Yootha schreef:Zijn nieuwe kaboutertelefoon.Oe dit is heel verlijdelijk, had ik bijna een plaatje gepost die echt niet kan.
vvtjuh"][quote="Yootha schreef:Zijn nieuwe kaboutertelefoon.Oe dit is heel verlijdelijk, had ik bijna een plaatje gepost die echt niet kan. [/quote]Ik wilde je er bijna een PB over sturen! Twee zielen...
vvtjuh"][quote="Yootha schreef:Zijn nieuwe kaboutertelefoon.Oe dit is heel verlijdelijk, had ik bijna een plaatje gepost die echt niet kan. [/quote]DOEN! DOEN!! Als hij toch niet wil vertellen wat er nou gemeten is dan mag dat best.. Vind ik
Ahh Rommie.. Als ik nou weer even een fijne cyberknuffelsessie ( mooi woord voor galgje!! ) in het leven roep voor ons, vertel je het dan?? Ahhhh??
Tallie1979"][quote="vvtjuh"][quote="Yootha schreef:Zijn nieuwe kaboutertelefoon.Oe dit is heel verlijdelijk, had ik bijna een plaatje gepost die echt niet kan. [/quote]DOEN! DOEN!! Als hij toch niet wil vertellen wat er nou gemeten is dan mag dat best.. Vind ik [/quote]Geen woorden , maar daden
Heb het plaatje gezien.. en inderdaad, het kan niet hier.. vvtjuh heeft hem persoonlijk ge pbt.. Moet je hem maar vragen..
laratjuh schreef:is het dan niet aan de korte kant rom?tsk, 3 cm vind ik niet kort voor een grote teen
haha.. een kabouter met een grote teen van 3 cm..Gorsh, jij kan waterskieen op die ene teen!! ( lig onder bureau nu, hahahaha *gil* vind mezelf reuze grappig.. )
vvtjuh schreef:Heb jij mijn grote teen al eens gezien dan?Nou dat was denk ik niet jouw grote teen die ik gezien heb.
Romkabouter"][quote="greetje schreef:Bij hoge temperaturen krimpt hij ongenadig Die van mij niet. En dat is maar goed ook [/quote]Eerder bij lage temperaturen neem ik aan
Zeg het nou, Zeg het nou, Zeg het nou, Zeg het nou, Zeg het nou, Zeg het nou, Zeg het nou, Zeg het nou, Zeg het nou, Zeg het nou.Anders weet ik het pas na het weekend.
Romkabouter schreef:tsk, 3 cm vind ik niet kort voor een grote teen Ik denk dat je wat vergeten bent te lezen