Wist je dat...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Re: Wist je dat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 15:57

Eponastable schreef:
One may only throw a stone at a bird in self-defense. ROFL

US in Indiana

Overigens is deze zo gek nog niet..(tenzij hij na de film 'Birds' gestemt is Huilen van het lachen )

Maar ooit al eens het terretorium binnengewandeld van een paranoia overbeschermende mama-havik? Haha!

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 16:36

Heb de Engelse wetten ook gevonden:

1. Het is illegaal te overlijden in de Houses of Parliament.

2. Het is een daad van verraad een postzegel met daarop de beeltenis van de Britse koning of koningin ondersteboven te plakken.

3. Het is in Liverpool een vrouw niet toegestaan topless in het openbaar te zijn behalve als ze werkt als bediende in een winkel voor tropische vissen.

4. Het eten van mince pies (pasteitjes) op eerste kerstdag is verboden.

5. Als iemand op uw deur in Schotland klopt en uw toilet wil gebruiken, bent u verplicht deze persoon binnen te laten.

6. In het Verenigd Koninkrijk mag een zwangere vrouw overal waar ze maar wil haar behoefte doen, ook in de helm van een politieman

7. Het hoofd van elke dode walvis die wordt gevonden op de Britse kust wordt automatisch eigendom van de koning, de staart gaat naar de koningin.

8. Het is illegaal de belastinginspecteur hetgeen je niet wilt dat hij weet, niet te vertellen. Maar het is legaal hem informatie niet te vertellen waarvan je het niet erg vindt dat hij het weet.

9. Het is niet toegestaan de Houses of Parliament te betreden in harnas.

10. Het is legaal een Schot binnen de oude muren van de stad York te vermoorden, maar alleen als hij pijl en boog bij zich draagt.

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 20:01

xKatleentjex schreef:
Eponastable schreef:
One may only throw a stone at a bird in self-defense. ROFL

US in Indiana

Overigens is deze zo gek nog niet..(tenzij hij na de film 'Birds' gestemt is Huilen van het lachen )

Maar ooit al eens het terretorium binnengewandeld van een paranoia overbeschermende mama-havik? Haha!

Neen heb ik nog niet gedaan ... Jij wel? *LOL*

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 20:07

Dat stond ooit eens in de krant, vandaar dat ik het weet *LOL* .

Er was ergens een probleem met een havik(of een andere roofvogel, ik weet het niet meer zeker)die alle mensen die langs een bepaald bospad kwamen aanviel. bleek een mama-havik te zijn die haar nest serieus beschermde Huilen van het lachen .

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:56

Pytje schreef:
3. Het is in Liverpool een vrouw niet toegestaan topless in het openbaar te zijn behalve als ze werkt als bediende in een winkel voor tropische vissen.

6. In het Verenigd Koninkrijk mag een zwangere vrouw overal waar ze maar wil haar behoefte doen, ook in de helm van een politieman

8. Het is illegaal de belastinginspecteur hetgeen je niet wilt dat hij weet, niet te vertellen. Maar het is legaal hem informatie niet te vertellen waarvan je het niet erg vindt dat hij het weet.

9. Het is niet toegestaan de Houses of Parliament te betreden in harnas.

10. Het is legaal een Schot binnen de oude muren van de stad York te vermoorden, maar alleen als hij pijl en boog bij zich draagt.

*valt van de stoel* ROFL

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 20:20

Ik lach me dood hier ROFL

Ik weet dat het in Zweden verboden is voor rendieren om op de stoep te copuleren Huilen van het lachen

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 16:51

Geniaaal!

Sommige zijn echt gewoon te idioot Huilen van het lachen

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 10:22

In Zwitzerland mag je na 22.00 uur de w.c. niet meer doortrekken, wat zal het daar dan stinken zeg (brom, BNN scheurkalender) oh ja ik heb daar dan erg veel overtredingen gemaakt.