Lompe acties van jullie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:20

phoenix4ever schreef:
haha ja als ik kaas schaaf wil het wel een gebeuren dat ik eeb deel van mijn hand mee schaaf. dan heb ik het echt over een schaafwond van 2cm bij 4cm hihi

Goeie woordkeus Haha!

Baytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:21

heb t een keer gepresteerd om bij t uit mn auto stappen met een broeklusje achter t duerknopje (waar je m mee op slot doet) te blijven hangen...SCHEURRR...was net op mn werk aangekomen, maar mn jack om mn middel geknoopt om al dat bloots te bedekken

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:22

Ik schaaf geen kaas meer sinds ik mijn duim een stuk mee nam en mijn duimnagel vanaf het midden achteroverklapte...
Wel hoefde ik de dag erna niet mee te doen met Volleybal schoolsportdag.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:23

Ik spuit me nooit nat als ik met de tuinslang in de weer ben..... Bij mij knappen ze altijd af........

Heb een litteken op mijn pols van een snee opgelopen toen ik dacht dat daar een opening was en bleek dat ze net de ramen gelapt hebben.

Litteken bij mijn oog toen ik op "veilige"afstand zat te kijken naar het kloven van hout.

Mijn neus gebroken bij het afstijgen, doordat ik door mijn enkel ging toen ik de grond raakte en de cap met een klap op mijn neus kwam.

Een blauw oog opgelopen tijdens het uitmesten (was alleen in de stal)

Ik nooit boodschappen doe op de fiets omdat ik mijn fiets dan niet terug kan vinden of het sleuteltje kwijt raak...

Ik 1 keer op visite ben gegaan, baby mee, en thuis kom zonder baby....(is me maar 1 X overkomen........en schaam me nu nog)

Ik mijn bril een keer kwijt was en deze weken later terug vond in de vrieskast (weet nog niet hoe die daar gekomen is....nee, was niet dronken)

Wel eens in de supermarkt loop en niet weet waarvoor ik daar naar toe ben gegaan. En sowieso geen boodschapppenlijstje meer maak omdat ik die toch vergeet mee te nemen...

Jullie kennen vast die olifantjes wel op slagharen.....
was toen nog wat kleiner en had wat op de grond laten vallen van zo'n olifantje en die frits die daar de hele middag bij stond een afdekzeil (alle atracties werden gesloten) over die olifant deed en ik er niet uit kon.... Mij na geruime tijd gelukkig iemand hoorde roepen en de politie al gearriveerd was omdat ik vermist werd.....

Kan een hele encyclopedie schrijven over wat mij allemaal al overkomen is.........
Willen jullie vast niet allemaal weten......

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:25

Jura schreef:
gooi ik eten over mezelf heen als ik probeer te eten

Eten is idd heel erg moeilijk... Je kunt altijd zo zien waar ik heb zitten eten, als je het bord weg haalt zie je zo'n kring van etensresten... Of iets proberen te pakken aan de andere kant van de tafel en met mijn mouw door de jus ofzo.
Maar wat ik toch wel het moelijkste vind is melk uit een pak drinken... Tong uitsteken
Gaat nooit goed en ik blijf het proberen Haha!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:26

Haha, dit is echt geestig.. Heel erg gemeen dat ik erom moet lachen hoor..

Jullie hebben vast wel dat topic gezien van mijn wijsvinger tussen de paardentandjes? Dat soort dingen heb ik dus Haha!

Ik heb nog veel meer dingen hoor: een constante strijd met de zwaartekracht! Ik laat iedere keer van alles uit mijn tengels vallen. Haha!

Dat duimenschaven heb ik ook wel een aantal keren gehad.. Haha! Net zo goed als mijn vingers of tong branden aan heet spul.. Behhh..

Ach ja, laat ik ook maar meedoen aan lompe dingen vertellen.. Haha! Kunnen jullie ook om mijn lachen, is wel zo eerlijk he? Haha!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:26

Softbal op het vwo: werper gooit, Rommie met knuppel mist bal, maar verliest grip op knuppel. Vliegt richting werper en "strrr- ike, you're out!"

Ook nog een keer met katapult.
Rom : "Ik schiet wel over je heen"
Broer: "Niet doen"
Rom : "Ehm ok"
Weer 1 knock-out Haha!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:27

Vruchtensap geeft hetzelfde probleem Haha! Supertje.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:29

Romkabouter schreef:
Softbal op het vwo: werper gooit, Rommie met knuppel mist bal, maar verliest grip op knuppel. Vliegt richting werper en "strrr- ike, you're out!"

Ook nog een keer met katapult.
Rom : "Ik schiet wel over je heen"
Broer: "Niet doen"
Rom : "Ehm ok"
Weer 1 knock-out Haha!

Hahahaha Haha!:D Oww wat zielig!! Haha!

Tranen lopen over mijn wangen van het lachen Haha!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:33

Gym op vwo: Testen of de basketballen wel goed stuiteren deden we altijd.
Die ik pakte was erg hard, maar toch proberen. Vlam! op de grond, maar ik ving hem niet. Aan het plafond hingen dus tl-buizen zonder bescherming *LOL*
Moest de hele les vegen

Supertje

Mix-dubbel met tennis:
Mijn service was niet zo best, hij lande namelijk op het achterhoofd van mijn medespeler....

Even partijtje tegen mij vader:
Ik serveer, pappie let niet op, bal komt op een gevoelige plaats bij hem terecht... Toen lag pappie ineens op de grond...

Alane

mijn zoontje neemt om onverklaarbare redenen altijd een blanco a04 mee naar bed....(behalve dat het s'morgens verfrommeld is doet hij er niets mee)

Af en toe vergeet hij zijn papiertje wel eens....
Wie van jullie heeft ooit geprobeerd 1 velletje papier (plat en glad printerklaarpapier) naar boven te gooien????????????
Een heel gesprek met mijn zoontje dat kan niet en blablabla (ik mocht het niet komen brengen, hij wilde het niet ophalen) Ik moest het dus naar boven gooien......... dus ik gooi, zeg nog zal je laten zien dat dat niet kan...... en het velletje papier land netjes op de bovenverdieping....... Sinds die avond gelooft hij dus niet dat iets niet kan.......

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:34

haha nu komen er meer boven hoor wacht effe komt ie. niet te hard lachen hoor

! een jongen bij mij opschool paar jaar terug. Lekker ding. Ik zat altijd te geiten met hem. We zaten in de kantine. Hij dronk koffie en zat tegen over me. Hij zat me te pesten dus ik waarschuw hem dat hij een boek voor z'n hoofd krijgt, maar goed hihi hij kende me vast niet goed genoeg dus ging door.
gooi ik het boek over tafel tegen zijn koffie. De koffie zat echt over hem helemaal.
Haha en toen kwam mijn beloning hihi. Hij ging zijn t shirt schoon maken in het scheikunde lokaal duse ik mee. hihihi nou eigelijk dus niet zo dom. Haha zag er best goed uit hihi

O'j pas nog zegt mijn vriend pas op ik heb de trap schoon gemaakt is dus glad. Ik hmmmm nou zal voorzichtig zijn. Hihi het enige wat hij nog hoorde was donk, donk donk en auuuuuuuuuu.

En ik loop echt overal tegen aan. Je zou echt wel 3x per dag horen k*t deur als je hier zat hihi.

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:34

Oja nog meer: ik heb een litteken op mijn enkel omdat ik mezelf met glas heb gesneden! Toen moest ik naar het ziekenhuis om te hechten.
Verder lukt het mij 9 van de 10 keer niet om normaal dóór een open deur te gaan, ik loop er altijd tegenaan. Haha!
Op mijn werk struikelde ik over het snoer van een stofzuiger eergisteren. Ik kan nog wel uren doorgaan! *LOL*

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:38

haha hebben jullie dat ook dat als je wilt drinken je alles over je zel;f heen gooit en dat je struikeld over een stoep tegel die 1mm hoger ligt dan de andere?

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:38

Rijlaarzen aantrekken bij auto
Een zeker iemand heeft 1 aan en zegt: "Hey, waar is mijn andere schoen?"
"Ehm, die heb je nog aan" Haha!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:39

Hoewaa school.......
Moest een keer op de middelbare school nablijven (hele week)

We hadden een neiuwe leraar en de deur van het scheikunde lokaal klemde ontzettend.
De leraar was wat vergeten (ik moest altijd vooraan zitten op school) en zit met die deur te rammelen, zeg ik moet je aan die hendel trekken (de douche in het scheikunde lokaal.........)

Ben de klas uitgestuurd omdat ik een bril moest dragen, de leraar die me de bril op zag zetten had van de jampotglazen en dacht dat ik hem de gek aan stak..........

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:43

Ik struikel altijd over de mijn hond... Die heeft de zeeeer irritante gewoonte om altijd achter me te gaan liggen als ik eten aan het koken ben ofzo... En als ik dan op de grond lig pijn te lijden gaat ie bovenop me staan en kwispelen... grrrr

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:45

Ze komen allemaal bovendrijven Lachen
Dynamo: Vriend rechts, Duitser links. Zitten ze met eten te gooien tegenover ons. De vriend van me ook ff meedoen en ik zat hem af te zeiken dus ik had zo'n vermoeden wie de volle laag zou krijgen....
Ik zag zijn hand onder het bord spagetti schuiven, bukte razendsnel en het bord spagetti vloog over me heen. Wie zat daar ? Juist Haha!
Met de rug naar ons toe wel, maar hij voelde het op zijn rug, draaide zich om en op dat moment zag de vriend van die Duister de getroffen rug en rolde ook spontaan onder tafel. En die gast die spagetti op zijn rug had, kon het zelf niet zien *LOL*

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:46

Oww, ik heb er nog eentje: Haha!

Jaja.. Komt ineens in me op..

Vorig jaar had ik nog van die fijne thermoboots om mee te kunnen rijden. Het enige nadeel met die dingen is dat ze op ten duur echt op zijn, zo ook de mijne. Er zaten wat scheurtjes in het 'schoengedeelte' zeg maar..

Afijn, het regende dus en ik had geen zin om natte voeten te krijgen ( die krengen lekten nogal ) Dus ik wil van de stal naar de kantine hollen. Maarja, ik was ff vergeten dat ik dus eigenlijk te zwakke enkels heb om over plassen te springen. Dus, ik spring, mijn enkel zwikt en in belandde midden in de blubberpoel waar ik overheen wilde springen.

Resultaat: Een scheurtje in mijn enkelband en een zeiknat pak!! Bah..

Achteraf moest ik naar de fysio, blijk ik dus hypermobiele spieren te hebben.. FIJN!! Nooit meer over plassen springen!

Hihi, maar ik struikel over de kleinste houtjes hoor.. Haha! ( van die snippers die in de bak liggen bijvoorbeeld ) En helaas heb ik de gewoonte om echt plat voorover te vallen.. ( het Flats!! idee *LOL* )
Laatst bijgewerkt door Tallie1979 op 10-10-02 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:46

'uren' zoeken naar een telefoon die ik gewoon in mijn hand heb... Haha!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:48

Baytje"]
heb t een keer gepresteerd om bij t uit mn auto stappen met een broeklusje achter t duerknopje (waar je m mee op slot doet) te blijven hangen...SCHEURRR...was net op mn werk aangekomen, maar mn jack om mn middel geknoopt om al dat bloots te bedekken
[/quote]
breek me de bek niet open! ik blijf zo vaak met mijn mouwen achter de klink van de deur hangen, of achter de handrem van de auto. Dat is wel zo irritant he!
[quote="Jura"]
'uren' zoeken naar een telefoon die ik gewoon in mijn hand heb... Haha!
[/quote]
in mijn geval is dat altijd mijn zonnebril.
[quote="Supertje schreef:
Ik struikel altijd over de mijn hond... Die heeft de zeeeer irritante gewoonte om altijd achter me te gaan liggen als ik eten aan het koken ben ofzo... En als ik dan op de grond lig pijn te lijden gaat ie bovenop me staan en kwispelen... grrrr

ik val nog niet om, maar polleke kijkt mij wel altijd verwijtend aan, als ze me weer eens probeert te tekkelen wanneer ze achter mijn hakken staat!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:54

Inderdaad, telefoon kan je vervangen door alle willekeurige objecten! Haha!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:01

Hummmm... nu ik dit topic lees komt er opeens nog een hele leuke actie van jou bij me op Maartje!! Haha! Mag ik, mag ik, mag ik???? *LOL*

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:03

Geef eerst maar eens een hint, daarna zeg ik wel of je mag! Haha!