DEF RHYMZ IS NIET TE STOPPEH

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 13:35

Als jullie een meisje in die clip zien. Lichtblauwe rok + truitje aan!! Ze staat daar te dansen....
Dat is een vriendin van mij...Shalini Lachen

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-02 13:37

Oh ik ga eens kijken Soraya Knipoog

Elzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 14:30

bleeeeeegh hij is vies!! ik kwam um tegen toen hij moest optreden hier in de stad... ik schrok me dood toen ie gillend en krijsend tegen me aan begon te dansen...broek op z'n knieen en dan vragen of ik een handtekening op m'n bil wil? euh nou nee dankje! vervolgens likt ie over m'n wang heen en stuiterd ie weer vrolijk verder....maf persoon hoor! maar goed een liedje van hem op z'n tijd gaat nog net!

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 11:12

Clautje, je hebt gelijk, mijn vader is Antiliaans.
Xono, beetje kromme beredeneringen van je, het spijt me, maar JIJ praat er makkelijker over. Dus jij denkt dat ik niet tussen buitenlanders zit... tsss... triest hoor, dat jij zo over mij denkt en je kent me niet eens.
En Waalre ligt bij Eindhoven, maar je weet vast wel waar dat ligt...... Misselijk

enid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 13:41

def is mijn achterneef dus ik vind hem zeker wel gaaf

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-02 13:42

Hej Soraya,ik heb dr nog steeds niet gezien in de clip,het gaat zo snel!

enid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 13:42

sorry mijn nichtjke heeft zitten klooien def is mijn acherneef helemaal niet die nichtje ook schaam schaam

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 16:55

Sando schreef:
Xono, beetje kromme beredeneringen van je, het spijt me, maar JIJ praat er makkelijker over. Dus jij denkt dat ik niet tussen buitenlanders zit... tsss... triest hoor, dat jij zo over mij denkt en je kent me niet eens.
En Waalre ligt bij Eindhoven, maar je weet vast wel waar dat ligt...... Misselijk

Ik praat er zeker niet makkelijk over, maar het is nogal moeilijk om een goed woord over buitenlanders te zeggen als ik nog geen één goede ervaring met ze heb gehad. En ik woon toch al zeker 17 jaar in Rotterdam. Maar k sta open voor alles, en ik weet dat er genoeg mensen zijn die NIET zo zijn, zoals ik ze hier ken, maar ik heb ze nog niet gezien. Sorry...misschien vind je dat kort door de bocht, maar als je hier zou wonen had je er misschien wel hetzelfde over gedacht.

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 17:04

XoNo schreef:
maar als je hier zou wonen had je er misschien wel hetzelfde over gedacht.

Gelukkig kan ik dat ontkrachten Haha!

Ik woon al mijn hele leven in Amsterdam, in een allochtonenwijk en heb nog steeds geen hekel aan buitenlanders.. Sterker nog: ik ben hardstikke blij met alle winkeltjes die op zondag open zijn, lekkere croissants bij de turkse bakker en gezelligheid op straat.

Volgens mij wordt je ook geen racist van het wonen in een grote stad, maar door je instelling..

Maar nu even ontopic Tong uitsteken Def Rymes zuigt!

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 17:14

batje"]
[quote="XoNo schreef:

Ik woon al mijn hele leven in Amsterdam, in een allochtonenwijk en heb nog steeds geen hekel aan buitenlanders.. Sterker nog: ik ben hardstikke blij met alle winkeltjes die op zondag open zijn, lekkere croissants bij de turkse bakker en gezelligheid op straat.

Volgens mij wordt je ook geen racist van het wonen in een grote stad, maar door je instelling..

[/quote]

Idd Def Rhymes zuigt.. btje klassieke housenummers verkrachten..

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 17:58

batje"]
[quote="XoNo schreef:

[/quote]

Ho even, ik ben geen rascist!

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 18:27

XoNo schreef:

Je hebt alleen een hekel aan buitenlanders? Knipoog

Josti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 18:41

yugh def rhymz zouden ze wel moeten stoppen, het zou verboden moeten worden dat zulke debielen muziek maken en nog clips er bij ook Misselijk
vreselijk vind ik hem Tong uitsteken

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 19:21

batje"]
[quote="XoNo schreef:

[/quote]

Het is toch stom dat mensen gediscrimineerd worden alleen vanwege hun huidskleur en omdat ze misbruik maken van onze sociale voorzieningen..

(rara.. van welke cabaretier is dit afkomstig? Lachen )

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 19:54

batje"]
[quote="XoNo schreef:

[/quote]

Dat heb je mij niet horen zeggen...ik heb alleen gezegd dat het zo is dat antiliaanse en surinaamse vrouwen erg veel kinderen hebben met veel verschillende vaders. Ik heb niet gezegd dat ik dat niet normaal vindt Knipoog

jamylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 20:02

Niet mijn style van muziek nee.Of het waar is van die surinamers,dat intresseert mij niet.Alleen niet echt een leuk ordeel over je eigen ras,of niet soms? Zijn vorige liedjes zoals schudden enzo vond ik nog wel gaan.
Dit vind ik echt weerzinwekkend en onverstaanbaar wat hij uitkraamt.

sl0wm0ti0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 21:56

achja, voor af en toe op te dansen is wel leuk.. Maarja, mijn type issie niet die Def.. Haha viespeuk! Tong uitsteken
Beetje gefrustreerd ofzo.. hehe..

Blub

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 12:35

rare gozer!! vrouw zwanger maken en dan bij dr weggaan.... nee niet mijn type...

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 12:55

Die liedjes zijn allemaal zoóo het zelfde...
Vind dit nieuwe liedje ook echt niet om aan te horen, tjonge jonge jonge wat zijn we weer origineel... Slapen

CoasterGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 15:46

ik vind def gewoon kaaay gaaaf,sommige mensen zeggen dat hij discrimineerd.maar hij discrimineerd ook zijn eigen soort en soms is dat ook gewoon de waarheid.nee ik vindt hem cool!!! *LOL*

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 17:11

Mike"]
[quote="Naz schreef:
Die Def Rhymz mogen ze van mij echt aan de allerhoogste boom knopen, wat een viezerik vind ik dat.

Magoed, ieder zijn smaak Haha!

Amen!

Wat een ... Laat ik het maar niet zeggen! Dit is nou echt iets wat totaal nergens op slaat! Het is wel leuk, zolang Def z'n mond houd! Haha!
[/quote]
Ja zonder def , is het nog wel een leuk muziekje!
Alleen de vrouwen moeten blijven Knipoog

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 09:30

XoNo"]
[quote="Sando schreef:

Ik praat er zeker niet makkelijk over, maar het is nogal moeilijk om een goed woord over buitenlanders te zeggen als ik nog geen één goede ervaring met ze heb gehad. En ik woon toch al zeker 17 jaar in Rotterdam. Maar k sta open voor alles, en ik weet dat er genoeg mensen zijn die NIET zo zijn, zoals ik ze hier ken, maar ik heb ze nog niet gezien. Sorry...misschien vind je dat kort door de bocht, maar als je hier zou wonen had je er misschien wel hetzelfde over gedacht.
[/quote]

oke, in Rotterdam wonen veel buitenlanders, in Eindhoven geen een ,heel vreemd Verward

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 09:43

Sando"]
[quote="XoNo"][quote="Sando schreef:

[/quote]

oke, in Rotterdam wonen veel buitenlanders, in Eindhoven geen een ,heel vreemd Verward
[/quote]

Ik zeg niet dat ze daar niet wonen...maar hier is 70% buitenlands, en ze klonteren allemaal samen wat alleen maar tot narigheid leidt.

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 11:13

Ten eerste: Clautje, op het einde zie je dr vaker. Def staat dr op een gegeven moment te schuren en ze heb heeeeeel lang haar

En over het feit van buitenlanders. Ik woon in een buitenwijk van Rotterdam. In Hoogvliet hebben wij 9 wijken waarvan 6 of 7 80% buitenlander is.
En JA 3 van die wijken zien er niet uit. Maar Colin niet alle buitenlanders zijn hetzelfde. Ja oke in Maashaven of Rijnhaven zal je maar niet komen 's avonds want je word zo neergeknald als je niet uitkijkt. Maar dat heb ik hier in Hoogvliet ook hoor.
Mijn overbuurmeisje woont al12 jaar in Nederland. Komt ergens van de Antillen. Nooit een vlieg kwaadgedaan. Dr moeder ook niet. Hele nette mensen. Aan de andere kant van de straat wonen ook een paar Surinamers. Ik heb nooit last van hun. Ik praat vaak genoeg bij de bushalte met die moeder of 1 van hun dochters. Hele aardige mensen, nooit iets kwaad gedaan.

Maar alleen maar omdat ze zwart zijn? Ja er wonen hier een paar creepy mannetjes, er wonen hier turken en marokanen die je lastig vallen op straat. Maar zoiets kun je zowiezo niet tegenhouden. Ze zijn hier gekomen toen er werk was en ze gaan voorlopig niet meer weg ook. Ik voel me soms een buitenlander in mn eigen stad zo erg is het af en toe geworden
Maar zoals je zei:
Ik zeg niet dat ze daar niet wonen...maar hier is 70% buitenlands, en ze klonteren allemaal samen wat alleen maar tot narigheid leidt.

Dat klinkt echt heeeeel erg racistisch.....

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 17:18

Soraya schreef:
Dat klinkt echt heeeeel erg racistisch.....

Hahaha, het moet niet veel gekker worden. Jij zegt dat wat ik zeg rascistisch klinkt, terwijl je zelf slechte woorden over turken en marokkanen hebt. Zie je zelf dan niet dat je zelf geen slecht woord over Nederlanders zegt? Tuurlijk, die mensen zijn er wel...maar moet je je eigen tekst eens nalezen...