Foute muziek?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 21:23

Marsje schreef:
Oke. Dan zal ik ook maar "bekennen". Ik heb ook een CD met een ietwat vreemde soort muziek. Een bekende van mij bracht me op het idee, hij had er zelf ook een CD van. Het gaat om "Gregorian Masters of Chant". Dat zijn bekende rock (ballads of classics) in een gregoriaanse uitvoering. Heel rustgevend.

he deze cd staat bij mij ook in de kast vind hem wel leuk eerlijk gezegd...

maaruh foute cd's jaha daar staan er veel van in mijn kast. ben namelijk toen ik 18 werd terug gepakt voor mijn altijd creatieve cadeautjes op verjaardagen (voor 25 gulden kleine flut cadeautjes halen bij de intertoys enzo) en kreeg van verschillende vrienden de meest achterlijke cd die ze konden vinden ( was afgesproken werk bleek later) zo kreeg ik cd's van gerard joling een van marianne weber, een van corry en de rekels en zelfs een cd die de naam in een woonwagen deel 4 droeg Lips are sealed
ben bang dat ik dit zelf over bij afgeroepen heb maar zelf geef ik nog steeds originele (vaak ongewenste cadeau's dus erg veel effect heeft het niet gehad!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 09:44

venga boys, marianne weber, o jee.... grinnik. Ik geloof zelf niet een echt foute cd in de kast te hebben. Hoe is dat mogelijk he.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 10:14

*Glen Miller Misselijk
Heb ik vorig jaar van de dominee Schijnheilig gekregen, als bedankje dat ik met Beer was gekomen om "St. Maarten" te spelen met de lampionnen-optocht Knipoog !
*VOF de kunst Lips are sealed
Ik vond vroeger (nu ook nog Schijnheilig ) het liedje "Dikkertje Dap" (klom op de trap) zo leuk! Nu hadden zij dat liedje uitgebracht en mijn moeder dacht mij een geweldig plezier te doen en bracht die CD voor me mee (wel lief bedoeld natuurlijk Lovers !). ´Wát een z*eiksnorren-CD zeg Lips are sealed , zelfs "Dikkertje Dap" zingen ze, alsof ze nodig naar de wc moeten en niet kunnen !
Laatst bijgewerkt door Sterre op 19-07-02 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Tindra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 10:36

Gaby schreef:
En verder nog cd's die ik NIET fout vind , maar de rest van mijn familie wel ... Bloos Haha! Schijnheilig

Heb ik ook last van. Ben helemaal Sinead O'Connor-fan Lachen , heb van haar ook veel cd's.... niks mis mee dacht ik zo Schijnheilig
Maar gek genoeg denken sommige mensen daar anders over... Haha!

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 11:13

Tindra"]
[quote="Gaby"]En verder nog cd's die ik NIET fout vind , maar de rest van mijn familie wel ... Bloos Haha! Schijnheilig
[/quote]

Heb ik ook last van. Ben helemaal Sinead O'Connor-fan Lachen , heb van haar ook veel cd's.... niks mis mee dacht ik zo Schijnheilig
Maar gek genoeg denken sommige mensen daar anders over... Haha!
[/quote]

Ik herken dat verhaal Lachen !
Ik ben helemaal gek van Muse. Maar die muziek vinden mijn ouders dus echt niet mooi. Zet ik 1 cd van Muse op , dan kijken ze meteen zo slachtofferig. Hetzelfde geld voor mijn broer ....

[quote="Sterre schreef:
*VOF de kunst Lips are sealed
´Wát een z*eiksnorren-CD zeg Lips are sealed , zells "Dikkertje Dap" zingen ze, alsof ze nodig naar de wc moeten en niet kunnen !

Geweldige opmerking ! *LOL*

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 12:51

Sando schreef:
Ik was fan Van de Kelly Family..... Frusty
heb nog 7 cd `s en 3 videobanden en ben 2 x naar een concert geweest....
hihihi...... nou jullie weer !! Haha!

hoe lang heb je daarvoor vast gezeten?

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 12:58

Gaby schreef:
En verder nog cd's die ik NIET fout vind , maar de rest van mijn familie wel ... Bloos Haha! Schijnheilig

Oh ja, dat heb ik ook. Frusty
Linkin Park, Within Temptation etc. zijn mijn ouders nooit zo blij mee Verward Haha!

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 13:05

Spirit"]
[quote="Gaby schreef:

Oh ja, dat heb ik ook. Frusty
Linkin Park, Within Temptation etc. zijn mijn ouders nooit zo blij mee Verward Haha!
[/quote]

En die muziek vinden mijn ouders juist weer geweldig ? Verward *LOL*
Alleen Muse , daar zijn ze niet blij mee ....

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 13:07

Haha, leuke ouders heb jij dan Haha!
Mijne vinden het vreselijk!
Alleen Within Temptation vinden ze nog wel gaan, want dat lijkt een beetje op Kate Bush Scheve mond

Di-rect vinden ze ook verschrikkelijk, en Nelly.. Verward Haha!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 13:12

Spirit schreef:
Alleen Within Temptation vinden ze nog wel gaan, want dat lijkt een beetje op Kate Bush Scheve mond

He, hoor jij dat ook? Dat was mijn idee ook toen ik ze laatst op TV zag. Ook precies dezelfde performance erbij als Kate Bush.

Verder houden mijn ouders ook van een andere soort muziek dan ik. Hoewel er soms wel raakvlakken zijn. Ik hoef alleen geen Gigi d'Agostino in de CD speler te duwen daar Lachen

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 17:29

Nee, dat hoor ik niet, dat horen mijn ouders.

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 20:39

hahaha,
net nog even tussen mijn cd's gekeken en kwam de cd van Mary Poppins tegen (jaja hoe triest kun je zijn)

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 20:45

HAHAHA mary poppins is wel ERG fout Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 20:55

susan schreef:
hahaha,
net nog even tussen mijn cd's gekeken en kwam de cd van Mary Poppins tegen (jaja hoe triest kun je zijn)

Superformiweldigeindefantakolosachtig, tis weer eens wat anders dan reusachtig mooi of prachtig! Haha!

Hahaha, dat liedje moesten wij in groep acht zingen, ik ken de tekst nog steeds (oké, niet helemáál) Schijnheilig

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 22:11

Ik heb een tape van dat bandje;
"All that she wants" en "wheel of fortune" weet alleen niet meer hoe ze heten....

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 23:40

orri schreef:
Ik heb een tape van dat bandje;
"All that she wants" en "wheel of fortune" weet alleen niet meer hoe ze heten....

Ace of Base Lachen !
Laatst bijgewerkt door Sterre op 20-07-02 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 23:41

Jaaaaaaaaaaaaa idd hoe fout is dat... Knipoog

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 14:05

Hahaha Ace of base. Daar heeft mijn broer een CD van.
Bestaan ze eigenlijk nog?

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 15:27

biep schreef:
ik heb tussen al mijn metal/punk/rock cd's nog 'n cd van 4 jaar geleden ofzo van de vengaboys en de leeuwenkoning ( ik was toen 11 ), hmmm mijn smaak is in die 3 jaar toch ietwat verandert *LOL*

jaaaaaaa zoiets heb ik dus ook! ik ben zelfs toen ook nog eens naar een concert van de vengaboys geweest die kwamen toen in Oss Frusty en nu ligt er dus ook nog ergens helemaal onderop een baja beaceclub cd geloof ik, ook niet geheel mijn smaak Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 21:20

Wij hebben nog ergens een tape liggen van de New Kids on the Block... Haha!

Alleen geen ideeeeee waar, had het al diep verdrongen maar door dit topic ging het me ineens weer dagen... Tong uitsteken

*imke*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 06:27

scooby schreef:
Toybox en die oudste van christina aguilera Frusty

HAAHHAAHHA ja man toybox die heb ik ook he's my best friend hahaah wat een K*T nummer is dat zeg ennuh..........hele oude trance en dance sh it spice girls en a teens oja en de eerste cd van de backstreet boys Haha! allemaal gekocht van me zakgeld Schijnheilig Pling Knipoog

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 19:31

Spice Girls, BSB, Kelly Family (I Cant...), Linda Roos & Jessica-lange nacht, Britney Spears- Sometimes
Ik schaam me diep Clown