Wetenschappelijk onderzoek naar WC-papiergebruik! Super nuttig!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:Aan de voorkant, dan hangt het niet tegen de muur. dit kan in bijv. openbare toiletten erg smerig zijn als dit tegen de muur hangt.
Zelf in mijn badkamer ligt het soms in de douchebakof de wasbak. whatever.. als ik mn reet d'r maar mee af kan vegen.
). Dus we hebben nu ook altijd een fles water bij elke wc om alle residuen lekker weg te spoelen. Myca schreef:Ik vouw thuis, niet alleen het papier maar de hele rol. Gewoon zo'n valse vouw in het kartonnen rolletje.
Daar ben ik mee begonnen toen de kids telkens een ferme ruk aan het papier gaven en de rol in één keer uitgerold op de badkamervloer hadden liggen.
Ik ben zelf ook weleens te enthiousiast....
Prutsmuts schreef:Myca schreef:Ik vouw thuis, niet alleen het papier maar de hele rol. Gewoon zo'n valse vouw in het kartonnen rolletje.
Daar ben ik mee begonnen toen de kids telkens een ferme ruk aan het papier gaven en de rol in één keer uitgerold op de badkamervloer hadden liggen.
Wat een ontzettend goed idee!! Niet alleen voor kinderen trouwensIk ben zelf ook weleens te enthiousiast....
Myca schreef:marleen_usar schreef:Vanmorgen bij gebrek aan papier stro gebruikt,werkt ook wel hoor.
Marleen, heb jij in de box van je paard...![]()
En wat als iemand anders die eens zou poetsen? Die denkt dan naief aan een hippisch eindprodukt...
, normaal is wc gebruik routine maar nu heb ik eens even opgelet en direct te pleerol omgedraaid....heb voor de grap ook een puntje gevouwen in het eerste velletje op de rol (wat je vaak in luxe hotels ziet) eens kijken wat daar voor reacties op komen.
Rauka schreef:Over geen leven gesproken: ik heb me er de hele dag op verheugd om het vervolg van het topic te kunnen lezen![]()
En neeee....... ik kan ook geen wc-rol meer normaal aankijken hahahahaha
Forcalquier: wat is het protocol dan, dat is mij effe ontschoten
heb er nog speciaal op zitten letten hoe ik mijn routine uitvoer.....je zal 't maar fout doen, met de gedachten dat je dan een heel leger aan bacteriën in je troela hebt kamperen.