Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

1: Van oost naar west door de VS, en dan in de Rocky Mountains net als een cowboy rijden door de grand canyon op een mustang, lekker relaxt op een westernzadel 
2: Australie en Nieuw-Zeeland, daar moet ik gewoon naartoe nadat ik alle foto's heb gezien en alle verhalen heb aangehoord van Karin
3: Zuid- Afrika, olifanten, tijgers, leeuwen, giraffes en nog veel meer wilde dieren bekijken
1: Van oost naar west door de VS, en dan in de Rocky Mountains net als een cowboy rijden door de grand canyon op een mustang, lekker relaxt op een westernzadel 
2: Australie en Nieuw-Zeeland, daar moet ik gewoon naartoe nadat ik alle foto's heb gezien en alle verhalen heb aangehoord van Karin
3: Zuid- Afrika, olifanten, tijgers, leeuwen, giraffes en nog veel meer wilde dieren bekijken
1. Verenigde Staten, een reis van oost naar west en dan in de Rocky Mountains door de Grand Canyon rijden met een mustang en heerlijk relaxt zitten op zo'n westernzadel, bij de ondergaande zon.....
2. Australie en Nieuw-Zeeland, omdat ik het gewoon met EIGEN ogen moet zien nadat ik al die foto's heb gezien en al die verhalen van Karin heb gehoord
3. Zuid-Afrika, olifanten, tijgers, leeuwen, giraffen en nog veel meer wilde dieren in het echt kunnen zien...

Mirte schreef:Jeetje dat vind ik echt moeilijk.
nou ja:
1. Borneo
2. Tasmanie
3. Madagascar
Ik ben al in zoveel mooie landen geweest.
even kijken, mijn droomlanden waren denk ik:
Zuid-Afrika
Nieuw Zeeland
Indonesie
Amerika (montana)
Hawai
Noorwegen
Tsja eigenlijk vind ik elk land wel wat hebben, ik ben een cultuurbarbaar dus vandaar dat ik landen van andere continenten vaak leuker vind om te bezoeken. Europa is allemaal nogal westers, amerika trouwens ook.
Gelukzak, en naar Montana, van de horse wisperer( speelde toch in montana af
Lielle schreef:
Waar ik wel geweest ben, maar terug wil:
1) Vancouver
2) Ghana
3) Toscane
4) Indonesie
5) Egypte
en ook nog een heleboel meer