Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ijslanderfan schreef:Hahaha! Geweldig! Oh, ik lig hier ook dubbel!
Had je ook mensen achter je in de rij staan?
Geniale actie!
Uppojono schreef:Haha, dat is wel grappig ja.. Jij hebt wel lef zeg, ik zou me sowieso al schamen om condooms te kopen en dan ook nog uitgebreid informatie erover vragen.. haha
) maar een beetje aso vinnik het wel...en dan voornamelijk dit : (we zaten met snoepen naar elkaars kop te smijten, had ik er een paar in m'n hand smeet ik er zo een kwam er een vrouwtje van kruidvat achter me staan : ZEG zal het een beetje gaan ja, ja ik weet het wij zijn kinderachtig )
maar asso ? en er waren bijna geen klanten. Oké dan is het nog onbeschoft
maar wat bedoelen jullie eigenlijk met asociaal ?? Ik bedoel wij gebruiken het namelijk als: weinig contact met mensen etc. Is dat hier dan het geval?.. Niet aanvallend bedoeld ofzo maar begrijp ik even niet
..
SOET schreef:kan wel in jullie reactie komen ja
C. Dat snoep ligt daar voor de verkoop en kan dus niet meer verkocht worden. Als iedereen dat zou doen zouden ze dus verlies lijden. maar het waren wel onze snoepenmaar asso ? en er waren bijna geen klanten. Oké dan is het nog onbeschoft
maar wat bedoelen jullie eigenlijk met asociaal ?? Ik bedoel wij gebruiken het namelijk als: weinig contact met mensen etc. Is dat hier dan het geval?.. Niet aanvallend bedoeld ofzo maar begrijp ik even niet
![]()
Edit: zal maar beten even alles editen, Zodat het hier nog gezellig blijft en geen ruzie komt?
Lia_ schreef:Als je 15 bent is het vast erg grappig............
Ymke schreef:Lia_ schreef:Als je 15 bent is het vast erg grappig............
Joh, ik heb het net aan mijn vader van 44 laten lezen en die moest ook lachen!
Net als ik overigens.![]()