phoenix4ever schreef:haha ja als ik kaas schaaf wil het wel een gebeuren dat ik eeb deel van mijn hand mee schaaf. dan heb ik het echt over een schaafwond van 2cm bij 4cm hihi
Goeie woordkeus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jura schreef:gooi ik eten over mezelf heen als ik probeer te eten
Romkabouter schreef:Softbal op het vwo: werper gooit, Rommie met knuppel mist bal, maar verliest grip op knuppel. Vliegt richting werper en "strrr- ike, you're out!"
Ook nog een keer met katapult.
Rom : "Ik schiet wel over je heen"
Broer: "Niet doen"
Rom : "Ehm ok"
Weer 1 knock-out
Baytje"]
heb t een keer gepresteerd om bij t uit mn auto stappen met een broeklusje achter t duerknopje (waar je m mee op slot doet) te blijven hangen...SCHEURRR...was net op mn werk aangekomen, maar mn jack om mn middel geknoopt om al dat bloots te bedekken
[/quote]
breek me de bek niet open! ik blijf zo vaak met mijn mouwen achter de klink van de deur hangen, of achter de handrem van de auto. Dat is wel zo irritant he!
[quote="Jura"]
'uren' zoeken naar een telefoon die ik gewoon in mijn hand heb...
[/quote]
in mijn geval is dat altijd mijn zonnebril.
[quote="Supertje schreef:Ik struikel altijd over de mijn hond... Die heeft de zeeeer irritante gewoonte om altijd achter me te gaan liggen als ik eten aan het koken ben ofzo... En als ik dan op de grond lig pijn te lijden gaat ie bovenop me staan en kwispelen... grrrr