parT + haar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 21:48

haha kan best zijn dattik m meeneem!! hij is nog supermooi en lang zat. gnagna niet banketstaaf bedoeld hoor liz!! Knipoog

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-01 01:32

Huh? Kan dat allebei van Yes or No? Ik dacht dat het merk Yes or No alleen van V&D was. Hmm, ach ja, ik ben blond dus ik zal 't wel verkeerd gedacht hebben.

Jullie hebben trouwens het Yes or No logo wel aan mij te danken, ik heb een enquête moeten doen en een logo-keuze moeten maken. Was wel leuk, kreeg er FL. 75,- voor. Dan wil ik best een paar vraagjes beantwoorden en je kreeg ook nog eens FL. 75,- aan kledingbonnen voor Yes or No, helemaal ideaal dus. Hahaha, shoppen!!!

Pling Knuf Mayo Pling

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-01 09:54

Oho wat ben ik saai spijkerbroeken altijd van levi's truien van H&M of echt merk (nike ,australian) zelfde met t-shirts al heb ik ook nog een zooi andere bekende merken.
Ik heb nike schoenen en voor op m'n werk kakschoenen Lees(hoge laarzenach ze zijn wel leuk) ik heb een super gave leren jas zo'n lange en ik had een bomberjack verder loop ik bijna altijd met een nike petje of met die van het groninerpaard bij de paarden.
Ik heb zelfs australian trainingsjasjes *grijnz* wel te merken he dat ik altijd naar Houseparty's ging?
Nu nog wel maar nog meer 5/6 keer per jaar ik word te oud Boos!
Ik heb zelfs een legerbroek en trainingsbroeken al zeg ik wel eerlijk dat ik die nog zelden aan heb ik ga tegenwoordig meer voor de broeken van de H&M of Coolcat ofzo..

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-01 10:38

Citaat:
Op 2001-02-17 00:32, schreef Mayo:
Huh? Kan dat allebei van Yes or No? Ik dacht dat het merk Yes or No alleen van V&D was. Hmm, ach ja, ik ben blond dus ik zal 't wel verkeerd gedacht hebben.

Hihi, of ik! Dan zal ik hem wel van V&D hebben. Ik gokte maar ff wat. Ik dacht dat het C&A was.. Verward

*LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-01 11:21

Arme Kim, identiteitscrisisje *duik*....

Nee, no offence hoor, ik liep een paar jaar geleden in een VEEL te grote Tripper tuinbroek. Zalig ding, maar iedereen dacht dat ik een skater was. Dus ik naar de shop, vreselijke kakkerkleren (eh, naja, een timberlandtrui en een paar strakke truitjes/bloesjes). Dachten ze dat ik kakker was. Wel leuk, en vervolgens een oranje tuinbroek met groene laarzen aan. Je had ze moeten zien... Ha ha! Vond/vind het wel leuk om mensen flink op het verkeerde been te zetten. Verder boeit het me niet zo erg wát ik aan heb, áls ik maar iets aan heb...

Laui

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-01 13:23

zoooooo feeest was echt ZEEER kewl, meeegaaa veel lol gehad... alleen vanaf halverwegekan ik me vrij weinig herinneren! maar het was echt zeer gaaaaf!!
oja laui --> ik heb beetje eigenstijl moet ik zeggen...ik hou absoluut niet van Tommy hilfiger Misselijk raplh lauren vind ik wlemooi maar allemaal zo duur he.. maarik ben dus wel beetje kak, maar niet kwa praten en kwa doen en ik zit ook NIET op hockey Misselijk maar het komt denk ik een beetje door mijn broer, die is echt zo'n fanatiek designkleding drager.. Kwijl wauw zo mooie dingen.. armani enzo.. maard as niet echt kak dat is gewoon duur.. kak word denk ik een beetje mode Boos! vind ik niet ecvht leuk eigenlijk.. ook kei veel mensen gaan op hockey enzo Misselijk bah bah, maargoed ik heb dus beetje eigenstijl van kleding

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-01 15:33

Da's ook super mooi, van die Armani kleren... Wou dat ik een rijke vent had, die dat voor me kon betalen. Dan zou ik het wel weten. Boeien of ik dan zo'n geblondeerde trut in een Jag(uar Cat) wordt, dat is gewoon mega...

Laui

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-01 16:21

ja echt die winkels waar mijn broer winkelt Kwijl o my god.. echt zuuulke mooie kleren.. WAUWIE

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-01 19:04

waar haaltie het geld vandaan? Mèn, mijn moeder zegt altijd dat ze spijt heeft, dat ze vroeger niet haar geld uitgaf aan kleding (toen ze nog een mooi figuur had bedoelt ze) en mij steekt ze ook niet elke week in het nieuw... Was in Praag in de Versace winkel, viel wel zwaar tegen, wat een walgelijke kleuren en kledingstukken hingen daar.. Oeh bah... Maar verder is het wel supergaaf...

Laui

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-01 15:27

ja viel mij ook op was voor me broer in zo'n winkel en deversace dingen Misselijk jakkie echt lelijk... die kleuren enzo bah bah
mijn broer geeft heel selectief zijn geld uit.. alleen als ie iets echt dringend nodig heeft koopthij iets.. en hij heeft een vrij ruim salaris dus tja

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 15:33

versace is dus gewoon Misselijk, kwam ik ook achter toen ik de modeshow zag (foto's)... Nah, en dat was nog zwart/wit....

Laui