Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik heb gewoon een Fjord van 1.40, weliswaar een kampioen springen, dressuur, eventing, endurance, mennen en voltige maar ja het blijft een Fjord met een standaard stokmaat.
Anky heeft Bonfire trouwens vroeger van mij gekregen, ik vond hem veel te makkelijk, ik hou niet van paarden die na een paar proefjes al op ZZ zitten (maar ja, dat gebeurd nu eenmaal als ik ze rijd he!!!!) Oh trouwens ik weet nog niet of ik naar Miami kom, daar ben ik dit jaar al weer 6x naar toe geweest, wat moeten de buren daar wel niet van zeggen, straks denken ze nog dat ik geen geld heb ofzo ('t is namelijk wel een klein saai plaatsje he....)!
) Hmmm, ik had ook maar moeten komen met Escaal (volgende ronde...
), want al deze acties zijn natuurlijk appeltje eitje voor mijn puk, die draait daar haar hoefjes natuurlijk echt niet voor om...
Dat is trouwens natuurlijk de reden dat jullie mij eigenlijk nooit zien op wedstrijden, dat vind ik sneu voor jullie he...gun jullie dat eerste plaatsje namelijk ook... hihihihi...leuk onderwerp Pam...fantasie sloeg ook ff lekker op hol...maar ja, beter fantasie op hol dan Escala...