Dat is een vriendin van mij...Shalini
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sando schreef:Clautje, je hebt gelijk, mijn vader is Antiliaans.
Xono, beetje kromme beredeneringen van je, het spijt me, maar JIJ praat er makkelijker over. Dus jij denkt dat ik niet tussen buitenlanders zit... tsss... triest hoor, dat jij zo over mij denkt en je kent me niet eens.
En Waalre ligt bij Eindhoven, maar je weet vast wel waar dat ligt......
XoNo schreef:maar als je hier zou wonen had je er misschien wel hetzelfde over gedacht.
Def Rymes zuigt! batje"]
[quote="XoNo schreef:maar als je hier zou wonen had je er misschien wel hetzelfde over gedacht.
Def Rymes zuigt!batje"]
[quote="XoNo schreef:maar als je hier zou wonen had je er misschien wel hetzelfde over gedacht.
Def Rymes zuigt!batje"]
[quote="XoNo schreef:
Ho even, ik ben geen rascist!

Mike"]
[quote="Naz schreef:Die Def Rhymz mogen ze van mij echt aan de allerhoogste boom knopen, wat een viezerik vind ik dat.
Magoed, ieder zijn smaak

XoNo"]
[quote="Sando schreef:Clautje, je hebt gelijk, mijn vader is Antiliaans.
Xono, beetje kromme beredeneringen van je, het spijt me, maar JIJ praat er makkelijker over. Dus jij denkt dat ik niet tussen buitenlanders zit... tsss... triest hoor, dat jij zo over mij denkt en je kent me niet eens.
Sando"]
[quote="XoNo"][quote="Sando schreef:Clautje, je hebt gelijk, mijn vader is Antiliaans.

Soraya schreef:Dat klinkt echt heeeeel erg racistisch.....