Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik ben te zacht. moet eet op m handen krijgen en sporen aanschaffen dus.. ga ze meteen halen. misschien wordt ik dan wel net zo goed als coby van balen (of werken die weer met een andere methode??)

zirkoontje schreef:geef je ook clinics??
Ik wilde dit in eerste instantie niet doen, maar het ging als een speer. Ik ben ook dolblij te lezen dat de cursus aanslaat en ben benieuwd naar de resultaten. Wanneer dit mis gaat wil ik eventueel tegen betaling langs komen om te kijken of u een paard heeft waarbij de cursus echt niet werkt.
(Zucht, jammer dat dit gebaseerd is op de werkelijkheid...) krak schreef:prachtig staaltje sarcasme...

Fenn schreef:Toch verplaatst naar discussies, nouja, daar hoort het ook wel![]()
Als jullie ruiters op deze manier zien rijden, komt vooral vaak voor in manegelessen, zeggen jullie er dan wat van? Ik niet, de instructeur geeft les en ik niet. Soms laat ik dus wel een opmerking vallen, maar goed, sommige doen niet aan sarcasme als het hen uitkomt
Yamcha schreef:laat deze bron van inspiratie niet opdrogen...
, ik neem aan dat de ruiters die de TS op deze manier ziet rijden de bron van inspiratie zijn! In dat geval kan de bron niet snel genoeg droog zijn!