Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ymke schreef:Ik ken een:
Bo (oke, dat is nog normaal)
Pien
Pijn
& Loeloe.
Allemaal zusjes en een broertje.
Verder ken ik ook nog een Spijker (een meisje!!), River, Storm, Lenthe en Lieve pff.
Eve_lien schreef:Ehm...
Ik heb wel eens gehoord van een
Befme.
Dot.
moodindigo schreef:ik heet Puck dus bedankt voor het beledigen van mn naamik ben er zelf ook niet altijd blij mee mja ik kan er ook niks aan doen was het geweldige idee van m'n ouders
haha
Ook wel handig hoor die aparte namen zo heb je tenminste niet 5 Sanne's of Timmen in de klas haha
Anoniem schreef:moodindigo schreef:ik heet Puck dus bedankt voor het beledigen van mn naamik ben er zelf ook niet altijd blij mee mja ik kan er ook niks aan doen was het geweldige idee van m'n ouders
haha
Ook wel handig hoor die aparte namen zo heb je tenminste niet 5 Sanne's of Timmen in de klas haha
Puck met ck vind ik wél weer leuk
Maar alleen met een k vind ik zo, tja.. kort enzo
Eve_lien schreef:Ehm...
Befme.
Dot.
Tammietjeeh schreef:Eve_lien schreef:Ehm...
Befme.
Dot.
Befme speelt buiten.
Mama roept; Befme, befme binnenkomen
Zie je het al voor je, arm kind.
Miss_m schreef:ik ken iemand die heet Vita en van de achternaam Mientjes VitaMientjes dus![]()
moodindigo schreef:ik heet Puck dus bedankt voor het beledigen van mn naamik ben er zelf ook niet altijd blij mee mja ik kan er ook niks aan doen was het geweldige idee van m'n ouders
haha