Mannen en alcohol

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 00:32

Hahahha, dan ga ik wel aan de breezer, die heeft nog minder werking op mij dan bier. Daar kan ik heel veel van drinken.

AvantiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 00:35

Nou van bier word ik niet dronken, moet ik wel een krat leeg drinken. Vlogel is zoo lekker passoa diablo ook Lachen Jammie, jammer dat we niets meer in huis hebben Boos!

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 06:11

ik pas, ik drink niet en ik zuip niet

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 07:40

das idd wel een beetje snel hoor. Kom naar limburg dan gaan we een keer naar rowwen heze of gewoon de stad in.

vvtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 08:19

Ik drink dus ook bijna nooit, drink alleen als het heel gezellig is op een feestje, dan meestal whiskey. Afbeelding

Jack Daniels *mjam*

Ik kan er wel heel goed tegen. Heb meestal nergens last van. Maar ben van mezelf al gek genoeg, daar heb ik geen drank bij nodig. Haha!

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 09:50

Ik wiol wel mee doen maar ik drink geeeeeeeen bier Misselijk Breezer vind ik ook erg fout dus ik ga of voor Wodka-Redbull of voor Blue Wodka........

tije

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 09:59

aphelkorn ken ik blijven drinken maar met barcardi ben ik zo dronken
aja genoeg is genoeg Lachen

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 10:04

Breezer is wel lekker, maar door het zoedheidsgehalte altijd lastig om er grote aantallen van weg te werken. Tevens gaat je maag er zo vol van zitten.

Doe mij naast bier maar gewoon een Ba-li-co-li, dat drinkt goed weg, en is echt zooooo lekker

bokkertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 12:06

Citaat:

Ik wiol wel mee doen maar ik drink geeeeeeeen bier Breezer vind ik ook erg fout dus ik ga of voor Wodka-Redbull of voor Blue Wodka........

haha volgens mij ben je dr 1 in je vergeten. --> nl cola-vieux!! Lips are sealed of heb ik nou teveel gezegd. naja laten we het hier maar verder niet over hebben he! Clown

Tallie1979

Re: Mannen en alcohol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 12:19

Pipo schreef:
Naar aanleiding van het topic van Romkabouter die 2 biertjes op had, en direct dronken was.

Haha..Da's niet zo raar he? Rom is zo groot als mijn duim.. Dus hij heeft in verhouding een heel zwembad leeggezopen.. Knipoog Niet zo vreemd dat hij er niet tegen kan hoor.. Haha!

Maar ff serieus.. Ik ken kerels die heel wat kunnen zuipen, de charme gaat er voor mij dan helemaal af, omdat ze vaak dan ook niet meer zo netjes zijn ( of tref ik alleen maar kerels die een slechte afdronk hebben?? *LOL* ) De enige die grappig is als hij dronken is, dat is mijn vader, die word altijd zo kinds en gaat grapjes maken die nergens op slaan.. Kan er helemaal dubbel om liggen.. Maarja, hij is misschien eens in het jaar/twee jaar eens dronken... Haha

Dus.. Ik vind het een goede zaak als kerels niet veel drinken!

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 12:19

Piaffe schreef:
Ik wiol wel mee doen maar ik drink geeeeeeeen bier Misselijk Breezer vind ik ook erg fout dus ik ga of voor Wodka-Redbull of voor Blue Wodka........

JJJAAAAA!! lekker rode wodka-redbull, ook wel in Oosterijk Flügel genoemd!! Tong uitsteken

wij hebben bij ons op de vereniging wel eens flügel feesten gehad, lekker van die ijsemmersvullen met een fles rode wodka en aanvullen met een aantal blikjes red bull en dan 6 lange rietjes erin, zo gezellig en zo lekker!! *LOL*

shariyerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 13:23

avantilover schreef:
Mag ik ook mee doen??? Als het maar geen breezer zijn wat daar kan ik niet zo goed tegen *LOL*

juist wel breezer daar kan ik er megaveel van op Haha! Tong uitsteken
maar bier dat drink ik niet meer hoor Misselijk

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 13:33

STEN schreef:
Boys kom een dagje mee naar Feyenoord Haha! Mike en ik leren jullie graag een biertje drinken *LOL*, toch mike?

Ook leuk: "Lager" in Engeland drinken, zit er nog vol van *LOL*

Denk je dat ze ons kunnen bijbenen dan??? Als je ziet wat er op so'n Europees tripje naar binnen gaat... Haha!

Off-topic: Was verder wel geslaagd in Newcastle, of niet? Tong uitsteken Baal nog steeds dat ik niet vrij was, gaat u nog naar Turijn?

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 13:35

Mike schreef:
Denk je dat ze ons kunnen bijbenen dan??? Als je ziet wat er op so'n Europees tripje naar binnen gaat... Haha!

tsssk, wij gaan de uitdaging graag aan!! Cool Wie doet mee???

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 14:43

Mike, ik denk niet dat ze het gaan redden, mjaa, ze moeten ergens beginnen....2 biertjes.... woei... lange weg te gaan Haha!

Offtopic:
Newcastle was top! weer een videootje vol met feest in het stadion! (en in de pubs! Haha!) geschoten! Turijn? Jup, gaat moi naartoe, U2? dan doen we wel een Bokt-meeting in Turijn *LOL*

Ozzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 15:01

Mause"]
[quote="Mike schreef:

[/quote]

Natuurlijk doe ik mee... We zullen ze eens wat laten zien!

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 15:11

Mause"]
[quote="Mike"]Denk je dat ze ons kunnen bijbenen dan??? Als je ziet wat er op so'n Europees tripje naar binnen gaat... Haha!
[/quote]

[/quote]

Present! Cool Afbeelding

[quote="STEN schreef:
Mike, ik denk niet dat ze het gaan redden, mjaa, ze moeten ergens beginnen....2 biertjes.... woei... lange weg te gaan Haha!

Offtopic:
Newcastle was top! weer een videootje vol met feest in het stadion! (en in de pubs! Haha!) geschoten! Turijn? Jup, gaat moi naartoe, U2? dan doen we wel een Bokt-meeting in Turijn *LOL*

2 biertjes... Voor ons dan wel 2 halve liters mag ik hopen! Haha! We shall see! Laten we eens kijken wie er allemaal gezellig met ons willen 'drinken'

off topic: Bokt meeting in Turijn... Klinkt goed! Bus is al besproken, of ik ga, dat word de komende weken duidelijk Haha!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 15:13

BIER!!!?? Hoor ik hier BIER!!!!??? Waar, waar, waar!!??? Haha!

Och ja... ik houd wel van een beschaafd avondje pilsen Schijnheilig Dusseuh... heren... jullie hebben er nog iemand bij voor de competitie Knipoog

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 15:26

Wordt een makkie dit....Haha!

Begin maar met oefenen guys and gals, want anders wordt een oude voetbalhit gescandeerd: and you know you are, you're sh*t Haha!

vvtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 15:47

Wordt er ook ranja geschonken?

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 15:48

vvtjuh schreef:
Wordt er ook ranja geschonken?

Met een rietje erbij???

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 15:49

*gaat alvast onder tafel liggen*

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 15:52

ik wil nooit meer dronken worden, dat doet zo vreselijke pijn aan je hoofd! En bier lust ik niet. Vroeger lustte ik wel apfelkorn.....

vvtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 15:53

Mike schreef:
Met een rietje erbij???

En Sophietje op schoot graag. Tong uitsteken

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 15:53

Wellicht handig dit barbaarse bier-festijn te combineren met gamen en het een bokt-lan-drank-party te noemen? Haha! kan ik wellicht met CS nog iemand raken....