Neeh , ik draag altijd donkerblauwe broeken voor de trainingen Zeggen me vriendinnen altijd dat k magere bovenbenen heb ,, en als ik een witte aan heb ben ik echt zo enormm
Eva_D
Geplaatst: 12-05-09 19:50
haha ja tog meen ik het echt ! =P niet voor te stellen dan mensen dat kopen he ? ik vond hem altijd al belachelijk , en we lachte ze ook een beetje uit
Mmm okee de ruitjes zijn coowll ... Maar OMG !! wat een uitvinding ,, Blee
saarie
Geplaatst: 15-05-09 17:53
Paardendeodorant! En nee, geen deo die ruikt naar paard zodat je het luchtje van je lieveling overal kunt spuiten... Maar een echte deo voor jouw 'stinkende zweetpaard'! Dat meen je toch niet
'Leovet Neovet Deo bevat natuurlijke werkzame stoffen die de transpiratiegeur van het paard overdekken.'
Heel erg leuk hoor .. een goed ruikend paard .. doen ze zo ook al xD
DebjeDopje
Geplaatst: 17-05-09 12:28
ik moet wel zeggen dat utah een andere stinkendere zweetgeur heeft als kimberly maar kimberly zweet dan ook haast nooit.. maar om deo op je paard te gaan spuiten?! hmm nee
mee eens hoor, ik zeg alleen dat het daar voor bedoeld is Wellicht paarden met allergie voor het een of ander oid... Via google "deo roller paarden bokt" invoeren geeft veel resultaten: http://82.161.230.93/forums/viewtopic.php?f=13&t=9914
secricble: Klopt, ik dacht dus ook eerst dat het een vliegendeo was, maar deze deo schijnt specifiek bedoeld te zijn voor de 'zweetgeur' van je paard :p
Jha ik ben net in de ruitershop geweest en zag hem per toeval staan !! Hij bestaat dus echt , het was een witte bus met rode letters geloof ik Neovet deo .. Ik dus door heel die winkel .' dat bestaat echt !! '