die verschrikkelijk stoute Superpepeijn!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 11:13

Zo, daar ben ik weer. Ik heb niet veel gemist zie ik, mannen delven nog steeds het onderspit en hebben nog steeds niet zo veel zinnigs te melden.
nu deze wijze vrouw weer in the picture is, kunnen we het gesprek weer op niveau continueren. Dus mannen, bereid je voor op de zoveelste nederlaag..... hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 11:17

Hard aan het werk inderdaad, net in mijn nieuwe baan begonnen, even koffie en even bijkomen. Hmmmm rom??? als je dan toch bezig bent met die afwas, weet ik nog wel een berg, ergens in een appartement in Hilversum.

Maan??? combo's maken lastig???? hmm, jullie zijn trouwens wel mak hoor!!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 11:39

Ehm, ik ben niet bezig, dat is mijn afwasmachine.
Huren?
Ik ben op vakantie en zit nu bij mijn ouders. Die wil ik toch niet al te veel op kosten jagen.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 11:44

Enne wij mak?
Ik kende het spel koekhappen, maar ik heb hier toch een aaantal voorbeelden gezien van een nieuw fenomeen, het zogenaamde kiphappen Lachen

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 11:48

...en die koek hapte lastiger dan de kippen Haha!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 11:54

tjingggggg!!!

ff een voorzetje en de mannen lopen uit naar 125-4 Tong uitsteken

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 12:22

Ongelofelijk! Mannen denken dus werkelijk dat elk door hun gescoord punt voor meer dan 1 telt... wat een eigendunk!
Er zijn hier 2 mannen, 2 punten dus, en hoeveel vrouwen zijn er? Aangezien vrouwenpunten zéker voor 1 punt elk tellen en mannenpunten toch heel misschien met toestemming van de vrouwen voor bijna 1. Dus ik vrees voor jullie dat jullie keihard het onderspit aan het delven zijn!

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 12:52

juist, dat bedoelde ik nou.
Waar komt die eigendunk toch vandaan ? Ze hebben nog niets anders gedaan dan ons elke keer een mogelijkheid te geven hun de mond te snoeren..... ook nu is het weer erg stil rond het bescheiden bosje dat zich man noemt.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 12:59

En tel daar dan nog eens bij op dat ze zelf het voorzetje gaven en dat het slechts nog een inkoppertje was...
Dat zijn -10 punten denk ik! Haha!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 13:16

Sando schreef:
elke keer een mogelijkheid te geven hun de mond te snoeren...

Juist ja, de punten die de dames gehaald hebben zijn ze gegeven door de heren dus Lachen
Wij geven daarmee de voorzetten aan onszelf en aan de dames!
ach, ach, wat zouden ze zonder ons moeten.
die -10 vind ik wel ok, dan wordt het 124-5 (vrouwen een puntje voor de moeite) Knipoog

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 13:19

wat gul zeg, ik dacht toch echt dat wij meer punten hadden.
124 voor jullie ? dat lijkt me erg onwaarschijnlijk, hoe komen jullie aan die puntentelling ? mag ik ook een eigen puntensysteem introduceren ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 13:28

Romkabouter schreef:
Enne wij mak?
Ik kende het spel koekhappen, maar ik heb hier toch een aaantal voorbeelden gezien van een nieuw fenomeen, het zogenaamde kiphappen Lachen

Haanhappen doet het ook heel goed!

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 13:32

Mannen............ Tsja, ze kunnen het vaak alleen maar op het gebied van kracht winnen...... Daarom denken ze zich te kunnen indekken met flauwe grapjes en eigendunk, maar eigenlijk zijn ze net kleine kinderen, geen eingen gedachte en mening en banketstaaf met elkaar mee.

Dan zeggen ze wel eens dan vrouwen kibbelen, maar wij hebben tenminste een eigen mening, en door te 'kibbelen' wissellen wij elkaars mening uit.........

Maar dat over die punten........... Ach als ze denken met meer punten meer eigenwaarde te krijgen, dan moet dat maar, wij vrouwen hebben dat niet nodig !!!

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 13:42

Wij vrouwen zijn van mening dat een haan nergens is zonder een kip.
haanhappen is op het moment erg in trek ja, zoveel hanen zaten er niet op bokt. sinds er wat haantje bijzijn moeten die zich steeds verdedigen, is wel sneu, wat jullie ?

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 13:48

Haanhappen ?!?!?!? HHHHHMMMMMM.... ik vind niet dat wij dat doen hoor, wat je al zei, ze geven zelf die mooie voorzetten !!!

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 13:55

nee, dat doen ze zelf toch. de haantjes happen goed op het moment....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 13:57

Ludora schreef:
Haanhappen ?!?!?!? HHHHHMMMMMM.... ik vind niet dat wij dat doen hoor, wat je al zei, ze geven zelf die mooie voorzetten !!!

Haanhappen doen mannen, kiphappen geld voor de vrouwen!

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 13:59

Nou dat zie ik anders, nu dat wij jullie af zeiken zijn wij aan het haanhappen hoor !!!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 14:04

Misschien zijn de haantjes nogal kippig!
Wij zijn misschien ook wel kippig, maar wij erkennen dat tenminste (vandaar kippig) en wij laten ons tenminste een passende bril aanmeten!
Ben benieuwd of ze nog wat happen die haantjes! Anders hongeren ze vanzelf wel uit!

Ik denk trouwens dat ik een antwoord heb op de vraag waar toch dat eigendunk vandaan komt... het is iig niet aangeboren, eigendunk is een vrouw immers totaal vreemd, het is dus aangemeten/aangeleerd. Wat dus alleen door mannen gedaan kan worden. Welke man daar als eerste mee begonnen is weet ik niet, ik vrees dat ik het ook niet wil weten ook, ik hak m in de pan, lekkere hanenbout! Vork

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 14:05

nee, dat moet je zo niet zien.....koekhappen doe je toch ook zelf, dat doet de koek toch niet......hihhi..... Kom op Ludora, probeer het te snappen....!! hihi....

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 14:28

Toch weer een paar posts verder naar aanleiding van een mannelijke opmerking Lachen
En iedereen mag zijn eigen puntentelling introduceren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 16:14

Puntentelling??? we nemen al die andere topics erbij toch??? hahahaha, succes zou ik zeggen tegen de mannen!!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-02 16:22

Sando schreef:
juist, dat bedoelde ik nou.
Waar komt die eigendunk toch vandaan ? Ze hebben nog niets anders gedaan dan ons elke keer een mogelijkheid te geven hun de mond te snoeren..... ook nu is het weer erg stil rond het bescheiden bosje dat zich man noemt.

dat weet je toch sando, dat hebben we al eerder besproken: dat is hun enorme maar o zo kwetsbare ego. Daarmee kunnen ze zichzelf punten en rechten toekennen die echter nooit rechtmatig verworven zijn.

Overigens even een puntje (alweer voor de dames uiteraard) in "de kip en het ei" kwestie zie ik het woordje "haan" niet eens te pas komen.
*TING* 385 punten voor de dames tegen 3 puntjes van de haantjes!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 16:27

Romkabouter schreef:
Toch weer een paar posts verder naar aanleiding van een mannelijke opmerking Lachen
moet je voor de grap alle postings doorlezen, dan zie je dat het de mannen zijn die bijna altijd de aanleiding geven Lachen dus dan klopt je puntentelling best redelijk rom!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 16:29

Hmmmm.... ik zal ook maar eens proberen een duit in het zakje te doen om het mannelijk geslacht een beetje te verdedigen Haha!

De kip en het ei zeg je, Desiree? Een kip kan dan wel een ei produceren, maar om iets uit dat ei te laten ontwikkelen tot iets levensvatbaar heb je toch echt een haan nodig om dat ei te bevruchten. Zonder de haan is het niets meer en niets minder dan een schaal gevuld met een nietszeggende massa Knipoog