slaapwandelen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LightAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 16:12

hahahahaha ik vindt het allemaal wel grappig wat jullie is overkomen als je slaapwandelt.
ik wandel ook weleens in mij slaap,was ook een keer vorige maand d8 ik dat k midden in de nacht de hond uit ging laten Verward toen is me pa me achterna gelopen Haha! *LOL*
was ook een keer dat k heel vals ging zingen of k liep naar de kamer van ouders om daar een verhaal op tegaan hangen(werd mij verteld Verward )

een vriendin van mij doet dat ook toen sliep ik bij haar en ineens gaat ze heel hard schreeuwen en slaan en een lomp verhaal over buiten aardese wezen ophangen Verward Haha!.en toen heeft zij me ook heel hard geslagen had gewoon een bult op me hoofd en blauwe plekken opzich wel grappig Haha! Haha! Haha!
(veel verhalen hier komen me wel bekend voor eigenlijk)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 16:28

Jongens, jongens toch, ik lig hier met tranen in m'n ogen te lachen om jullie. En ik dacht dat ik gek was, ik schijn uren te praten in mijn slaap, gelukkig kunnen ze het niet verstaan, wie weet wat voor geheimen je verklapt. Degene die met haar broer in slaap aan het bekvechten was, echte die-hards zijn jullie, vreselijk.
*hihihihihihihihi, sorry maar het is ook zo grappig*

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 16:39

Mijn zus en zusje kunnen er allebei ook wat van, die spoken ook heel wat af 's nachts.
Laatst sliepen ze als vanouds weer eens samen op een kamer toen mijn moeder midden in de nacht wakker werd van een enorm gegil door beiden. Mijn moeder schrok zich natuurlijk wezenloos en rende naar ze toe. Daar aangekomen stond de een de deur af te tasten die mijn moeder openzwaaide en de ander deed hetzelfde bij de muur. *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
Wat bleek nou: mijn zus droomde over joekels van spinnen, echt wel een meter hoog en heeft mijn slapende zusje weten te overtuigen dat het ECHT was. Ze raakten beide compleet in paniek en wilden op de vlucht maar konden de deuropening niet vinden Haha!
Mijn moeder heeft ze dus maar even goed wakker gemaakt en lag naderhand helemaal in een deuk. Stelletje mutsen.
Geen familie van mij hoor! Lips are sealed

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 19:28

h Slapen aha, ik regelmatig Haha! Heb een keer knallende ruzie gehad met ons pap! De volgende ochtend wilde hij het goed maken, maar ik wist van niets *LOL* haha! Ben hier al savonds de bossen in geweest, dat ik spoorloos verdwenen was }> . Ook op brugklaskamp heb ik de tas van een leraar uitgeruimt Schijnheilig ! Tja, achteraf leuk, maar op het moment zelf schaam je je dood! Lips are sealed

Groetjes iris

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 19:40

Wilona schreef:
Ik praat altijd in mn slaap, zeggen anderen hahaha.

Hahaha, ik zing in mijn slaap en snurk als ik op kamp ben en woel heel veel dat de kampgenoten in een andere kamer gaan liggen.

Zo lag ik een keer de volgende dag alleen in de kamer en al de rest was naar een andere kamer gelopen Haha!

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 20:15

Hahaha!!Echt geweldig!!

Ik praat alleen af en toe in mn slaap als ik net inslaap ben en ik hoor iets.
En niet al te lang geleden werd ik om 02.00 wakker en ik was er van overtuigt dat het 07.00 en dat ik moest opschieten omdat ik anders te laat was voor mn werk.
Dus ik gedoucht, tanden gepoetst en me aangekleed, wilde mn moeder gedag zeggen, zie ik op haar wekker dat het dus 02.30 is Frusty Haha! Maar goed dat ik niet naar mn werk ben gegaan Haha!

verana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 13:51

nou dan ben ik erg
toen ik op een kamp was met mijn eerste pony
ben gaan slaapwandelen naar haar stal
heb haar toen in de wei gezet met hek open
en ben in de waterbak gaan liggen slapen (zat gelukkig geen water meer)het was zo'n badkuip
duzz sóchtends de begeleiding helemaal zoeken
omdat de wei wel 10 minuten lopen is vanaf haar stal
duz zij eerst kijken in de stal nou pony weg
zij helemaal paniek wie weet waar ik heen was gegaan?
was om 7 uur sóchtends
loopt er een meisje met haar pony naar de wei om haar daar in te zetten
ziet ze mijn pony staan bij de waterbak duz zij de begeiding roepen
hun heel rustig naar de waterbak gelopen omdat mijn pony steeds de kont naar hun liet zien!!
zagen ze mij daar in die waterbak slapen!

later hebben ze mij het verteld ik wist nog wel dat ik naar de w.c was gegeaan maar niet dat ik mijn pony in de wei had gezet Haha! Haha!

gelukkig gebeurt dit alleen maar op een kamp!!

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 14:07

Praten in mijn slaap schijn ik ook regelmatig te doen, maar ik wil het ook nog wel eens bonter maken. Jaren geleden vlak voor ik op ponykamp ging, en we daarom vroeg wage moesten, om 04.00 uur onder de douche gestaan. Mijn moeder kwam toen verbaasd kijken wat ik aan het doen was. Ja, ik moest douchen, want we moesten zo weg, dat het nog donker was buiten, was me nog niet opgevallen. Ik had dus nog een paar uurtjes slaap te gaan, was wel alvast gedoucht.
Verder "zie" ik ook regelmatig dingen in mijn kamer. Laatst nog moest ik 20 grijze cavia's vangen in mijn kamer. Volgens mij bestaan er niet eens grijze cavia's.
Spinnen en slangen zijn ook regelmatig op mijn kamer te vinden tijdens mijn dromen.
Echt slaapwandelen doe ik gelukkig niet echt. Meestal ben ik wel wakker voor ik daadwerkelijk mijn kamer uit ben.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 20:52

praten doe ik wel in m'n slaap, maar ik geloof nu niet meer zo erg...en vroeger woelde ik heel erg, sloeg ik bijv. alles van m'n nachtkastje af...ook heb ik het een keer voor mekaar gekregen om m'n deken andersom te leggen...en m'n kussen lag een keer naast m'n bed..heel raar Lachen

ukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 21:02

Ik heb ook zo mn periodes dat ik veel slaapwandel...
Thuis is dat natuurlijk best onschuldig.
Maar op vakantie heb ik er ook weleens last van gehad... we sliepen met z'n drieen op een hotelkamer en ik begon te slaapwandelen.
liep zo naar de gang en trok zo de deur achter me dicht...
Toen ik wakker werd stond ik dus in mn t-shirtje op de gang kon ik helemaal naar beneden lopen naar de receptie (nog steeds met veel te weinig kleren aan natuurlijk ) om een sleutel te vragen!
Ik had al geklopt maar niemand was wakker te krijgen Frusty

En leg dat maar eens uit aan de receptie balie!!!! Haha!

¡!Ellen!¡

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 17:33

Laatst zag ik iets op tv. Er was zo'n man die vroeger altijd slaapwandelde. En nou had ie iemand vermoord in z'n slaap. Verward Moest ie voor de rechter komen en bla bla, maar die verklaarde hem gelukkig onschuldig. En 10 jaar later, 's nachts, had hij z'n vrouw in z'n slaap 43 keer met 'n mes gestoken, toen naar 't zwembad gesleept (toen leefde ze nog) en onder water gehouden tot ze stikte... En nou heeft ie dus levenslang... Brr echt eng! Klinkt wel erg ongeloofwaardig, maar als je net aan een levenslange gevangenisstraf bent ontglipt doe je het toch niet nog een keer?! Brr, en ik even blij dat ik niet slaapwandel... Haha! Praten doe ik trouwens wel, ik banketstaaf ooit hele verhalen.. Schijnheilig

¡!Ellen!¡

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 17:48

maaike van de vis schreef:
Laatst was er een programma op SBS over mensen die een moord pleegden in hun slaap...

Ik had eerst een reactie geplaatst en nu zit ik ze allemaal te lezen. Maar dat had ik dus ook gezien! Echt eng he! Scheve mond Dan ben ik toch blij dat ik 's nachts gewoon lekker in mn bedje lig.... Dromen

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 19:26

Nou ik ben vroeger in plaats van beneden de wc op te gaan (in mijn slaap) bijna de voordeur uitgelopen maar gelukkig zat er zo'n haakje op en toen stond mijn moeder al meteen naast me want die dacht al dat er een inbreker kwam ofzo. LOL

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 18:06

ik ben ook ooit eens de voordeur uitgelopen en ook liep ik stage bij verstandelijk gehandicapten, daar had ik dan slaapdienst en stond ook tot 3x op dat ik dacht dat het 6.30 was, helemaal aangekleed enzo, was het ook nog maar 1/2/3 uur

HorseF@N

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 19:52

Ik slaapwandel regelmatig, 1 keer ben ik naar beneden gelopen, ik heb in mij slaap blijkbaar 3 deuren open gedaan en zelf een traphekje. Ik werd wakker beneden op de bank en de televisie stond aan op RTL4. Knipoog Scheve mond

Toen ik wakkker werd was het nog donker en ik wist echt niet waar ik was. Toen het licht was en ik onder de douch stapte ontdekte ik een paar blauwe plekken en wat schaafwonden....

*imke*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 20:39

ik trainde al heel vroeg met van die gewichten voor aerobics ik ging 3 dagen geleden naar beneden en zeg pa! kijk heb ik al spierballen??? (ja volges mij ben ik een manwijf ) vind het zlaig om met brommers te werkne enz..

jamylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 20:52

Toen mijn zus (=allang het huis uit) ruzie met der vriend had en een weekje bij ons kwam pitten ging ze 's nachts naar beneden,een broodje met nagelak smeren... Misselijk Gelukkig werd ze op tijd wakker Bloos Ook ik banketstaaf de oren van je kop af. Haha!

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 11:35

toen ik klein was moest ik een keer naar de wc 's nachts en toen had ik op de drempel van de wc geplast Frusty Frusty Frusty Lips are sealed Lips are sealed

en ik werd ook een keer 's nachts wakker (zonder op me wekker te kijken)en toen dacht ik dat het ochtend was ging ik me paardrijkleren aan trekken toen stond ik midden in de nacht bij me moeder helemaal in me paardrijkleren en ik zei tege me moeder ik ga hoor! me moeder zei hallo het is 1 uur!! oh d8 ik Lips are sealed Frusty en toen toen trok ik me pyama weeer aan en ging slapen !

heel vaag!!

en ik heb ook wel eens dat ik aan het praten ben!

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 12:26

Mijn vader is een keer in mijn broertjes bed gekropen. Mijn broertje schrok zich helemaal rot Haha!

Mijn broertje heeft ook een tijdje geslaapwandelt. 1 keertje was echt heel erg lachen. Hij moest naar de wc blijkbaar, mar hij sliep nog. Toen is hij in de wasmand met SCHONE was gaan plassen *LOL*
Was me moeder alleen niet zo blij mee