Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Clautje schreef:13 januari 2002, waarbij ik meteen me heup brak...
ik reed in het donker zonder zadel en teugels, zij schrok ergens van en weg was ze, incl. alle bokkesprongen.....
dat had ik niet gewenst toen ik de kaarsjes uitblies!!!!!!!
daar lag ik....op het aller laatste moment 

en daarna stond ze ineens stil en deed haar hoofd naar beneden...

SuperPepeijn schreef:paar weken geleden. zonder iets erop, wilde eens voltige proberen met pepeijn. ik ging achterste voren zitten en kreeg een bok de lucht in. 3 seconden gewichtloos geweest. die zwaartekracht altijd...
Hoe KRIJG je het voor elkaar haha, lig hier echt onder de tafel. Maarreuh wanneer ik voor het laatst afgedonderd ben ehm...was nogal vernederend hehehe. Denk meer dan een jaar terug. Kreeg ik priveles van de gozer waar ik gek op was en ja hoor, hij stond Jur aan te jagen met een zweep, omdat ze zo vreselijk sloom was en toen ik weer vlak bij hem was, draaide Jur vol om haar as en lag Iloon voor ZIJN voeten hahahaha, afgang...
scooby schreef:woopsie,ben inmddels 8keer gevallen in 4 jaar, laatste keer denk in April ofzo, van Lambada(foto profiel), in de buitenbak, was de eerste keer(of tweede) voor haar, en ze begint me toch te schieten!!! 5 keer ben k blijven ztten en toen toch gevallen, daarna s ze gelongeerd, maar aan het eind van de les ging ze der weer bokkend vandoor!!
(gelukkig met cap!) Had er een zware hersenschudding aan over gehouden , en een uurtje buiten bewust zijn
,maar daar wist ik niks meer van dus dat maakt ook niet uit!