* is herinneringen aan het ophalen met MH.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

. Ik was 16 (net geen 17) toen ik voor de eerste keer heb gezoend, met mijn eerste (en huidige
) vriendje. Heb dus nog maar 1 jongen in mijn leven gezoend, ik voel me net een halve non als ik jullie bezig hoor
.

..

Ik had toen een vriend, en we waren een film aan het kijken op de bank .. en toen de rest weg was zoende hij me ineens, ik vond het echt vies op dat moment, want hij beet heel hard op mn lip, maarja, het was allemaal een beetje stuntelig, vind het nu niet meer vies

Pukkk schreef:nou zal ik dan ook maar even wat komisch vertellen ik heb een jongentje van 5 ontgroend hahha wist ik veel dat hij weer eens wat nieuws had geleerd van zen broer!! hahaha wat bleek ik was bij een vriendin en haar lieve schattige broertje wou een kusje van mij want wij gingen weg, dus ik geef hem een kusje krijg ik me daar toch een tong in mijn mond gedrukt hahahahaha!! 5 Jaar en een lol dat die had later hebben we daar nog grapjes over gemaakt en hij vond het maar helemaal niks hahahaha gelukkig maar dan is hij dat ook weer gelijk afgeleerd voor de komende jaren hahaha

Dagmar_k schreef:Mijn eerste ervaring al pagina's terug verteld. Maar ik was benieuwd, werd het zoenen ook bij jullie gezien als een soort "race". Hoeveel jongens heb je gehad, hoeveel scoorde je op een avond??
Dat van mij viel en valt wel mee in vergelijking met vriendinnen. Maar mijn bijnaam bedacht door mijn zus was toch "sletje".Wat een muts! Maar mijn zus is dan ook 12 jr ouder dus zal in haar tijd wel weer heel anders geweest zijn....
. LizMD schreef:Ik zit nu op 26 jongens (en 4 meisjes), ik houd het bij. Best veel eigenlijk.. M'n record staat op 6 op een avond, maar dat was op een feest met m'n ex (het was net die middag uitgegaan). Dus moest even héél duidelijk maken dat het me niks deed (euh, wel dus...).
Teeering
Vraag me af of ik het uberhaupt nog wel kan
De tweede keer, zo'n 2 jaar later, en nu 1.7 jaar geleden ging het veel beter met m'n huidige vriend ^^ Vind het nu ook wel fijn
Het was toen heel zacht en teder

en kan je er
LizMD schreef:Ik zit nu op 26 jongens (en 4 meisjes), ik houd het bij. Best veel eigenlijk.. M'n record staat op 6 op een avond, maar dat was op een feest met m'n ex (het was net die middag uitgegaan). Dus moest even héél duidelijk maken dat het me niks deed (euh, wel dus...).

Ik weet nog dat ik met mijn eerste kus mijn ogen ff stiekem heb opengedaan.
. Nickytje schreef:hehe, ogen dicht! Wat schattigIk weet nog dat ik met mijn eerste kus mijn ogen ff stiekem heb opengedaan.
Best een grappig zicht heb je dan
idd best grappig wat je ziet