Lovely schreef:TOch blijf ik het jammer vinden dat de groep die nu actief is continu moet worden herinnerd aan wat ooit is geweest (v.v.t.), de nieuwelingen zijn zich helemaal van geen kwaad bewust en moeten dus eerst kennis maken met de boktgeschiedenis om te kunnen begrijpen waar 'men' het hier over heeft. Wanneer wordt die ouwe bende nu eens losgelaten ten faveure van de leuke dingen van nu?
Zit me dwars, klopt.
Moet je de geschiedenis hier vergeten? Het moet dienen als een baken, als een teken van wat eens was en wat er niet meer hoeft te komen. T zit je dwars...logisch, het waren 'De Donkere Dagen' dat klopt, maar moetne we het dan helemaal negeren, maar net doen alsof het niet is gebeurd? Vroelijk en naief verder huppelen? De geschiedenis (zowel op bokt als daarbuiten) heeft uitgewezen wat er fout kan gaan als er gewoon maar word door gegaan, zonder acht te slaan of wat er is gebeurd (v.v.t.)
K bedoel dat dat zeker niet meer mag gebeuren, het is ook zeker niet aan de orde! je moet je alleen afvragen wat de volgende stap moet zijn in het volwassen wordingsproces van bokt. T is inmiddels de kinderschoenen wel ontgroeid, dat moge duidelijk zijn, maar het is wel zo dat er nog genoed dingen zijn die besproken (niet accuut besloten dus, maar die open moeten staan voor discussie en NEE ik heb GEEN zin in een nieuwe discussie over wat de taak van een Mod is) moeten worden om het klimaat hier nog verder te verbeteren. K denk dat er toch echt gekeken moet worden wat je zou kunnen veranderen....ten goede!