Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Pipo schreef:Naar aanleiding van het topic van Romkabouter die 2 biertjes op had, en direct dronken was.
Niet zo vreemd dat hij er niet tegen kan hoor.. 
) De enige die grappig is als hij dronken is, dat is mijn vader, die word altijd zo kinds en gaat grapjes maken die nergens op slaan.. Kan er helemaal dubbel om liggen.. Maarja, hij is misschien eens in het jaar/twee jaar eens dronken... Haha
Piaffe schreef:Ik wiol wel mee doen maar ik drink geeeeeeeen bierBreezer vind ik ook erg fout dus ik ga of voor Wodka-Redbull of voor Blue Wodka........
STEN schreef:Boys kom een dagje mee naar FeyenoordMike en ik leren jullie graag een biertje drinken
, toch mike?
Ook leuk: "Lager" in Engeland drinken, zit er nog vol van

Baal nog steeds dat ik niet vrij was, gaat u nog naar Turijn? 
) geschoten! Turijn? Jup, gaat moi naartoe, U2? dan doen we wel een Bokt-meeting in Turijn
Mause"]
[quote="Mike"]Denk je dat ze ons kunnen bijbenen dan??? Als je ziet wat er op so'n Europees tripje naar binnen gaat...
[/quote]
tsssk, wij gaan de uitdaging graag aan!!Wie doet mee???
[/quote]
Present!![]()
[quote="STEN schreef:Mike, ik denk niet dat ze het gaan redden, mjaa, ze moeten ergens beginnen....2 biertjes.... woei... lange weg te gaan
Offtopic:
Newcastle was top! weer een videootje vol met feest in het stadion! (en in de pubs!) geschoten! Turijn? Jup, gaat moi naartoe, U2? dan doen we wel een Bokt-meeting in Turijn
We shall see! Laten we eens kijken wie er allemaal gezellig met ons willen 'drinken'