Ik heb nauwelijks fails omdat ik autocorrect uitgezet heb zodra ik wist hoe dat moest... Ik app ook met collega's werkgever en dan wil ik gewoon absoluut geen fouten maken.
Typefouten daarintegen komen met enige regelmaat voor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Storm2009 schreef:"op weg naar Hitler in Duitsland"
Moest HILTER zijn...
Mag ik die tijdmachine dan lenen?
Tip: Dit soort berichtjes kun je in je WhatsApp markeren met een ster. Dan kun je ze makkelijk terugvinden!
Sure_lee schreef:MarlindeRooz schreef:
"op weg naar Hitler in Duitsland"
Moest HILTER zijn...
Mag ik die tijdmachine dan lenen?
Tip: Dit soort berichtjes kun je in je WhatsApp markeren met een ster. Dan kun je ze makkelijk terugvinden!
Jij doet er een schepje bovenop? Het gaat over Hitler en jij begint over een ster....
Animal schreef:Ik ga vanavond een drankje doen met een vriendin terwijl ik haar dit weekend ook veel ga zien. Ze vroeg of ik er ook voor in was. Dat ben ik! Dus stuurde ik haar dat ik altijd wel zin heb om lekker met haar te ketsenDat moest uiteraard kletsen zijn
Rocamor schreef:Animal schreef:Ik ga vanavond een drankje doen met een vriendin terwijl ik haar dit weekend ook veel ga zien. Ze vroeg of ik er ook voor in was. Dat ben ik! Dus stuurde ik haar dat ik altijd wel zin heb om lekker met haar te ketsenDat moest uiteraard kletsen zijn
Zit je toevallig in die reclame van weet ik welke datingsite? Wat jij niet leuk vind aan jezelf, vinden anderen vaak, bladieblah.
Animal schreef:Huh? Datingsite? Bedoel je die reclame met die hamburger? En waar heeft dat verder mee te maken?
Ik volg het geloof ik niet helemaal