leugenachtige vrouwen (onderzoek)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 12:44

Lovely schreef:
De heren houden zich van de d.o.m.m.e.

Houden of zijn...................dat blijft de vraag natuurlijk!

Erik34

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 13:13

Pipo"]
[quote="Desiree"][quote="Pipo schreef:
En erik, ik hoef toch niet alles voor te zeggen, denk na Haha!

Gaat maar met een hersenhelft tegelijk Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-02 13:59

Goh Erik, vertel eens: kun jij dan wel koken met je linker hersenhelft? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 14:03

Kun je überhaupt iets met je linker hersenhelt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 17:06

Mmm, ik heb toch ervaring met mannen die heel goed kunnen koken, zelfs met die ene hersenhelft. Maar bij mij is dat ook een harde eis.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 19:31

Ik ken ook mannen die heel goed kunnen liegen hoor maar ik denk dat vrouwen gewoon een stuk gemener zijn en idd veel meer complotgericht. Mannen zijn heel direct en als ze ruzie hebben pakken ze zoiemand ook heel direct aan. Vrouwen doen dat via een omweg en veel gemener. Al duurt de wraak iets langer, hij is veel zoeter.... Lips are sealed Knipoog

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 19:49

Mijn man kan ook heel goed koken als hij mijn aanwijzingen stap-voor-stap opvolgt Haha! en ik alles in gebruiks volgorde klaar leg Knipoog *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 00:27

Koken lijkt me geen vereiste, het is niet voor niks dat er op elke hoek van de straat een restaurant/snackbar/traiteur/broodjeszaak zit en die luxe moet je goed gebruiken. Voor noodgevallen is er altijd nog de magnetron.
Er is dus geen man die hoeft te liegen over zijn kookkunst, zolang ie maar eerlijk vertelt hoe hij dat op gaat lossen Haha!:D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 09:31

Lovely schreef:
Koken lijkt me geen vereiste, het is niet voor niks dat er op elke hoek van de straat een restaurant/snackbar/traiteur/broodjeszaak zit en die luxe moet je goed gebruiken. Voor noodgevallen is er altijd nog de magnetron.
Er is dus geen man die hoeft te liegen over zijn kookkunst, zolang ie maar eerlijk vertelt hoe hij dat op gaat lossen Haha!:D.

Ik ben van mening dat een man die kan lezen ook kan koken. Genoeg kookboeken, en dan moet ie zich er maar eens in verdiepen. Maar ik heb de luxe dat ik tot nu toe meestal vriendjes heb gehad die juist erg goed kunnen koken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 09:38

Kookboek heb ik wel in huis, ik geloof zelfs dat ik er twee heb!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 09:40

Lovely schreef:
Kookboek heb ik wel in huis, ik geloof zelfs dat ik er twee heb!

Heb een vriendinnetje die heel verschrikkelijk lekker kan koken, dus als ik zelf een keer moet, ga ik eerst bij haar even kijken in de boeken ed.

Maar dat kun je de boeken toch even uitlenen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 09:40

Uitlenen aan de man in mijn keuken bedoel je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 09:45

Lovely schreef:
Uitlenen aan de man in mijn keuken bedoel je?

Yep........of hij moet betere ideen hebben? Haha!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 09:48

maar het was toch bekend dat mannen kunnen koken? de meeste koks zijn immers mannen. dus daar kunnen ze geen smoesjes meer over bedenken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 09:49

Desiree schreef:
maar het was toch bekend dat mannen kunnen koken? de meeste koks zijn immers mannen. dus daar kunnen ze geen smoesjes meer over bedenken.

Hmmmm, daar had ik nog niet over nagedacht!

stampie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 09:52

zo hier bevindt de oudere garde van bokt zich? heb jullie de laatste tijd niet zoveel op het dvt gezien. hebben ze geen onderzoek gedaan wie er beter kan liegen tussen gelovigen ('rooms'katholieken, protestanten enz..) en niet gelovigen? ik ben zelf gelovig opgevoed en kan zeer goed leigen. het groote voordeel is ook nog eens dat je alles na drie weesse groetjes kwijt bent Lachen Kusje Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 09:54

stampie schreef:
zo hier bevindt de oudere garde van bokt zich? heb jullie de laatste tijd niet zoveel op het dvt gezien. hebben ze geen onderzoek gedaan wie er beter kan liegen tussen gelovigen ('rooms'katholieken, protestanten enz..) en niet gelovigen? ik ben zelf gelovig opgevoed en kan zeer goed leigen. het groote voordeel is ook nog eens dat je alles na drie weesse groetjes kwijt bent Lachen Kusje Lachen

Hmmm, geloven is dus de beste manier om niet je eigen verantwoordelijkheid te nemen over bepaalde dingen.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 09:56

Grootste probleem met de gemiddelde man en koken is dat mannen liever beginnen zonder handleiding en pas als het mis gaat eens in de handleiding kijken... bij koken werkt dat gewoon niet...
dat er veel mannelijke chefs zijn is niet zo verbazend, eigen creaties hebben ze geen kookboek bij nodig (handleiding) en de "liefde van de man gaat door de maag"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 09:59

orri schreef:
de "liefde van de man gaat door de maag"

Van de vrouw ook!! Haha!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 10:17

Hmmmm.... liegen en koken...? Verward Ik kan de link niet helemaal leggen, maar als ik zeg dat ik goed kan koken, dan lieg ik niet Haha! Weet alleen niet met welke hersenhelft ik dat doe... ik doe het meestal op gevoel Schijnheilig *LOL*

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 10:26

Pipo"]
[quote="stampie schreef:

Hmmm, geloven is dus de beste manier om niet je eigen verantwoordelijkheid te nemen over bepaalde dingen.
[/quote]
ja maar dat was toch al bekend. En je wordt ook getraind om dan dingen in de doofpot te stoppen. zouden vrouwen dan geloviger zijn dan mannen> grinnik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 10:39

Laten we het niet hebben over religie icm liegen, dan kan ik per ongeluk een gelovige beledigen. Helaas heb ik geen weesgegroetjes tot mijn beschikking...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 10:48

Desiree"]
[quote="Pipo"][quote="stampie schreef:

[/quote]
ja maar dat was toch al bekend. En je wordt ook getraind om dan dingen in de doofpot te stoppen. zouden vrouwen dan geloviger zijn dan mannen> grinnik?
[/quote]

Ben het met Lov, eens laten we niet over religies hebben , want ik schop tegen heel veel benen aan. Haha!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 12:21

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 12:50

Pipo schreef:
Ik ben van mening dat een man die kan lezen ook kan koken.

VANDAAR!!! mijn vriend is dyslectisch *LOL* Lips are sealed Schijnheilig

En Desiree, idd wij vrouwen moeten wel... Tong uitsteken