Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
anthea_naomi schreef:mang schreef:als je op een samsung telefoon *#0842# intypt en je drukt dan op 2 blijft je telefoon trillen. geeen idee wat je daar nou mee opschiet.
haha ik ren naar mijn telefoon om het uit te proberen is het ook nog echt zoslaat werkelijk nergens op
hoe ben je daar in vredesnaam achter gekomen

Olster4ever schreef:marius schreef:Ik ken wel die pennen waar je dan met een andere pen overheen moest gaan en dan verdween de inkt. Heel irritant, want als je er iets opnieuw overheen wilde schrijven, verdween dat ook steeds. En die dingen stonken echt ENORM!
Dat stinkt naar kattepis
* denkt terug aan groep 8*
rommulus schreef:mang schreef:ik vind touchtelefoons overigens nergens op slaan. of je nou zo'n knopje indrukt of aanraakt...
het werkt ook nog voor geen meter
als ik mijn telefoon uit zak haal en hem ontgrendel zit ik ergens in een ver weg menu oid (omdat telefoon in zak een eigen leven gaat leiden)
heel irritant
Wendel schreef:het werkt ook nog voor geen meter
als ik mijn telefoon uit zak haal en hem ontgrendel zit ik ergens in een ver weg menu oid (omdat telefoon in zak een eigen leven gaat leiden)
heel irritant
Hinata schreef:WC brillen met punaises erin. Of met dolfijntjes en weet ik het wat voor varianten je allemaal hebt.
. Was een vaste grap op verjaardagen om keihard AU! te roepen als je naar de WC ging
. Tot ie stuk ging, toen was het minder grappig
. Klis schreef:50. Een zonnebank.
. sans6 schreef:het knopje op de afstandsbediening van je cd- of dvdspeler, waarmee je vanaf de bank de speler kunt openen.
Je moet daarna tóch opstaan om de cd/dvd erin of eruit te halen.
. kaas_ schreef:De OV-chipkaart.
ElzA_NT schreef:Dat kinderspeelgoed.. even een ongelukkige beschrijvingvan die banketstaaf dingen met een gekleurde vloeistof er in, en soms zitten er ook plastic figuurtjes in, en dan kun je dat omhulsel zo heen en weer schuiven zegmaar..
ow god ik hoop dat iemand hier begrijpt wat ik bedoel
en nepbloemen.. ik bedoel als je dan zo nodig de boel vrolijker wil maken met bloemen, zet er dan echte neer
. Ploegie19 schreef:Nu heb ik wat gevonden... ik ga gelijk een topic openen om te kijken of het gewild is.. Misschien kunnen we dit gaan fabriceren..
Een schroefzadel..
Voor de angstige ruiter, of een ruiter met een paard die van rodeo houdt.
Plaats het schroefzadel op uw paard.
Doe de schroefbroek aan, en ga op de schoef zitten die op het zadel bevestigd is.
Maak een draai van 360 graden en u zit zo vast als een huis!
[img]http://www.chindogu.nl/page/images/schroefpaard.gif[/im g]
Moreill schreef:*zoekt hele kamer door opzoek naar iets nutteloos*
Oja, die sokken met dat je elke teen apart hebt zeg maar!
[im g]http://pic19.picturetrail.com/VOL1049/4500855/10181382/146315115.jpg[/img]
. Majo schreef:Ik ken wel die pennen waar je dan met een andere pen overheen moest gaan en dan verdween de inkt. Heel irritant, want als je er iets opnieuw overheen wilde schrijven, verdween dat ook steeds. En die dingen stonken echt ENORM!

anthea_naomi schreef:mang schreef:als je op een samsung telefoon *#0842# intypt en je drukt dan op 2 blijft je telefoon trillen. geeen idee wat je daar nou mee opschiet.
haha ik ren naar mijn telefoon om het uit te proberen is het ook nog echt zoslaat werkelijk nergens op
hoe ben je daar in vredesnaam achter gekomen
*gaat vibrator verkopen*