Okee, ik ben het zat. Waar zijn die leuke mannen??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 19:34

Lovely schreef:
En erger nog, ze doen het allemaal...

Naajaa.. Wie zegt dat alle mannen vreemdgaan?? Ik ken er genoeg die et niet doen... (en ook genoeg die et wel doen..)

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 19:36

bijna alle mannen dan !!!

maar toch je kan (vaak) niet zonder ze

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 19:45

Wat een onzin trouwens dat alle mannen vreemdgaan.
Okee, wel veel, maar niet allemaaaaaaaaaal Haha!
En wat denk je van vrouwen dan??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 19:51

kojack schreef:
bijna alle mannen dan !!!

maar toch je kan (vaak) niet zonder ze

Misschien dat ik er 1 of 2 ken die het niet doen, maar zeker weten doe je het nooit en een gewaarschuwd mens telt echt voor 2 Verward Verward .

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 20:32

Ik ben nog nooit vreemdgegaan.. en heb zelfs een relatie van 3.5 jaar gehad. Is ook nooit in me opgekomen om vreemd te gaan.

Maar goed.. ken ook genoeg meiden die vreemdgaan dusseh, jullie zijn gewoon een stel na-apers Tong uitsteken

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 23:31

ik vind het toch wel zielig als je vreemd moet gaan
helaas maak je dit maar te vaak mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 00:49

mijn gefrustreerd single collega (die van die kat en dat oorlelletje) kwam vandaag hiermee aanzetten:

www.volkskrant.nl/lekkersingle

Laura, leef je uit in Bloemendaal zou ik zeggen. Haha!

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 09:07

op zich kan zo'n feestje leuk zijn
zullen ook wel een hoop niet singles komen denk ik zo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 09:09

3 op de 5 mannen gaan vreemd word er gezegd. Maar wat ik mij altijd afvraag, met wie doen ze dat??? met de 3 op de 5 vrouwen die vreemd gaan?

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 09:18

ja vrouwen zijn ook niet heilig hoor
maar als je een goede realtie heb ga je toch niet vreemd? denk dat dat het grote probleem is
ik ga nooit vreemd, niet als mijn relatie goed is en als ie niet goed is stop ik ermee
als je nou gelukkig bent waarom zou je dat dan opgeven?
maar ja het is voor mensen mischien een lekker gevoel de spanning en om een ander verdrietig, ongelukkig te maken

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 09:49

Pipo schreef:
3 op de 5 mannen gaan vreemd word er gezegd. Maar wat ik mij altijd afvraag, met wie doen ze dat??? met de 3 op de 5 vrouwen die vreemd gaan?

Dat doen ze met die grietjes van 10 tot 15 jaar jonger zonder scrupules. Dat is heel simpel. Vrouwen doen er zelf aan mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 10:03

Dat is waar desiree, maar vrouwen doen er zelf net zo hard aan mee, ze accepteren het van hun man namelijk. Jij misschien niet, en ik ook zeker niet, maar er zijn veel vrouwen die het accepteren en oogluikend toezien, en omdat ze "zoveel van hun man houden" accepteren ze het, daardoor gaat de man, ( en vrouw) gewoon door met het verhaal, en wipt ie er lekker op los.

Als vrouw ( of als gedupeerde) het niet meer accepteren, kerel het huis uit, als iedereen dat maar lang genoeg volhoud, gaat er niemand meer vreemd!!! Haha!

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 10:55

Erm.. gaan we nu niet een btje offtopic? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 10:59

Uhhh, ja, maar volgens mij zijn we al heel wat pagina's offtopic

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 11:04

Ja ok.. maar ik dacht.. ik geef eens ff een hint Lachen

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 11:31

Pipo schreef:
Dat is waar desiree, maar vrouwen doen er zelf net zo hard aan mee, ze accepteren het van hun man namelijk. Jij misschien niet, en ik ook zeker niet, maar er zijn veel vrouwen die het accepteren en oogluikend toezien, en omdat ze "zoveel van hun man houden" accepteren ze het, daardoor gaat de man, ( en vrouw) gewoon door met het verhaal, en wipt ie er lekker op los.

Als vrouw ( of als gedupeerde) het niet meer accepteren, kerel het huis uit, als iedereen dat maar lang genoeg volhoud, gaat er niemand meer vreemd!!! Haha!

off topic ja, maar zeer zeker niet minder interessant om bij stil te staan. ER zijn ook veel vrouwen die het niet accepteren hoor. Wist jij dat de meeste echtscheidingen worden aangevraagd door vrouwen en niet door mannen? Dat is echt zo hoor, dat heeft onderzoek uitgewezen. Zou vreemdgaan van mannen de oorzaak hiervan zijn? Wat deugt er niet aan mannen dat vrouwen van ze weg willen? Overigens, die paar vrouwen die het accepteren, doen dat niet uit angst om die man kwijt te raken, maar meer uit angst de kinderen en hetgeen ze bezitten (leuk huis, status, vriendenkring etc) niet kwijt te raken. Dat speelt een zwaardere rol.

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 19:43

Huh? vrouwen die huis, kinderen en geld kwijtraken?

De nederlandse wet zit zo inelkaar dat de man vaak de kinderen niet meekrijgt, zn salaris tot 80% in kan leveren en het huis is wat moeilijk te zeggen, ligt aan je advocaat. Dat is op zich allemaal logisch, het is nou eenmaal (helaas of niet) zo dat de man de kostwinner is, en de vrouw haar carriere (niet fout of banketstaaf bedoeld) thuis opbouwt en daar geen inkomsten uit krijgt, ze heeft ook vaak al langer niet meegedaan in het arbeidsproces en dus is het logisch. Ze krijgt voor een periode van (ik meen) 12 jaar een zekere uitkering van het salaris van haar ex-man, tot de kinderen volwassen zijn in ieder geval en ze daarna haar eigen inkomsten kan gaan verdienen.

Omdat deze dingen vaak ook niet meteen goed lopen bestaat het risico dat de man nog langer dan de 12 jaar moet betalen. Het hoort er allemaal bij, maar ik wilde alleen aantonen dat vrouwen daar dus niet bang voor hoeven te zijn.

BTW: dit gaat errug offtopic Haha! carry on.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 19:56

Toch gaat er een hoop geknok aan vooraf voor een vrouw om alles weer op regel te krijgen hoor. Ook als ze in hetzelfde huisje kan blijven wonen met de kinderen. Als je naar mijn moeder kijkt, die heeft de scheiding aangevraagd (m'n pappie ging idd ook vreemd Bloos ) en het heeft haar 8 jaar gekost om alles weer een beetje rond te krijgen. En het kost je kinderen net zo lang om alles weer op regel te krijgen. Dus een scheiding is niet iets wat je van de ene op de andere dag doet.
Hoewel dat geen reden is om bij je man te blijven die lekker z'n gang gaat. Echt niet Frusty Maar simpel is het niet in ieder geval.

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 01:11

[offtopic]
I know, mijn ouders waren ook gescheiden, en dat zijn geen leuke tijden, ook al was het beter.
[/offtopic]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 09:25

Sten, de Nederlandse wet zit ook nog eens zo in elkaar dat voor de man hetzelfde geldt als voor de vrouw. Dus als de man derft dan kan hij net zo goed aanspraak maken op het inkomen van de vrouw. Zo werkt het dus ook. Volgens mij is het trouwens afhankelijk van je tijd samen (onder contract) hoe lang de onderhoudsplicht blijft gelden.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 09:27

Nee, voor de kinderen geldt een onderhoudsplicht tot hun 21e.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 09:31

Cody schreef:
Nee, voor de kinderen geldt een onderhoudsplicht tot hun 21e.

Voor de kinderen inderdaad, maar daar hoeven je ouders niet gescheiden voor te zijn, die plicht geldt altijd. Maar als er geen kinderen in het spel zijn, dan telt het aantal jaren en voor de vrouw/man trouwens ook.
Zie www.juridisch.nl voor wie het echt wil weten.

Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 10:58

Whaaaaaaa we zijn een aantal stappen te ver, we zijn single en willen een date! Haha!
Na het lezen van al die ontrouw-verhalen zou je al bijna nergens meer aan durven beginnen!

Overnieuw dus: trouwe single is benieuwd waar er nog leuke, trouwe mannen te vinden zijn!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 11:00

Nikita schreef:
Overnieuw dus: trouwe single is benieuwd waar er nog leuke, trouwe mannen te vinden zijn!!

Een pagina of 5 geleden is al besloten dat die niet bestonden.... dus helaas.

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 11:01

ja inderdaad waar zijn de leuke single mannen ???????