Lovely schreef:De heren houden zich van de d.o.m.m.e.
Houden of zijn...................dat blijft de vraag natuurlijk!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
:D. Lovely schreef:Koken lijkt me geen vereiste, het is niet voor niks dat er op elke hoek van de straat een restaurant/snackbar/traiteur/broodjeszaak zit en die luxe moet je goed gebruiken. Voor noodgevallen is er altijd nog de magnetron.
Er is dus geen man die hoeft te liegen over zijn kookkunst, zolang ie maar eerlijk vertelt hoe hij dat op gaat lossen:D.
stampie schreef:zo hier bevindt de oudere garde van bokt zich? heb jullie de laatste tijd niet zoveel op het dvt gezien. hebben ze geen onderzoek gedaan wie er beter kan liegen tussen gelovigen ('rooms'katholieken, protestanten enz..) en niet gelovigen? ik ben zelf gelovig opgevoed en kan zeer goed leigen. het groote voordeel is ook nog eens dat je alles na drie weesse groetjes kwijt bent![]()
![]()

Pipo"]
[quote="stampie schreef:zo hier bevindt de oudere garde van bokt zich? heb jullie de laatste tijd niet zoveel op het dvt gezien. hebben ze geen onderzoek gedaan wie er beter kan liegen tussen gelovigen ('rooms'katholieken, protestanten enz..) en niet gelovigen? ik ben zelf gelovig opgevoed en kan zeer goed leigen. het groote voordeel is ook nog eens dat je alles na drie weesse groetjes kwijt bent![]()
![]()
Desiree"]
[quote="Pipo"][quote="stampie schreef:zo hier bevindt de oudere garde van bokt zich? heb jullie de laatste tijd niet zoveel op het dvt gezien. hebben ze geen onderzoek gedaan wie er beter kan liegen tussen gelovigen ('rooms'katholieken, protestanten enz..) en niet gelovigen? ik ben zelf gelovig opgevoed en kan zeer goed leigen. het groote voordeel is ook nog eens dat je alles na drie weesse groetjes kwijt bent![]()
![]()