YES! Over naar HAVO5 :)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 16:51

Mirte schreef:
Heb je dan helemaal niets gekregen? Nou ja dan krijg je van mij heel veel felicitaties!
Overigens is er een structureel hoefsmeden tekort dus dat zit wel goed. Kom je dan ook bij mij langs voor een vriendenprijsje? Tong uitsteken

Eerst even kijken waar ik zelf ga wonen, als het in de buurt is wil het overwegen Lachen

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 10:31

Gefeliciteerd!
Ik had ook alleen maar 7ens en 8en alleen was dat mijn examenlijst

XoNo schreef:
Ik ga na de HAVO de opleiding tot hoefsmid volgen Lachen En mocht ik dat niets vinden, dan ga ik iets anders in de paarden doen...wat weet ik nog niet precies, maar ik vind wel wat Haha!

Dan mag je mijn paarden ook wel kome doen, en als punky tegen die tjd er nog is (vast wel) wilt hij ook weleens nieuwe shoenen van je Knipoog

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 15:38

ja gefelicibokt!! ik ben ook over naar 5-havo
heb mn examenpunten binnengekregen en gelukkig alleen maar voldoendes *fwieuw* rapport moet ik nog ophalen... ben op vakantie geweest...ben net 1,5 uur terug Knipoog

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-02 20:32

Sizzy schreef:
ja gefelicibokt!! ik ben ook over naar 5-havo
heb mn examenpunten binnengekregen en gelukkig alleen maar voldoendes *fwieuw* rapport moet ik nog ophalen... ben op vakantie geweest...ben net 1,5 uur terug Knipoog

Jij ook gefeliciteerd Haha!

HorseF@N

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 17:46

zo mooie cijfers!!!

Koetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 21:58

[quote="XoNo"]Ik ga na de HAVO de opleiding tot hoefsmid volgen Lachen En mocht ik dat niets vinden, dan ga ik iets anders in de paarden doen...wat weet ik nog niet precies, maar ik vind wel wat Haha!

quote]
Gefeliciteerd hoor, eneuh wat dacht je van Larenstein? Een school om de opleiding dier- en veehouderij te gaan volgen, daarna kun je kiezen tussen equine management of paardehouderij, is ook een HBO opleiding, misschien een ideetje?