Mac Donald's,erg lekker,maarre...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Linnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 15:46

altijd als ik ga shoppen eet ik daar, en de laatste tijd is dat best vaak Haha!

en toen ik 2 weken terug naar spanje gign bleven we ergens in frankijk overnachten en tegenover dat overnachtingshotelletje stond een MAC Haha! --> lekker gegeten joh!!!!!! was ik wel aan toe na zo'n lange rit in de auto!!!

en ik heb hetzelfde als xono, ik kom ook haast nooit aan of als ik aan kom heeeel weinig....

kis linnie

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 16:08

Het water loopt al in mn mond als ik er aan denk.

Een vrouw heeft eens een rechtzaak gewonnen en 3 miljoen dollar (ja, was Amerika weer natuurlijk) gekregen van MacDonalds.

Haar hamburger had namelijk al een tijdje (nooit langer dan 10 minuten overigens) in 'de bin' (dat is dat ding waar ze warm gehouden worden (60 graden)) gelegen.

Toen ze van haar hamburger aan het eten was, heeft ze een loeiheet augurkje op haar lippen gekregen.

Daar heeft ze MacDonalds dus voor aangeklaagd.

Wat ik ook wel eens meemaakte toen ik daar werkte, was dat mensen dan hun hamburger bijna ophadden en er dan een haar van hunzelf tussenstopten en naar de balie kwamen om te zeggen dat er een haar tussen zat. En dan krijgen ze dus een nieuwe. Gratis.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 20:51

Goeie tip Haha! Knipoog !!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 21:09

Oeh heerlijk... Gelukkig ben ik niet aant lijnen *kan ik toch niet!* dus hoef ik me niet echt schuldig te voelen Lachen
Maar ik snap je heel goed want hoe ongezond het ook is, het is kei lekker!
Liefste een bigmac menu met cola en frietsaus Vork En niet te vergeten een mac flurrie crunch na! Mag ook lion zijn, helaas is die weer 'uit' meen ik... Snik Verdrietig

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 21:17

nee, de Mc rib...

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 21:25

Ligt het nou aan mij of ben ik de enigste die de Macdonalds gewoon niks vind.

Ik zal wel een trauma hebben aan die plek, want het is zo ranzig daar. Ik ging er eens heen na een film. Nou BAH gewoon Misselijk . Overal lag friet en mayo, de tafels zagen er niet uit. Waarom we daar nog gegeten hadden weet ik ook niet meer(misschien omdat het de enigste friettent in de omgeving was die nog open was Verward )

De macFlurry vondt ik wel meevallen, maar de rest....
Neej geef mij maar tippel'in of kokkie Lachen

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 21:49

Mcvoer is best lekker! En het mooie is, ik kan eten wat ik wil, ik kom toch niet aan!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 22:41

Dat vind ik echt lekker! Vooral een Big Mac of een Quarter Pounder Vork
Die milkshake's en Mac Flurry's zijn ook al zo lekker Kwijl
Ik kan trouwens ook alles eten, kom ook niks aan.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 22:42

ik heb toch zeker een halfjaar bij de MAC gewekt en at dus 3x in de week mac voedsel... ben geen gram aangekomen, alleen maar afgevallen trouwens...

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 01:23

Bijna alles is niet te vreten, behalve de MCnuggets gaan wel en de MCkroket is lekker, ja, dat is dan ook echt Hollands, de rest komt uit Amerika Haha! En de patatjes gaan wel als je erge honger hebt. Ik moet wel om m'n lijn denken, maar meestal vergeet ik 't middag eten, dus dat scheelt alweer Extreme duivel

Kinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 22:00

Kais schreef:
Bijna alles is niet te vreten, behalve de MCnuggets gaan wel en de MCkroket is lekker.

McNuggets zijn van kipafval gemaakt! Eet smakelijk! Misselijk Haha! Vork

Titooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 12:06

Mhhhhh macvoer Vork Alleen erg jammer dat je het niet zo vaak mag eten.
Ik jogg drie keer per week,dus dan gaat het er wel af.Maar ik trakteer mezelf toch zeker wel eens in de twee weken op een portie macvoer:
-Mc kroket
-Salat shaker
-Milkshake aardbei
-Grote friet met 3 frietsaus Vingers aflikken Vork Kwijl

Schijnheilig

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 12:43

Die Mc Kroket zat in het begin zo'n ranzige saus bij met van die donkere puntjes erin , bleeeegh !
En dan zo'n slijmerige kalfs-achtige vulling , bweeeuuurk !

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 12:51

Vind het wel lekker als je een lange auto of treinrit achter de rug hebt en je gewoon snel wat voer naar binnen wil werken.. alle andere keren bedank ik ervoor.. bah! slappe hap Tong uitsteken

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 13:15

Sundat ysje net caramel en nootjes Kwijl Heerlijk, verder vond ik er eigenlijk alles super lekker behalve de patat maar dat eet ik nu niet meer want ik ben vegetarier maar is mis het ontzettend!

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 13:35

ik vind het echt ge wel dig spul!!!!
ik lust er ook alles... behalve de mc rib!!
dus het is ook altijd een drama om met mij naar d Mac te gaan want
ik weet nooit wat ik moet nemen!!!!!

wat trouwens ook heel lekker is bij de Mc is de kaneeldonut!!!
(een echte aanrader!!)

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 13:51

Oh ja mackroket vind ik ook nog wel lekker! Die zijn wel altijd goed heet!

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 00:22

pmarena schreef:
Die Mc Kroket zat in het begin zo'n ranzige saus bij met van die donkere puntjes erin , bleeeegh !
En dan zo'n slijmerige kalfs-achtige vulling , bweeeuuurk !

Die saus die ze erop gooien is idd niet te vreten, maar de vulling valt mee (ik lust normaal geen vleeskroketten alleen van die kleintjes uit zo'n grote zak Haha! )

Over die Nuggets: Dan is die kip niet voor niks gestorven, zelfs de restjes worden nog opgegeten Haha! Als ik iets lekker vindt denk ik er liever niet te veel aan wat erin zit. Er werd ook gezegt dat er koeienogen enz. enz. in frikandellen zaten, maar ze zijn wel lekker (meestal) Vingers aflikken

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 08:16

Frikandellen maken ze altijd op vrijdagavond , nadat de fabriek is aangeveegd ........Schijnheilig

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 08:25

Ehm ik had altijd een supersized bigmac menu met milkshake (die dus ook op gaat), mijn vriendin een supersized mac nuggets menu met cola, vervolgens gooiden we al het friet bij elkaar en moesten we het binnen 20 minuten op hebben om weer terug naar school te gaan...
Maar ja, nu gaat zij in Leiden studeren en ik in Utrecht, dus dat zal wel wat minder worden... We gingen echt iets van een keer per maand ofzo, of in een tussenuur, of na schooltijd... En ook ik kom er niet van aan!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 15:13

Kais schreef:
, maar meestal vergeet ik 't middag eten, dus dat scheelt alweer Extreme duivel

Je kan beter s'middags eten als s'avonds!! dan verteer je het namelijk slechter en kom je dus aan!!!
De engelse eten s'morgen heel stevig en s'avonds brood ofzo, dat is het beste!! s'avonds na 8 uur kan je beter niks meer eten, omdat je het dan bijna niet meer verteert!! Is een tip voor de mensen die willen afvallen!! + 2 liter water!!
even ontopic: Mac is erg lekker, de mcrib en mcchicken vooral, en een mcsalad shaker en mcflurry gaan er eigenlijk altijd wel in!! Haha!

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 15:21

Wat vinden jullie van de prijsverhogingen bij M D sinds de euro

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 15:59

ze hebben gewoon van de gulden euro gemaakt, maar het blijft lekker ondanks dat het duurder is vooral de Big mac

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 16:01

Neem twee Egg McMuffin als ontbijt en je kunt er de hele dag mee toe...

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 16:14

Jamy schreef:
ze hebben gewoon van de gulden euro gemaakt, maar het blijft lekker ondanks dat het duurder is vooral de Big mac

Dit is niet waar! Hun zijn 1 van de weinige horica gelegenheden die niet gigantisch in prijs zijn gestegen sinds de euro!

Vroeger was een mac menu F9,50 en nu 4,50 Euro is dus 9,91.
Valt reuze mee of niet??
Volgens mijn vriend was het vroeger trouwens F9,75, maar ik geloof hem niet Tong uitsteken