Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nakisha

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 12:05

Ikzelf lok gek genoeg niet zoveel lompe opmerkingen uit... waarom weet ik niet. Ik ben trouwens wel slank, mét bril en vreselijk dun haar...
Maar mijn vriend is behoorlijk stevig... dus laatst liepen we door het dorp, roept iemand; ''Wie van jullie heeft nou een BH aan?'' Mijn vriend heeft anorexia (is ooit echt magere hein geweest) en die was dus helemaal over zijn toeren... echt sneu.
Ik was die vent absoluut naar de strot gevlogen.... maar ik VERSTOND HEM NIET. Hij riep in het Fries en mijn vriend vertaalde pas toen we al een stuk verder waren... Boos! GRRRRR...

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 12:20

Ook nog zo een. Ik stond 6 jaar geleden in mijn klasje te wachten tot alle kinderen binnen waren na de zomervakantie. Mijn eerste eigen groep 7. (voor de zomer afgestudeerd en 22 jaar) Er waren al redelijk wat kinderen binnen en er stonden ook al wat ouders te wachten voorin de klas om te zien waar hun kids gingen zitten. Vraagt ineens een ouder "wanneer komt de juf?" Ik dus terug "Ik ben de juf"... "Oh, ik dacht dat je een stagiaire was."

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 12:34

Zelf kan ik niet op wat komen. Maar ik weet wel dat ik nooit wat terug weet te zeggen als er zoiets tegen mij word gezegd. Meestal bedenk ik me na de tijd wat ik dan eigenlijk had moeten zeggen.

Mijn nicht heeft wel een keer een opmerking in de supermarkt gehad. Ze wilde een breezer afrekenen, maar er werd gevraagd naar haar ID. Helemaal verontwaardigd omdat ze al 21 is Bloos

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 12:41

wij krijgen op het werk (callcenter) geregeld lompe opmerkingen naar ons hoofd gegooid.
Tijdje terug had een collega een klant aan de lijn en die was zo giftig die zei op een gegeven moment: "stopt u maar lekker een kroketje in uw k*tje" tja dan denk je ook van: pardon?

voor de duidelijkheid, ik werk op een helpdesk voor computers haha dus niet van christine leduc ofzo Knipoog

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 12:50

PriscaZ schreef:
Ook nog zo een. Ik stond 6 jaar geleden in mijn klasje te wachten tot alle kinderen binnen waren na de zomervakantie. Mijn eerste eigen groep 7. (voor de zomer afgestudeerd en 22 jaar) Er waren al redelijk wat kinderen binnen en er stonden ook al wat ouders te wachten voorin de klas om te zien waar hun kids gingen zitten. Vraagt ineens een ouder "wanneer komt de juf?" Ik dus terug "Ik ben de juf"... "Oh, ik dacht dat je een stagiaire was."

Hahaha, dat is nogal eens in het onderwijs!
Ook bij stagiaires dat er docenten zeggen: 'Jongedame, deze gang is bestemd voor de docenten. Ga eens gauw terug naar de aula!' 'Ahummm, ik loop hier stage Nors opkijken '

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 13:04

Urielle schreef:
Hahaha, dat is nogal eens in het onderwijs!
Ook bij stagiaires dat er docenten zeggen: 'Jongedame, deze gang is bestemd voor de docenten. Ga eens gauw terug naar de aula!' 'Ahummm, ik loop hier stage Nors opkijken '

Whaha hihihi, ik lig in een deuk. Moet ineens aan mijn moeder denken die ook in het onderwijs zit (net als ik en de rest van de familie trouwens). Ze liep vroeger stage in een groep 8 en ze is nogal klein van stuk en zag er een stuk jonger uit dan ze was. Ze zat dus de eerste dag achter in de klas te observeren. Stak er een kind haar hand op: 'Juf, waarom heeft u niet verteld dat we een nieuw kind in de klas kregen?' Clown

Ik zelf tijdens mijn eerste stage bij de kleuters. Ik me mooi voorgesteld en een of ander spel bedacht waarbij de kinderen mij vragen konden stellen. Na de vragen 'hoe heet je' en 'hoe oud ben je', stak een kleutermeisje twijfelend haar vinger op: 'Juhuuuf...waarom ben jij zo dik?' Clown Heb ze gelukkig niet lastig gevallen met verhalen over een traag werkende schildklier, maar heb gezegd dat ik heeeel erg veel van koekjes hou (niet gelogen trouwens). De week daarop kwam ze aan met een schaal zelfgebakte koekjes. Heel schattig.

Oja, een vriendin van mij is ook erg goed in het maken van lompe opmerkingen. Die heeft ADHD en denkt gewoon hardop.
Ik had een keer een supermooie jurk laten maken door mijn ex-schoonmoeder voor carnaval en themafeesten enzo. Dus een vriendin van me vroeg of ze die jurk misschien mocht lenen. Waarop die 'lompe vriendin' keihard door de kamer roept: 'Neeeejoh, daar verzuip je in, daar passen wij met zijn tweeën nog in!' Boos!

Zijn we een weekend weg met 20 vrienden. Kom ik tot de conclusie dat ik lang niet zo vrouwelijk ben als mijn vriendinnen en niet zoveel moet hebben van make-up en schattige hakschoentjes. Komt die lompe vriendin aan: 'Ja, jij bent echt niet een manwijf'.

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 13:32

my_travers schreef:
Zelf kan ik niet op wat komen. Maar ik weet wel dat ik nooit wat terug weet te zeggen als er zoiets tegen mij word gezegd. Meestal bedenk ik me na de tijd wat ik dan eigenlijk had moeten zeggen.

Mijn nicht heeft wel een keer een opmerking in de supermarkt gehad. Ze wilde een breezer afrekenen, maar er werd gevraagd naar haar ID. Helemaal verontwaardigd omdat ze al 21 is Bloos

Uhmg, vergissingen in leeftijden, om ziek van te worden. Laatst op schoolfeest ik zat in de 3e en zo'n kind die ik daar had leren kennen,, 'Zit jij dan in de 1e?' Blauw oog Ze denken altijd dat ik 1 of 2 jaar jonger ben, echt misselijk. vind namelijk niet dat ik er jong uitzie

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 13:44

vergissing van leeftijd kan ook wel positief uitpakken Schijnheilig voor mn moeder dan.
Ze werkt in het poliarchief in ziekenhuis Ouderijn. Een paar jaar geleden in de vakantie was er ook een vrouw (van begin 20) die daar vakantiewerk deed. Vroeg ze aan mn moeder hoelang zij daar al vakantiewerk deed. Mn moeder: al 25 jaar ROFL haha.

Mn moeder is nu bijna 48 en toen dus nog een paar jaar jonger. Ze vond het wel erg leuk om te horen *LOL*

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 14:02

Mensen vergissen zich bij mij ook nogal eens in mijn leeftijd en daardoor krijg ik ook nog weleens lompe opmerkingen naar mijn hoofd.
Ik heb een eigen antiekzaak, en het komt weleens voor dat mensen denken dat ik daar hulpje ben o.i.d.
Zo ook een stel wat hier pas in de winkel was. De vrouw riep ineens uit:
"oh, kijk nou, wat een bééldschoon Biedemeijer kabinet!"
Ik: "Mevrouw, dat is geen Biedemeijer, dat is een Hollands 17e eeuws kabinet"
Mevrouw: "Nee hoor kindje, dat is echt een Biedemeijer, maar dat geeft niet, jij moet het ook nog leren"
Ik: "Nou mevrouw, ik weet toch echt zeker dat het een 17e eeuws kabinet is"
Mevrouw: "Misschien kun je beter even de eigenaar van deze zaak erbij roepen, want ik wil graag wat meer over dit Biedemeijer kabinet weten"
Ik: "Mevrouw, ik ben de eigenaresse van deze zaak"
Mevrouw: "Nou, dan heb ik hier niets meer te zoeken, ik word niet graag in de maling genomen"
Scheve mond

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 14:07

ROFL Noujaaaaa zeg!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 14:27

om sommige dingen lig ik echt dubbel hier hahaha.

Mijn verhaal is anders maar die vriendin gaf een beetje een lomp antwoord.''misschien kan ik heel sirieus grapjes maken:P''

vriendin:nic, me broek is te klein ik heb hem te heet gewassen?
ik:dan moet je het met koud water wassen maar dan ook echt KOUD water
vriendin: echt?
ik:Nee natuurlijk niet hahahha
vriendin:!@#$% haha

Shirley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 14:36

Ik heb een nogal rare collega, die niet echt goed in haar hoofd is.

Ze maakt zulke opmerkingen als :
"Het klikte tussen mij en mijn ex vriend niet meer, waardoor hij het uitmaakte: Hij kreeg 'hem' niet meer omhoog"
"Het gaat niet zo goed tussen mijn vriend en mij: De eikel van mijn vriend wordt niet meer nat'' *LOL*

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 14:37

hihi ik lig hier in een deuk om sommige dingen
geweldig

ik kwam een paar jaar geleden op verjaardag bij mijn kleine neefje
allemaal mensen die ik nauwelijks kende
ik til mijn neefje op midden in de kring , hij kijkt in een keer met grote ogen naar mijn borsten en begint keihard te roepen :
OH WAT GROOT (hihi heb cup f dus tja..) roept zijn mama :
mama waarom zijn ze bij jou zo klein ?

tja sta je dan midden in een kring vol mensen die je nauwelijks kent
liep ook rood aan en wist echt niet wat te zeggen , kon er een paar seconden later gelukkig om lachen

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 14:41

Ik vanacht nog op stap. Is zon vervelende gast heel de tijd tegen me aant blaten, kreeg de helft niet mee, hoor ik in eens dat ie zegt, "en ik ben nu met me rijdbewijs bezig" Ik kijk m aan, en zeg: "Ow, ben je al 18 dan?" "en ook bedankt," zegt ie, "ik ben 23" Haha!

Ik heb idd wel vaker last van botte opmerkingen. Maar bot, sarcastisch en alles wat er op lijkt is mij gewoon op het lijf geschreven helaas Nagelbijten / Gniffelen Laatst probeerde mijn vriend bijdehand te doen en een grap over me te maken, maar met een antwoord, had ik m 3 keer zo hard terug Bloos Arme jongen wist niet meer waar die moest kijken Bloos Clown

leandros

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 14:56

of al die roddelbladen over BNérs: dat er 100 keer in staat dat diegene zwanger is.
ik zou me dan niet echt fijn voelen.
er staan best banketstaaf opmerkingen in, zelf kan ik ook wel banketstaaf opmerken maken, en heb ze ook weleens terug gehad.
eigen schuld dikke bult.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 15:35

Afgelopen vrijdagochtend zat ik te gapen op m'n werk, komt er een collega binnengestapt: 'Moe Diaan? Je hebt een beetje een Asian look!'.
Ik schoot in de lach en zei dat ik altijd spleetogen heb. Volgens hem was er nog een verschil tussen spleetogen en spleetogen Nors opkijken

smurfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 15:42

echt om te lachen dit.

ik heb een keer gehad met een meisje op vakantie.
die stond met een gozer te praten, hij was wat dronken.
zij vond hem echt heel leuk.
na 10 minuten praten, zegt zij: "hey hoe heet je eigenlijk?"
waarop hij omkijkt: "hey jow, je bent nederlands?!" Pling

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 15:44

Ik heb ook eens een keer zo'n mega lompe opmerking gehad..
Het was dorpsfeest in het dorp waar m'n paard staat. Ken eigenlijk iedereen in dat dorp wel dus ook altijd naar 't dorpsfeest. In dat dorp komen nooit mensen uit andere dorpen behalve ik dan haha. Maar fijn de tweede avond was er een bandje nouja een vrouw die zong en een man die de muziek regelde verder. Nou werkelijk waar 't klonk nergens naar, iedereen die je sprak zei van; t lijkt nergens op.
Opeens kwam een vriend van m'n broer met z'n vriendin (niemand mag zijn vriendin). Kan goed met hem opschieten maar niet met dat wijf dus. Afijn, ik benieuwd wat ze hier int dorp deden aangezien ze hier nooit komen. Waarop zijn antwoord volgde: Aah gewoon even kijken. Waarop mijn antwoord volgde: Pff nou je kunt net zo goed rechtsomkeert weer naar huis gaan, dat mens wat hier staat te zingen is ook 10 keer niets.. Sigaar Waarop zijn vriendin volgde: Dat is anders mijn moeder! als blikken konden doden Bloos! Toen had ik wel even zoiets van; Oeps wat heb ik nou weer gezegd ROFL No Cheer
Ik: Nouja kan er niets aan doen ze kan gewoon niet zingen! Zij: Nou net of jij het kan,
Ik: Nee, maar ik ga hier toch ook niet in een feesttent staan zingen Haha! Clown

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 15:46

Aah ik lach me dood om sommige dingen hier hoor Haha!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 15:52

Ik heb overigens m'n moeder vroeger nogal voor schut gezet. Ze had het verhaaltje opgestuurd naar de J/M.

Citaat:
Mijn dochter is een enorme flapuit. Ze was 5 toen we over een plein liepen waar op dat moment zo'n vijftig studenten pauze hadden. Net toen we langs de groep liepen, riep mijn dochter véél te hard: 'Mama, als ik later groot ben, wil ik net zulke grote borsten als jij.' Ongeveer het voltallige studentenkorps draaide als één man het hoofd naar ons toe en keek zeer belangstellend naar mij. Ik trok mijn jas dicht en zei: 'We zullen zien wat we daaraan toen,' en liepen snel verder.

Schijnheilig

T is me wel gelukt ROFL we hebben dezelfde cupmaat (b) Clown

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 16:19

Ik krijg nog weleens een opmerking naar m'n hoofd dat ik een dikke kont heb.. Tong uitsteken .. Mijn standaardopmerking terug is: "Tja, ik kan tenminste nog wat aan mijn kont doen, maar helaas zul jij altijd met dat hoofd van je rond moeten lopen.."!

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 16:29

grote mensen zijn niet de enige met lompe opmerkingen.
kleine nichtjes kunnen er ook wat van.
"goh simone heb je ook baby in de buik Bloos! "

dankjewel fleur (mijn nichtje die toen 4 was)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 17:00

Zelf lompe opmerkingen maken kan ik ook goed *LOL*
Loop ik door de stad met een vriendin, zie ik een meisje ons tegemoet komen met rare kleren oid en dan moet ik daar natuurlijk iets over zeggen... blijkt dat ge-ga-ran-deerd haar beste vriendin/nicht/collega/buurvrouw te zijn met wie ze hartstikke goed overweg kan.
Waar is dat grote gat in de grond dan?

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 17:38

Ik zit lekker met een paar vriendinnen op het terras. Vol trots vertel ik dat ik door mag naar de afstudeerfase van mijn studie. Ik heb hiervoor al 2 andere studies gedaan en deze zijn allebei gestrand in het eerste jaar. Dus ik extra blij omdat ik nu echt bijna klaar ben. Komt een vriendin met de opmerking: 'Joh gefeliciteerd, zo ver ben je nog nooit gekomen'. Sigaar En bedankt!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 17:56

Oooh laatst in een kleding zaak, had ik ook een lompe opmerking gemaakt. Bloos!
Ik had een jurk aan, maar ik zag er echt enorm uit in die jurk (ben zelf totaal niet dik) dus ik kijk in de spiegel en zeg tegen mn moeder; jemig ik lijk wel een dikke zeug in die jurk.. Nagelbijten / Gniffelen
Toen ik wat beter in de spiegel keek, zag ik een wat dikke mevrouw achter me zitten. Bloos!
Nou ik schaamde me werkelijk dood Bloos

Voor de rest krijg ik ook vaak opmerking van; ben jij wel 16 meisje? naar mn hoofd, als je 19 bent is dat best frustrerend Nagelbijten / Gniffelen