*Marije* schreef:Cd van Live, Throwing CopperIk dacht al die gooit echt met Copper.Ik luister naar "Pappie loopt toch niet zo snel"
Nu heb ik Sleepwalker van Milk inc aan. Ook heel gaaf nummer! Ow, hij is alweer afgelopen. Nu staat Marshall Master met I like it loud aan. Dies echt super!!
Yeah, Time stood still. Een van mijn favoriete rockballads. Ik heb 'm op een CD staan. Ken je 'm trouwens ook in het Nederlands, Pniekepnak?
Marsje schreef:Muzikale katten, Dniesy. Zingen ze een beetje in de maat? nee niet echt, dat moeten ze nog leren gelukkig zijn ze al gestopt!
Tutu schreef:X-press 2 - LAzylekker chilleXpress 2 zijn live heel erg lekker om naar te luisteren 2x meemgemaakt..2x uit me dak gegaan
XoNo"][quote="Piaffe schreef:Ikke naar het zachte begrom en gezoem van mijn peeceetje Hier nog één! [/quote]hier nog een.
liberty x - just a little, ow dies nu afgelopen nu zet ik when you think about me (billy) op....en beneden zit Gino te woefen (er zullen wel wee mensen voorbij lopen)kissie linnie
Radio 3fm, mèt ruis hummm.. kan ´m hier op m´n werk niet goed ontvangen, maar liever iets dan niets..