Wanneer ben je voor het laatst afgevallen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

chanickyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 13:55

van de winter ik denk december 2001
zat op een arabiertje en die schrok en die vond het leuk om e van door te gaan en die stind toen op mijn been auuuuuwwwww

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 14:02

woopsie,ben inmddels 8keer gevallen in 4 jaar, laatste keer denk in April ofzo, van Lambada(foto profiel), in de buitenbak, was de eerste keer(of tweede) voor haar, en ze begint me toch te schieten!!! 5 keer ben k blijven ztten en toen toch gevallen, daarna s ze gelongeerd, maar aan het eind van de les ging ze der weer bokkend vandoor!!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 14:06

Een week of 3 geleden.
We zouden springen, dus ik had een piepklein kruisje opgezet, in het midden ongeveer 30 cm hoog. *LOL*
Dus ik draf eropaf, en Bill neemt een sprong of hij de Olympische Spelen moest winnen Tong uitsteken
Dus ik blijf achter in de beweging, Bill begint te bokken bij het neerkomen en ik lag er na een half rondje naast.
Maar ik heb Bill 23 juli 10 jaar, en ondanks dat hij niet makkelijk is en altijd veel gebokt heeft, ben ik er in die tijd maar een keer of 8 afgevallen. Valt wel mee dus Haha!

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 19:32

Clautje schreef:
13 januari 2002, waarbij ik meteen me heup brak...Verdrietig
ik reed in het donker zonder zadel en teugels, zij schrok ergens van en weg was ze, incl. alle bokkesprongen.....Boos!

Heeej kwist al dat je was gevallen...precies op mijn verjaardag Scheve mond dat had ik niet gewenst toen ik de kaarsjes uitblies!!!!!!!

Maar ik ben dus 2 jaar geleden voor het laatst gevallen...dat was geloof ik toen ik zonder zadel ging rijde...net klaar was met uitstappe...ik wil nog un klein stukje het laantje afrijde...en BIJNA keren om die paar stappen trug te zetten naar stal...dus ik had een lange teugel...draait ze opeens om omdat ze schrok...en Marilyn draait zo scherp en vlug om...rechts omdraaie gaat nog wel maar links Scheve mond daar lag ik....op het aller laatste moment

Bobo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 19:39

ik ben eind vorige maand nog gevallen.
Bobo maakt een paar gemene bokken en ging er vandoor en ik lag daar languit.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 20:07

Ehm, ergens eind mei/ begin juni 2000, had mijn paard net een paar wk nog een beetje onwennig en hij schrok onverwachts van een tractor langs het raam van de binnenbak, gaf een bokje en toen lag ik er naast....

Oh wacht even dat is dus van mijn eigen paard...

Ik ben in augustus 2000 ook nog gevallen van een merrie.
Was nogal opgefokt vanwege leeghalen mestplaat achter de binnenbak waarbij er gefloten werd, stuiterde er vanaf... toen heb ik mijn ruiterspier verrekt.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 20:27

Ik in januari ofzo, met een wedstrijd Clown
Ik reed op Winston, en die is altijd heel erg fris in de winter.
Het was zondag, en dan zijn er geen lessen, dus ze had nog niet gelopen.
Ze hadden haar ook nog niet losgegooid, terwijl iedereen weet dat ze bij galopperen of middendraf er dan vandoor schiet Frusty
Ik wist dus niet dat ze niet los was geweest, ze hadden mij verteld dat ze dus wel los was geweest Scheve mond
Maargoed, bij het aangalopperen schoot ze er dus (gemeen) bokkend vandoor, ik had vijf bokken uitgezeten, bij de zesde bok kwam ik op haar nek, toen nog een bok op haar nek uitgezeten Clown en daarna stond ze ineens stil en deed haar hoofd naar beneden...
BOEM! Haha!

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 15:37

volgens mij was dat in de winter:
Arie had een deken op en we waren aan het voltige ik ging er op staan. En toen begon Arie te lopen, het eerste stuk ging goed maar toen verloor ik mijn evenwicht en donderde eraf.

of die andere keer dat was ook in de winter (gelukkig de enige keer dat ik van Aar ben afgedonderd):
Ik was aan het galloperen in iets te mul zand (stom) en toen struikelde Arie en raakte met zijn neus de grond (hij ging door zijn knieen) en ik vloog er met een salto voorover af. Arie had gelukkig niks op een klein schaafwondje op zijn lip na. En dat hij helemaal in paniek naar huis rende (gelukkig waren we maar 200 meter van huis) En mijn cap was kappot Haha!

Dat is allebij ongeveer een halfjaar geleden.

Sassje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 16:07

ergens in november.
zobo was al bokkig in stap en draf ging het wel toen ik aan galopeerde barste ie los en daar lag ik met mijn hoofd tegen het schot blij dat ik een cap op had

*imke*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 07:06

allaang geleden pas 2 keer in meheleleven TADAAAAAAAAAA ja ik heb wel een aplausje verdend toch???

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 11:58

in november in de plas juist na de sprong met mijn haar in de modder en mijn arm in de stront

iloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 14:24

4 maandjes terug ik ging springen zonder zadel en hoofdstel dat vond ie iets te leuk dus maakte een paar rare sprongetjes ,gelukkig val ik niet zo hoog Haha!

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 19:33

pffff....eens even denken. Volgens mij was dat voor het laatst van een heel groot paard. Die ging toen een andere kant op dat ik dacht en toen verloor ik mijn evenwicht ik rij al nooit op paarden. En toen viel ik en toen kwam ik wel recht op mijn benen terecht! echt komisch was dat toen. Volgens mij was dat vorig jaar zomer! Van mijn eigen pony ben ik nog nooit afgevallen.... *klop klop*

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 20:31

SuperPepeijn schreef:
paar weken geleden. zonder iets erop, wilde eens voltige proberen met pepeijn. ik ging achterste voren zitten en kreeg een bok de lucht in. 3 seconden gewichtloos geweest. die zwaartekracht altijd...

*LOL* *LOL* *LOL* Hoe KRIJG je het voor elkaar haha, lig hier echt onder de tafel. Maarreuh wanneer ik voor het laatst afgedonderd ben ehm...was nogal vernederend hehehe. Denk meer dan een jaar terug. Kreeg ik priveles van de gozer waar ik gek op was en ja hoor, hij stond Jur aan te jagen met een zweep, omdat ze zo vreselijk sloom was en toen ik weer vlak bij hem was, draaide Jur vol om haar as en lag Iloon voor ZIJN voeten hahahaha, afgang... Bloos

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 21:08

Ik denk van de week, ik ben op paardnkamp geweest en meer dan 2 ur rijden per dag en dan ook nog eens een halve dag lopen bij de drpping dus ik denk dat ik iets van 2 kilo ben afgevallen, is val soms voor mij plezier af kijken hoeveel eraf kan, maar als ik meer dan 50 ga wegen dan ga ik ff Misselijk Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 22:53

Anderhalf jaar terug ofzo.... het paard ging rechtdoor en ik naar links!! Iedereen helemaal bezorgd of ik me pijn had gedaan maar ik moest zo hard lachen!! En toen kreeg ik ook nog kramp in mijn kuit dus toen had ik wel pijn Haha!

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 22:55

whahahahaha blunder!!!!!!!!!!!!!!! Moet je mij reactie hierboven eens lezen, ik dacht afgevallen van gewicht! Haha!

Haahah het is vandaag echt blunder dag bij mij het was julli niet eens op gevallen, hihih Pling

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 12:32

scooby schreef:
woopsie,ben inmddels 8keer gevallen in 4 jaar, laatste keer denk in April ofzo, van Lambada(foto profiel), in de buitenbak, was de eerste keer(of tweede) voor haar, en ze begint me toch te schieten!!! 5 keer ben k blijven ztten en toen toch gevallen, daarna s ze gelongeerd, maar aan het eind van de les ging ze der weer bokkend vandoor!!

haha, ik in vier jaaar 75 keer!

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 12:44

Ik rijd nu bijna acht jaar en de eerste tijd butste ik er echt veel vanaf (staan-zit-staan-zit-staan-zit-staan-zit-staan-ZIT). De laatste jaren ging het wel goed, butste er wel een of twee keer per jaar af als ze wat gek begonnen te doen maar nu was ik er al meer dan een jaar niet meer afgevallen. Een paar weken geleden reed ik op de manege op "het paard van de baas". Hij rijdt echt heel fijn en het ging al een paar weken goed, maar deze zaterdag niet. Hij schrok ergens van en plop, daar zat ik op de grond. Wel meteen weer opgestapt en aangereden hoor, maar ik vind dat toch wel een blunder dat dat na zoveel jaar nog moet.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 12:47

Ehm...
begin vorig jaar geloof ik, ik had het zelfs op video maar heb het er heel subtiel uitgeknipt! :d

De video is door meerdere Bokkers bekeken en niemand die gezien heeft dat er een stukje ontbrak en ik met een vieze broek de laatste hindernis heb gesprongen Lips are sealed

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 13:45

hhhhmmmmmmmm, ik zaterdag nog !!! Ik was in de buitenbak met een lekker lang teugeltje aan het stappen, besluit de buurman de duiven uit zijn koeienstal te jagen, met alle herrie van dien.....

Ik schrok bijna nog harder als Ludora, maar voordat ik in de gaten had dat zij ook schrok kukkelde ik in een mooie salto er voor over af......

Wel even pijn gehad, maar een goede nachtrust heeft veel goed gemaakt, ik loop en zit weer fatsoenlijk........

Maar de buurman krijgt het nog wel te horen !!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 14:29

een jaar geleden tijdens het de eerste keer oefenspringen met en van Pablo, hij bokte wezenloos hoog na een heel laag sprongetje, ging er als een debiel vandoor en ik was net weer aan het terug krabbelen toen hij zich een bult schrok van de grote dobbelstenen in het parcours en naar links vloog. Overigens ben ik van hem in 1 1/2 jaar zo'n keer of 10 afgevallen, en een paar keer aardig hard. De keer daarvoor zou ik niet meer weten. Van de geestigste manier heb ik een foto, Issedy spring nogal fanatiek over de dubbel, en sloeg vervolgens onverwachts linksaf, Ik heb nog een rondje als een aapje om haar nek gehangen, en heb me toen maar laten vallen.

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 15:08

Ik ben een paar weken terug nog samen met m'n paard gevallen, maar eraf gevallen, da's ergens in april geweest. Ik reed het paard van een ander en kreeg een flinke bok, hij trok z'n hoofd opzij en ik viel met een nette koprol in de ontstane diepte. Pijnlijke geschiedenis, maar toch blijft het leuk dat paardrijden.

Joycelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 15:16

Afgelopen zaterdag nog.
Ik had 's-morgens les gehad en nadien wilde ik Suzanne nog even laten uitstappen. Tot zover geen problemen, alleen bij mij achter ligt een camping en hier had een vrouwtje haar hondje aan een touwtje gebonden. Toen ik langskwam trok het hondje zich los, en wilde Suzanne in haar hakken bijten. Ja daaaaag..... Suus draait haar achterste bij en wil met allebei de achterbenen naar dat kleine kefmormel trappen. Ik was er dus helemaal niet bij met mijn gedachten en voor ik het wist hing ik langs haar hals. Ik kon mezelf nog wel terugduwen, maarja, afstappen en aan de andere kant weer opstappen was makkelijker

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 17:03

uhm, een jaartje geleden ongeveer,appie schrok, ging er vandoor, zij ging rechts langs een paal waar ik links langs wou dus vloog ik tegen die paal op met mijn hoofd Frusty (gelukkig met cap!) Had er een zware hersenschudding aan over gehouden , en een uurtje buiten bewust zijn Dromen ,maar daar wist ik niks meer van dus dat maakt ook niet uit! *LOL*