Ik houd denk ik niet van sm

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Smee__ schreef:Jungles schreef:Inderdaad Flappie: Vriendlief![]()
Ik krijg letterlijk de rillingen van dat woord en je komt het overal tegen op Bokt: ‘Straks lekker uit eten met vriendlief.’ ‘Vriendlief was het er ook mee eens.’
Gewoon alle woorden waar -lief achter gezet wordtVriendlief, kindlief, paardlief, hondlief, heb ze allemaal al eens voorbij zien komen
Shenavallie schreef:Ik schop deze weer eens even omhoog, omdat ik mij de laatste tijd gruwelijk erger aan een woord. En omdat ik benieuwd ben aan welk woord andere bokkers zich ergeren.
Die van mij: knap paard of knappe pony.
Dat 'knap(pe)', brrrrrr.....
friesam schreef:Shenavallie schreef:Ik schop deze weer eens even omhoog, omdat ik mij de laatste tijd gruwelijk erger aan een woord. En omdat ik benieuwd ben aan welk woord andere bokkers zich ergeren.
Die van mij: knap paard of knappe pony.
Dat 'knap(pe)', brrrrrr.....
Staat er op stal een stalgenoot tegen mijn paard te praten voor zn box, wat ben jij toch ern knapperd (krijg spontaan braakneigingrn)
oomens schreef:PinkPrincess schreef:Huts kan ik niet meer aanhoren
Huts?
oomens schreef:SindyKaya schreef:Huts a niffauw doe normaal a niffauw..
Welke taal is dat? Ik denk dat ik qua straattaal(?) ongeveer bij Watskeburt ben blijven steken.
SindyKaya schreef:oomens schreef:Welke taal is dat? Ik denk dat ik qua straattaal(?) ongeveer bij Watskeburt ben blijven steken.
Ja goede vraag.. Snap het zelf ook nog niet zo goed. Weet alleen wel dat mijn klasgenoten er van houden vandaar dat ik het ook ken..
Ik voel me ook al oud met mijn 19 jaar