft afgerond en nu vakantie heeft
En dat degene die mijn studentenwoning overneemt ook een hondje heeft en waarschijnlijk er een tweede bij neemt en na enige overtuigingskracht van mijn kant mijn wasmachine(tje) overneemt. Nu wast haar moeder nog al haar kleding, maar straks is ze gewoon echt zelfredzaam.
Zojuist een eerste (skype)gesprek gehad met mijn (master) thesisbegeleidster. Dat was nogal plannen en aangezien ik in de tussentijd al wel mijn kamer opgezegd had en daarna een week radiostilte kwam was ik erg opgelucht toen ik gisteren een mailtje kreeg of het vandaag ging lukken.
En het gesprek was heel nuttig en het klinkt als een ontzettend aardige begeleidster. Ik heb er ontzettend veel zin in en als ik een staart had was hij nu constant aan het kwispelen.
Britta31
Ik fietste naar huis en een trekker achter mij , en met inhalen bleek het een prachtig oud dinkie te zijn.
Mooie was hij bleef eerst achter mij plakken omdat hij me niet inhalen kon , ik heb nog nooit zo hard gefietst met kramp in de benen bleef ik fiets aansporen en met een dikke smile heb ik die man op dat mooie trekkertje mij zien inhalen op den duur toen ik eindelijk moe werd XD .
Date nr 8 en dat mijn vakantie begonnen is vanmiddag. En mijn nieuwe jurkjes en het vooruitzicht van komende week. Genoeg om mee vooruit te kunnen dus!!!