Heel toevallig weet ik dat het zusje van Bart ook een Boktnaam heeft, ze heeft alleen nog nooit iets geplaatst...
haike schreef:Ik heb geen familie hier, zelfs geen bekenden!ikke ook niet.. leek me wel leuk trouwens!of heet er nog iemand van delft
Jah ikke wel Annelou is mijn echte zusjeen maartje (loulou) en mirjel (suleika) en ik (haffie) zijn een drieling
en ik ben ook nog een twinnie van dennis v m. maar ik wil ook échte familie op bokt hebben, lijkt me wel leuk om me je zusje op bokt te zitten
Sypheron"][quote="chatelaine schreef:uem dennis v m en Sypheron ook tochja idd ikke en die irritante gast }> }>[/quote]foei roy! dennis is niet irritant
auk"][quote="Sypheron"][quote="chatelaine schreef:uem dennis v m en Sypheron ook tochja idd ikke en die irritante gast }> }>[/quote]foei roy! dennis is niet irritant [/quote]Ach hou op zeg... dat joch is verschrikklijk irritant! Zielige roy, altijd met dennis opgescheept zitten Ik heb ook familie op bokt, mijn zusje Paardenfan, maar die bokt maar sporadisch
ik en susan (schoonzus) my dominique en Scratch (vraag me neit hoe je het schrijft) en ze plaatst eigenlijk nooit wat maar is lid van bokt
Helaas, aanhang & schoonfamilie telt niet in mijn definitie. Er moet sprake zijn van bloedverwantschap, zoals dat met een mooi woord heet.
Sypheron schreef:ja idd ikke en die irritante gast }> }>Mag ik er dan ook bij in de familie??? Den is tenslotte mijn 'broertje'!!!
Jurga schreef:[Mag ik er dan ook bij in de familie??? Den is tenslotte mijn 'broertje'!!! [/quote]Bokt is toch één grote familie?
Mijn Grote Zus Jantien loopt hier ook rond. Idd, van Medisch Wel handig hoor, alleen zitten we nu af en toe te PBen onder het bellen [edit]typo[/edit]
deathsquad en MerelBlom toch ook?Mijn moeder kwam hier wel ooit (Merlijn), maar dat is al weer een tijd geleden.
Gellukig heb ik hier geef familie zitten pffff moet e niet aan denken! Is dat niet irritant familie op bokt!Wel veel vrienden!
Wilona schreef:Mijn Big sister zit hier ook... Shaienne... tja dat moest zo zijn..Wat bedoel je daarmee?
Mijn zusje zit vaak genoeg onder mijn naam te bokken, berichtjes te plaatsen enzo. Maar ze heeft geen eigen naam, maar het is toch familie!
Haffie schreef:Jah ikke wel Annelou is mijn echte zusjeen maartje (loulou) en mirjel (suleika) en ik (haffie) zijn een drielinghaaha een drieling jullie lijken ook sprekend op elkaar maar dat ik je echte zusje ben klopt wel. dus karin even je lijst aanpassen
Lief vcan je Aukje en zusje en Astrid waar slaat dat nou weer op ik ben nooit irri jij bent altijd irri
mijn zus is peppertje, en mn broertje heeft zich ook wel aangemeld, maar plaatst nooit wat!!!!onder de naam dinand!!