Marsje schreef:Oke. Dan zal ik ook maar "bekennen". Ik heb ook een CD met een ietwat vreemde soort muziek. Een bekende van mij bracht me op het idee, hij had er zelf ook een CD van. Het gaat om "Gregorian Masters of Chant". Dat zijn bekende rock (ballads of classics) in een gregoriaanse uitvoering. Heel rustgevend.
he deze cd staat bij mij ook in de kast vind hem wel leuk eerlijk gezegd...
maaruh foute cd's jaha daar staan er veel van in mijn kast. ben namelijk toen ik 18 werd terug gepakt voor mijn altijd creatieve cadeautjes op verjaardagen (voor 25 gulden kleine flut cadeautjes halen bij de intertoys enzo) en kreeg van verschillende vrienden de meest achterlijke cd die ze konden vinden ( was afgesproken werk bleek later) zo kreeg ik cd's van gerard joling een van marianne weber, een van corry en de rekels en zelfs een cd die de naam in een woonwagen deel 4 droeg
ben bang dat ik dit zelf over bij afgeroepen heb maar zelf geef ik nog steeds originele (vaak ongewenste cadeau's dus erg veel effect heeft het niet gehad!
gekregen, als bedankje dat ik met Beer was gekomen om "St. Maarten" te spelen met de lampionnen-optocht
!
!). ´Wát een z*eiksnorren-CD zeg
, heb van haar ook veel cd's.... niks mis mee dacht ik zo