Sommige vrouwen kunnen echt niet autorijden .....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 12:51

Afbeelding

Even goed op de borden letten....

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-02 13:15

Cassidy schreef:
Ik ben iemand die in het verleden echt vreselijk hard reed, 150km/h op de snelweg in een Fiesta, gewoon levensgevaarlijk. ....

Ik zie niet in waarom dit levensgevaarlijk zou zijn Verward Als jij maar voldoende afstand houdt met je voorganger is er toch niets aan de hand?

Btw ik heb mijn rijbewijs ook alweer 16 jaar en rijd sportief en schadevrij. Als je maar overzicht over het verkeer hebt en niet gaat zitten twijfelen.

Mannen met hoedjes horen ook tot de categorie van sommige vrouwen Haha! , die was ik nog even vergeten.[/i]

Imker, ik heb een korte Nissan Patrol, dus dat valt best mee met die draaicirkel. Lekkere auto's he, om de trailer mee te trekken??

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 13:43

Je hebt weinig kreukzone in een Fiesta als je met die snelheid brokken maakt. Bovendien begon hij een beetje te dweilen op de weg met die snelheden. Ik reed op maximum snelheid van de auto, met geen greintje extra vermogen om nog eens gas te geven als het echt nodig mocht zijn. Nee, dat was beslist niet safe.

Dat sportief tijden, wat houdt dat in? Nog even voor een aankomende wagen de weg op draaien omdat dat zo sportief is? Van rechts inhalen, bumper kleven? Of snel met slippende wielen optrekken, terwijl het ook normaal kan? Gaten meteen dichtrijden, i.p.v. rustig laten uitrollen?Lichtsignalen geven dat je er langst wilt als degen voor je dat dan ook rustig de gaten dichtrijdt?

Ik pas me aan aan de snelheid van de medeweggebruikers, maar probeer me ook aan de maximum snelheid te houden. En ik heb een vreselijke schurft aan wegpiraten, die zo nodig met 120 aan je voorbij moeten op een weg met maximum snelheid van 100km/h (die je dan ook rijdt) en je het gevoel geven dat je niets op die linker baan te zoeken hebt.