Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lest

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 21:23

MyWishMax schreef:
Vrienden van mijn vriend over een vriendin van mij (snappen jullie het nog ROFL )

"Zak over der hoofd en er tegen aan" "Ja of de krant op der hoofd leggen, steek je meteen nog iets op ook"

Clown

Ik hoop dat je ze duidelijk hebt gemaakt dat je zulk soort dingen niet zegt over je vriendin?? Ik zou het iig niet pikken als dat gezegd werd over een vriendin van mij.

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 21:25

Er staan echt poedersuiker opmerkingen tussen zeg! Wat mensen wel niet tegen je durven te zeggen!

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 21:32

Ik weet ook nog een hele lompe van 2 jaar geleden
We hadden een stagair op school bij biologie, Jasper.
En het klikte niet echt tussen hem en mij Bloos
Toen ging hij de dagplanning op het bord zetten
maar in plaats van Theorie schreef hij Theory
Dus ik schreeuwde "Wat Nou Theor-Y ben je dyslextisch ofzo?"
Ehm ja, dat was hij dus Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 21:40

Marjo_x schreef:
Ik weet ook nog een hele lompe van 2 jaar geleden
We hadden een stagair op school bij biologie, Jasper.
En het klikte niet echt tussen hem en mij Bloos
Toen ging hij de dagplanning op het bord zetten
maar in plaats van Theorie schreef hij Theory
Dus ik schreeuwde "Wat Nou Theor-Y ben je dyslextisch ofzo?"
Ehm ja, dat was hij dus Bloos

Eigenlijk vind ik dat zo iemand niet voor een klas mag staan Bloos
Zelf heb ik ook regelmatig lompe opmerkingen en hoor er ook veel Vork

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 21:42

ze mogen van mij best voor de klas staan Knipoog Alleen zou ik als ik dyslextisch was en voor een klas stond dat wel even vermelden als ik me voor ging stellen Knipoog

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 21:44

Er schiet mij ook nog iets te binnen van toen ik in de 2e zat.

Een klasgenootje van mij haalde altijd hele hoge cijfers. Had ze voor een toets een 5 gehaald en toen moest ze huilen. Dus ik helemaal van pff slaat toch nergens op, je gaat toch niet huilen als je een onvoldoende hebt blabla....stond ze achter me *woeps* Bloos

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 21:45

hahaha ik lig dubbel hier....

leuke.....hmmm ik werk al 10 jaar in een mannenwereld, automaterialen wel te verstaan....
komt er een klant aan de balie.....mevrouw, is die meneer er ook?ik moet wat onderdelen hebben....tssssssss ja hoor, ogenblik, om dan vervolgens een stagiare te sturen die mij alles moet vragen Clown
hoe bedoel je vooroordeel Haha!

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 21:57

Haha Dana01, heel herkenbaar! Zo moest ik als vrouw ook eens een bepaald onderdeel halen bij de automaterialengroothandel (da's een leuke voor scrabble, past alleen niet op het bord tenzij om 't hoekje Haha!). Betreffende onderdeel werd op de balie gelegd, ik maak het doosje open en zeg dat het niet de goeie is (wat ik 100% zeker wist want ik had het geval al zo vaak gezien). Kijkt die man me meewarig aan en zegt, echt wel hoor meissie, het is voor dat en dat type auto, kijk maar daar staat het... Ik zei ja alleen dan de spaanse versie daarvan. Hij schiet in de lach en zegt dat die versie niet eens bestaat... Ik zei vraag het maar aan x (weet naam niet meer) die weet ervan. Hij kijkt me nog eens aan met een blik van, Rolleyes wijven zijn ZO a-technisch, maar vraagt toch even aan x, die meteen wist te melden dat het inderdaad het verkeerde type onderdeel was hahahahahahaha ROFL Altijd leuk als je dan tóch gelijk hebt Go jij! Go jij!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 22:04

Lest schreef:
MyWishMax schreef:
Vrienden van mijn vriend over een vriendin van mij (snappen jullie het nog ROFL )

"Zak over der hoofd en er tegen aan" "Ja of de krant op der hoofd leggen, steek je meteen nog iets op ook"

Clown

Ik hoop dat je ze duidelijk hebt gemaakt dat je zulk soort dingen niet zegt over je vriendin?? Ik zou het iig niet pikken als dat gezegd werd over een vriendin van mij.

Ik was al geen fan van die gasten, maar hun nu ook niet meer van mij Knipoog

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 22:26

It's a mensworld... Ik ken 't.... Heb een paar jaar als bijbaantje bij een verhuurder van oa fietsen gewerkt. Heb véél schokkende gezichten gezien van zowel mannen als vrouwen bij de mededeling dat ik geen mannelijke collega's nodig had om een band te plakken.... Ook de gezichten als ik binnen 30 seconden een wiel van een volle ("laat de inhoud maar zitten, is zo gedaan") bolderwagen afkrikte met een schroevendraaier en hamer en er weer een ander wiel opramde waren altijd een succes.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 22:26

Hihi dat vind ik ook wel humor Haha!

Evenstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 23:17

Wat een ontzettend leuk topic, erg zijn inderdaad wel erg veel lompe mensen met lompe opmerkingen.

Helaas weet ik er nu zo snel geen een, maar blijf wel meelezen.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 23:24

Cleo_ schreef:
laatst ging ik met mijn vriend(T) naar een vriend van hem (E) op bezoek..
T: heej (E) heb je die nieuwe reclame van hi al gezien? (heel smerig lachend)
E: nee nog niet gezien hoezo?
T: ja er loopt een heel lekker wijf in rond (ondertussen keek hij mij aan)
ik: JA! die met dat waterhoofd.

E heeft dus een waterhoofd :Y ik kon echt letterlijk wel door de grond zakken zo erg Clown

ik werk in een kinderkledingzaak.. en een moeder en dochter(T) die hebben dat samen en ik ben daar dus weekend/vakantie hulp
klant: heej jij bent toch de dochter van de bazin
ik: nee mevrouw dat ben ik niet
klant: ja maar je bent toch zwanger?
ik: nee mevrouw en ik ben ook niet over 7 weken uitgeteld
klant: oja klopt dat zie ik er ook wel vanaf

schaamde me dood en ging spontaan lijnen.. hoe kan iemand nou zeggen dat IK al zwanger zou zijn.. (ben 18 klein van stuk en als ik zeg dat ik 14 ben zullen ze me ook geloven)
grr..

Hahaha die doet mij denken aan een opmerking van een vriendin.
Mijn vriendin had een vriendje.
Zij, haar vriend (florian) en een vriend van hem en ik waren stappen..
De vriend van Florian had wat zwaar werk gedaan.. en zegt die vriendin van mij>
Dank je wel, je bent een echte BIKKEL.

Floor staat er al zo schamend bij...
Dus toen die vriend van florian even naar de WC was zegt florian ineens:
Hij heeft maar een BAL hoor?

Voor degene die het niet weten bikkel betekend ook 1ballige man...
Nou we lagen in een deuk...

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 23:42

Mijn vriend is trouwens ook een ster in botte opmerkingen, kan echt een hufter zijn af en toe.
Hier aan de deur komt iedere week de groenteboer met een mobiele winkel / vrachtwagen langs, die vent is eigenlijk gruwelijk vervelend, en wordt hier thuis als we het over hem hebben dan ook altijd 'de groente-idioot' genoemd.
Hij komt altijd op zaterdagochtend, en een paar weken geleden deed mijn vriend de deur open toen hij aanbelde.
De groenteman vroeg aan mijn vriend wat we nodig hadden, en mijn vriend riep mij:
"Alice, wat wil je hebben van de groente-idioot?"
Die vent stond dus gewoon voor zijn neus, en mijn vriend had zijn verspreking niet eens door Clown

Ook erg leuk trouwens, mijn naam..... Alice. Op zijn engels als in Alice in Wonderland of het overbekende "Who the f*ck is Alice?".
Dat laatste krijg ik echt nog steeds tot vervelends toe te horen als ik me voorstel..... Erg grappig Nors opkijken Gaaaap

Een vriendin van me is echt briljant qua opmerkingen, niet qua rotopmerkingen naar anderen, maar ze kan zo heerlijk idioot uit de hoek komen Haha!
Nieuwe vloerbedekking halen voor in haar huis, vloerbedekking gekozen en het moest besteld worden:
"Heb je de maten van de kamer waar het in moet komen?"
"Oh, sh*t, ik weet de lengte en breedte wel, maar de hoogte ben ik vergeten!"
Huilen van het lachen

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 00:25

pretletter17 schreef:
Haha staan leuke dingen tussen maar ook wel heel vervelende! Heb zelf een keer gehad toen ik jaren geleden in mijn lunchpauze in de stad liep, een appeltje te eten, zegt een wildvreemde vrouw zo tegen mij: ja ja en maar vreten en maar nog dikker worden Bloos! Oké ik was/ben zeer redelijk bourgondisch belijnd maar zo'n opmerking om een áppel??? Ik was werkelijk te verbouwereerd om iets terug te zeggen...

Ik had die appel tegen d,r kop aan gesmeten hoor. Wat een poedersuiker zeg. Ik snap zoiezo niet waarom mensen opmerkingen maken naar wildvreemde over hun gewicht/.uiterlijk. Daar kan ik echt zo boos om worden

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 00:44

Hihi....... Ik zat een keer op een bokt-meeting waar ik me niet had voorgesteld met mijn boktnaam. Hadden het erg naar onze zin en het topic waar we zaten werd natuurlijk uitvoerig besproken. Een, toen nog mod nu Lid Nieuwsredactie - Bemiddelaar Knipoog , begon opeens "en wat te denken van die BitchyWitchy dan??" Vriendin en ik, en de enkeling die wist wie ik was, lagen helemaal in een deuk. Hebben hem even laten vertellen, viel reuze mee allemaal ging over mijn knalroze haar wat ik destijds had, en toen heb ik mezelf voorgesteld (inmiddels had ik geen knalroze haar meer)..... Ik vergeet dat gezicht van S. Haha! noooooooooooooooooooooooooit weer!!!!!!! Clown Clown Clown

Vriendin en ik wisten dat dit zou gebeuren. Ik was nog vrij nieuw in het topic, maar had toch wel wat uitspraken gedaan (bewust Knipoog ) die gespreksstof zouden geven. Wilden even stunten, en dat is goed gelukt Ja

Joanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 00:50

Haha bij mij in de klas vorig jaar was het één grote chaos onder engels, komt er een lerares de klas in gestormd en schreeuwd: "WIE HEEFT HIER DE LEIDING?!" Komt de stagaire eraan eglopen van: "Ik mevrouw" Zij zo van: "Ben jij geen leerling?" De hele klas lag dubbel Tong uitsteken

Charlie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 04:43

Sommige opmerkingen zijn idd wel ontzettend bot, maar de meeste zijn gelukkig best grappig Nagelbijten / Gniffelen
Ik kom er net op nog weer een:
Mijn voortanden zijn nep (ooit een keer het asvalt een zoentje gegeven) en op de middelbare school had ik heel lang een 'plaatje', een gehemelte met drie tanden eraan. Volgens mij was het in de derde klas Duits. Ik had wel eens de gewoonte om met dat plaatje te spelen met mijn tong, los, vast, los, vast... Komt op een gegeven moment de leraar Duits op mij af met een prulle(n)bak: 'Jongedame, wil jij die kauwgom even uit doen?' Vork Dus ik zeg heel verbouwereerd: ' Maar meneer, dat zijn mijn tanden...' Verward Oh, en dat was de eerste en de laatste keer dat ik een leraar zo rood heb zien worden... Bloos Ik vond het eigenlijk best sneu voor hem... (Maar heb er toen wel heel erg om zitten lachen)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 10:29

BitchyWitchy schreef:
Hihi....... Ik zat een keer op een bokt-meeting waar ik me niet had voorgesteld met mijn boktnaam. Hadden het erg naar onze zin en het topic waar we zaten werd natuurlijk uitvoerig besproken. Een, toen nog mod nu Lid Nieuwsredactie - Bemiddelaar Knipoog , begon opeens "en wat te denken van die BitchyWitchy dan??" Vriendin en ik, en de enkeling die wist wie ik was, lagen helemaal in een deuk. Hebben hem even laten vertellen, viel reuze mee allemaal ging over mijn knalroze haar wat ik destijds had, en toen heb ik mezelf voorgesteld (inmiddels had ik geen knalroze haar meer)..... Ik vergeet dat gezicht van S. Haha! noooooooooooooooooooooooooit weer!!!!!!! Clown Clown Clown

Vriendin en ik wisten dat dit zou gebeuren. Ik was nog vrij nieuw in het topic, maar had toch wel wat uitspraken gedaan (bewust Knipoog ) die gespreksstof zouden geven. Wilden even stunten, en dat is goed gelukt Ja

Hahahaha.... Haha! *LOL*
Ik zie het helemaal voor me!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 10:47

In het 2e jaar zat er een jongen bij mij in de klas, die echt gewoon raar praatte. Toen moest die een spreekbeurt ofzo iets doen en toen zei de mevrouw die we toen hadden zo van: tja ... ik weet dat het moeilijk is om te praten met je beugel in maar... en hij : ik heb helemaal geen beugel!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 10:58

hahaha op mn werk net:

mn baas: froukje doe jij de was even?
ik: ik weet niet hoe hij werkt
mn baas: Je bent een vrouw, dat is het enige wat een vrouw hoeft te weten Vork

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 10:58

Haha, echt leuke zijn er weer bijgekomen,
Trouwens ook hele stomme (zoals die appel)

Ze hebben ook een keer tegen mij gezegd dat ik nog wel erg jong was voor een kind. Liep met mijn buurmeisje van 5 en zelf was ik 14. Agh, je kunt niet vroeg genoeg beginnen. Dat heb ik toen ook gezegd.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 11:04

Hihi hoe reageerden ze?

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 11:12

Ik liep langs hun, hun zaten op een terrasje, ik hoorde hun reactie dus niet meer..

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 11:13

Oh over dat eten en dan die opmerkingen.. ik liep tijd geleden eens met een patatje in de stad (eet ik echt zelden en ik ben ook niet dik ofzo) komt er een oude man naar me toe en zegt: Weet je wel hoeveel caloriën daar in zitten? ik: ja heeeeeeeel veel en ben maar doorgelopen pff waar bemoeit ie zich mee zeg! Wat een ander in zn mond stopt moet dat lekker zelf weten! Heeft niemand iets mee te maken!