Allemaal gemaakt in de afgelopen 18 dagen quarantaine.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Wat fijn soesje! En een prachtige prestatie zeg!!
Oke vooruit dan maar...een foto. Want ik vind de jurk zo leuk
[ [url=m/oaVFe0.jpg]Afbeelding[/url] ]
musiqolog schreef:Je ziet er zeker mooi uit! Nu nog stoppen met roken.
Overigens word ik met dit regime bepaald niet lichter (de sportschool is natuurlijk ook dicht). Nu valt het nog wel mee, omdat ik in de vastentijd altijd van vlees, snoep, snacks en alcohol afblijf. Maar na Pasen...
Jolien87 schreef:Eerlijk gezegd denk ik niet dat je na deze laatste opmerking nog kunt rekenen op foto's.
Uiterst ongemakkelijk, dit.
musiqolog schreef:Lau schreef:De manier waarop jij jonge vrouwen belaagd is misselijkmakend
Iemand een compliment over zijn uiterlijk geven... 't Is maar wat je "belagen" noemt!
Lau schreef:Lees je eigen ducking berichten eens terug man. De manier hoe jij in alle topics vrouwen lastig valt. En geen problemen hebt met seks met “jonge” meisjes. Echt het is een wonder dat een creep als jij nog geen ban heeft.
musiqolog schreef:Lau schreef:Lees je eigen ducking berichten eens terug man. De manier hoe jij in alle topics vrouwen lastig valt. En geen problemen hebt met seks met “jonge” meisjes. Echt het is een wonder dat een creep als jij nog geen ban heeft.
Ik daag jou uit om één (1) bericht te vinden waarin ik rechtstreeks, of zelfs maar onrechtstreeks, iemand lastig val. Je gaat ze niet vinden. Ik weet niet in wat voor wereld jij leeft, maar "wat zie je er mooi uit" betekent bij mij iets anders dan "hoi, n**ken?"