Je eerste zoen....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamy

Re: Je eerste zoen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:56

14, samen met MissHaffie en onze vriendjes toendertijd.
* is herinneringen aan het ophalen met MH.
*LOL*

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:02

Oh god, enig inderdaad. Huilen van het lachen

Nou, het zat zo, voor de detailmensen..
We waren 14, gingen op double date met onze vriendjes naar de schaatsbaan maar we hadden allebei nog niet gezoend.
De twee heren in kwestie hadden een hele zoenlijst gemaakt, met tips, do's, don'ts. Haha!
vriendje van Dreamy deed na 3 uur een heldhaftige poging haar te zoenen, maar keilde keihard tegen de grond, omdat hij kleiner was dan haar.
Ik moest daar zo hard om lachen, dat ik zelf tegen de grond vloog. *LOL*
Toen nam mijn vriendje me mee naar de rand van de schaatsbaan en zoende me daar in front of een volle schaatsbaan.

Good old days. Haha!
Al stelde de relatie niet veel voor, het was wel grappig. *LOL*

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:12

Wat zijn jullie allemaal vroeg aan zeg Tong uitsteken . Ik was 16 (net geen 17) toen ik voor de eerste keer heb gezoend, met mijn eerste (en huidige Knipoog ) vriendje. Heb dus nog maar 1 jongen in mijn leven gezoend, ik voel me net een halve non als ik jullie bezig hoor Clown .

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:27

Nou ik heb er dan ook 2 gehad, die ene op vakantie waar ik nooit meer iets van hoorde, en mijn huidige vriendje. Ook niet echt veel als je vergelijkt met anderen, maar ik heb er geen probleem mee Lachen

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:44

Ik was ook 11, bijna 12! Mark heette hij trouwens, nu weet ik het weer..

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:53

in de zandbak, op de kleuterschool, zal jaar of 4\5 geweest zijn.
Daarna op mijn 20e ofzo, was daar laat mee.

Naooom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:56

Ik ben net 14 en heb ook nog niet gezoent Clown
maar wel gewoon een kusje enzo , maar zoenen dat komt vanzelf Clown ..
Ik ken ook mensen die het hebben afgesproken om te zoenen ..Vork

Ninthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:56

Mijn eerste zoen was toen ik uhm .. dertien was *LOL* Ik had toen een vriend, en we waren een film aan het kijken op de bank .. en toen de rest weg was zoende hij me ineens, ik vond het echt vies op dat moment, want hij beet heel hard op mn lip, maarja, het was allemaal een beetje stuntelig, vind het nu niet meer vies Knipoog

Pukkk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:21

nou zal ik dan ook maar even wat komisch vertellen ik heb een jongentje van 5 ontgroend hahha wist ik veel dat hij weer eens wat nieuws had geleerd van zen broer!! hahaha wat bleek ik was bij een vriendin en haar lieve schattige broertje wou een kusje van mij want wij gingen weg, dus ik geef hem een kusje krijg ik me daar toch een tong in mijn mond gedrukt hahahahaha!! 5 Jaar en een lol dat die had later hebben we daar nog grapjes over gemaakt en hij vond het maar helemaal niks hahahaha gelukkig maar dan is hij dat ook weer gelijk afgeleerd voor de komende jaren hahaha

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:28

Pukkk schreef:
nou zal ik dan ook maar even wat komisch vertellen ik heb een jongentje van 5 ontgroend hahha wist ik veel dat hij weer eens wat nieuws had geleerd van zen broer!! hahaha wat bleek ik was bij een vriendin en haar lieve schattige broertje wou een kusje van mij want wij gingen weg, dus ik geef hem een kusje krijg ik me daar toch een tong in mijn mond gedrukt hahahahaha!! 5 Jaar en een lol dat die had later hebben we daar nog grapjes over gemaakt en hij vond het maar helemaal niks hahahaha gelukkig maar dan is hij dat ook weer gelijk afgeleerd voor de komende jaren hahaha

Haha ROFL

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:38

hahahah ROFL
en hoe oud was jij? *LOL*

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:39

ja haha zou me dood schrikken:P

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:48

Dagmar_k schreef:
Mijn eerste ervaring al pagina's terug verteld. Maar ik was benieuwd, werd het zoenen ook bij jullie gezien als een soort "race". Hoeveel jongens heb je gehad, hoeveel scoorde je op een avond??
Dat van mij viel en valt wel mee in vergelijking met vriendinnen. Maar mijn bijnaam bedacht door mijn zus was toch "sletje". Haha! Wat een muts! Maar mijn zus is dan ook 12 jr ouder dus zal in haar tijd wel weer heel anders geweest zijn....

Nee wij hadden helemaal geen race.
We hadden het er als vriendinnen zelfs amper over. En we waren het er allemaal over eens dat je het alleen moest doen met mensen die je leuk vindt Ja.

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:54

Haha mijn eerste zoen was toen ik 15 was. Door jongen die ik eigenlijk helemaal niks vind. Maar kon het toen goed met hem vinden, en hij zoende me oppeens. Schrok me helemaal dood.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:55

LizMD schreef:
Ik zit nu op 26 jongens (en 4 meisjes), ik houd het bij Vork . Best veel eigenlijk.. M'n record staat op 6 op een avond, maar dat was op een feest met m'n ex (het was net die middag uitgegaan). Dus moest even héél duidelijk maken dat het me niks deed (euh, wel dus...).

Bloos! Teeering

Ik zit op 5 en vind het prima zo.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:56

Bij ons was het jammer genoeg wel een beetje een strijd.. het was al raar dat ik op mn 14e pas gezoend had (achteraf vind ik het een mooie leeftijd). Nu heb ik trouwens ook al jaaaaren niet meer gezoend Bloos Vraag me af of ik het uberhaupt nog wel kan Clown

lijntjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:04

mijn eerste was nog niet zo erg lang geleden.. ik gok net iets meer dan een half jaar.. met mijn toenmalige vriend hij wou wel maar ik durfde niet en op gegeven moment in het zadelhok bij mijn verzorgpony's(tja, als je van paarden houdtXD) toch gebeurt..
en om eerlijk te zijn weet ik er verder niet meer zoveel van Bloos

Felinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:06

Hehe.. mijn eerste zoen was heel erg.. nat en erg stuntelig xD Schrokken er beide ook best van.. Huilen van het lachen De tweede keer, zo'n 2 jaar later, en nu 1.7 jaar geleden ging het veel beter met m'n huidige vriend ^^ Vind het nu ook wel fijn Lachen Het was toen heel zacht en teder Huilen van het lachen

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:07

Mijn eerste kusje? Mwa, weet ik niet meer Huilen van het lachen
Mijn eerste zoen was op schoolkamp in groep acht. Ik was 11/12 jaar en we deden doen-durven-of-de-waarheid.. Huilen van het lachen

_Kissie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:08

Mijn eerste echte zoen (met tong) was niet echt bepaald wat je noemt lekker. Bloos
Bij mij was het ook heel erg onhandig en stuntelig, maar men zegt veel oefening
baart kunst toch? Nu ruim 2 jaar verder is het gewoon lekker! Clown en kan je er
geen genoeg van krijgen Koe

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:16

Ik was 18, ladderzat.
En het was met mn beste vriend, die toen al een jaar of 4 een relatie had, en me thuis bracht na het stappen..
Niet echt handig.. Maar wel lekker Haha!

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:21

LizMD schreef:
Ik zit nu op 26 jongens (en 4 meisjes), ik houd het bij Vork . Best veel eigenlijk.. M'n record staat op 6 op een avond, maar dat was op een feest met m'n ex (het was net die middag uitgegaan). Dus moest even héél duidelijk maken dat het me niks deed (euh, wel dus...).

Hm, ik ken iemand en die zit denk ik over het dubbele heen, niet normaal meer. Bloos!

Ik was 12 of 13 (weet het niet precies meer) en zat in groep 8, met mijn vriendje toen. Was erg stuntelig maar wel leuk! Ik weet nog dat ik mijn ogen open had, een vriendin zag dat en fluisterde in mijn oor; ogen dicht!! Haha. Haha!

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:25

hehe, ogen dicht! Wat schattig Lachen Ik weet nog dat ik met mijn eerste kus mijn ogen ff stiekem heb opengedaan.
Best een grappig zicht heb je dan Haha!

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:26

Haha dat heb ik bij de 2e gedaan, wel grappig om te zien haha Haha!.

lijntjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:27

Nickytje schreef:
hehe, ogen dicht! Wat schattig Lachen Ik weet nog dat ik met mijn eerste kus mijn ogen ff stiekem heb opengedaan.
Best een grappig zicht heb je dan Haha!

dat heb ik ook wel eens gedaan.. maar niet tijdens mijn eerste kus Schijnheilig idd best grappig wat je ziet
alleen jongen had het toen door en die vond het niet zo grappig XD