Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nu lijkt het gewoon of de TS (sorry) een paar blote meiden gratis wil zien. antje_vip schreef:Ik vind het ook wel rommelig voor een commercieel plan. Laat vooral wél styling en visagie komen, + goede fotografen en goede modellen. Maak eens een lijst van iedere fotograaf + modellen + visagisten die zich hier hebben aangemeld, bekijk foto's van hen, kies daaruit je team. En idd hoe zit dat met vergoeding?Nu lijkt het gewoon of de TS (sorry) een paar blote meiden gratis wil zien.
Posh schreef:Een paar mannen van de Horse & Hunk kalender zijn collega's van mij, dus er doen wel degelijk 'echte' modellen aan mee.
Ben het wel eens met Fenrir dit is wellicht iets voor de meiden die het modellenvak al een tijdje beoefenen en dit kunnen laten overkomen op een foto. Maar jullie kunnen toch alsnog de gave paardenmodellen aanmelden?

) emilyslaluna schreef:Ik denk dat het niet zozeer gaat om of je wel of niet modelwerk doet, maar hoe je lijf is. Al die mannen op H&H zijn mega gespierd, model of geen model. Dat zal van de vrouwen ook wel verwacht worden (niet gespierd maar wel slank).
Anoniem schreef:Posh schreef:Een paar mannen van de Horse & Hunk kalender zijn collega's van mij, dus er doen wel degelijk 'echte' modellen aan mee.
Ben het wel eens met Fenrir dit is wellicht iets voor de meiden die het modellenvak al een tijdje beoefenen en dit kunnen laten overkomen op een foto. Maar jullie kunnen toch alsnog de gave paardenmodellen aanmelden?
Oh er zullen zeker ook echte tussen zitten.
Ik herinner mij alleen nog dat H&H een shoot op het strand hadden, model kwam niet opdagen en toen hebben ze gewoon een knappe man van het strand geplukt die ook wel wou.
Ik vind het gewoon nogal krom dat niet-model mannen dat dus wel kunnen en niet-model vrouwen zijn gelijk niet geschikt
(overigens niet aanvallend bedoeld en aangezien ikzelf ook betaald werk doe voel ik mij toch ergens niet aangesproken, maar aan de ene kant snap ik je gedachtegang niet helemaal. Ik ben het er helemaal mee eens dat je voor zoiets als dit beter dames kan gebruiken die ervaring voor de camera hebben, zeker! Maar er zijn er zat die niet de ambitie hebben echt model te worden en het wel leuk vinden dus voor de hobby doen)
). Letterlijk iedereen kan zich laten betalen voor shoots, als men maar betalen wil. Het gaat niet zozeer om wel/niet model zijn, het gaat om het lichaam en het koppie wat er doorgaans bij komt kijken. En ja ook "niet modellen" kunnen dat beetje extra hebben, mijn punt is dat ik dat hier in het topic alleen nog niet echt voorbij heb zien komen en dan zou ik zo'n kalender niet kopen. Maar nogmaals, daar kunnen de meningen over verschillen 
emilyslaluna schreef:Ik denk dat het niet zozeer gaat om of je wel of niet modelwerk doet, maar hoe je lijf is. Al die mannen op H&H zijn mega gespierd, model of geen model. Dat zal van de vrouwen ook wel verwacht worden (niet gespierd maar wel slank).

palousa_boy schreef:emilyslaluna schreef:Ik denk dat het niet zozeer gaat om of je wel of niet modelwerk doet, maar hoe je lijf is. Al die mannen op H&H zijn mega gespierd, model of geen model. Dat zal van de vrouwen ook wel verwacht worden (niet gespierd maar wel slank).
Zag al bijna beelden van die mega gespierde bodybuilder vrouwen voorbij komen, dat is toch ook niet wat je wilt zien (ik iig niet).
Ik zou er echt m'n werk niet van willen maken, daar is m'n huidige baan ook te leuk voor 

) en druk werk. Wat wij denk ik onderschat hebben is een stukje styling wat alle modellen zelf gedaan hadden. Maar wat m.i. niet altijd helemaal uit de verf kwam. En hoe belangrijk het is om te werken met fotograven die ervaring hadden met zowel mensen als paarden (en die een model ook echt kunnen sturen). Want dat heb je wel echt nodig als je met mensen werkt die niet ervaren model zijn.
Fenrir schreef:Wel of geen model die mannen zijn afgetraind, hier in het topic heb ik nog niet zoveel dames voorbij zien komen met de "vrouwelijke tegenhanger" ervan (goeie kont, ditto borsten, slank). Imo als je zo'n kalender maakt moet je ook écht ervoor gaan en niet voor dames die te gewoontjes zijn om het zo even te noemen. De gemiddelde man komt ook niet in die H&H kalender.
musiqolog schreef:Fenrir schreef:Wel of geen model die mannen zijn afgetraind, hier in het topic heb ik nog niet zoveel dames voorbij zien komen met de "vrouwelijke tegenhanger" ervan (goeie kont, ditto borsten, slank). Imo als je zo'n kalender maakt moet je ook écht ervoor gaan en niet voor dames die te gewoontjes zijn om het zo even te noemen. De gemiddelde man komt ook niet in die H&H kalender.
Ik had het al een keer gezegd, maar je hoeft als vrouw echt geen grote borsten en billen te hebben. Ook als model niet. Dat mannen daar opgewonden van worden is één ding. Maar een "lekkere" vrouw (excusez le mot!) is nog niet hetzelfde als een mooie vrouw. Dat vooral in het gezicht en in het algemene figuur: slank middel (niet mager!), lange benen etc.
Zal ik jullie eens iets vertellen? Ik kijk elke dag heel graag naar de rubriek Uitgelicht en niet alleen voor de paarden. De mooiste meisjes en vrouwen zitten ertussen, en lang niet allemaal met de 'rondingen' die jij beschrijft. Sommige van die vrouwen vind ik geboren modellen, en die zouden volstrekt niet misstaan op deze kalender!
moonfish13 schreef:Zomaar wat voorbeelden, en dan is dit wel echt naakt, maar toch is dit absoluut niet ordinair.
Bedenk er chique lingerie bij indien gewenst en klaar ben je.![]()
Dit is een topper vind ik.
[ [url=m/8BvQ7z.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dBO5K6.png]Afbeelding[/url] ]
musiqolog schreef:EdkingEnzo schreef:Ik wil evt ook wel als model. Ben wel in voor gekke dingen. Alleen heb ik geen modellen lichaam
Echt niet? Als die foto's van jou zijn, dan denk ik daar anders over hoor...
Ben ik inderdaad. Misschien lijkt het zo, maar ik heb toch echt een maatje 40
anjali schreef:EdkingEnzo schreef:Ik wil evt ook wel als model. Ben wel in voor gekke dingen. Alleen heb ik geen modellen lichaam![]()
Laat maar weten als jullie nog iemand zoeken! Heb ook 2 PRE's, als model![]()
[ [url=m/T1melk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zkeaXO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze zijn erg mooi.

NadjaNadja schreef: