Okee, ik ben het zat. Waar zijn die leuke mannen??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-02 08:38

Okee... ik ben dus niet op zoek. Nee hoor. Echt niet Knipoog
Maar hoe kan je nu overtuigd overkomen dat je niet op zoek bent als je diep binnenin wel even 3 keer kijkt of er een leuk iemand langs komt? Schijnheilig

Bridget heb ik al gelezen. Deel 2 ook Knipoog Afgezien het roken en drinken komt het aardig overeen met mijn leventje Haha! Maar waar blijft die Mark Darcy nou dan??? (de Daniel Cleaver heb ik ondertussen al gehad Knipoog )

Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 09:15

Tip: ga als bijbaantje aan de slag bij een IT bedrijf Knipoog . Werken heel veel mannen, zitten redelijk veel intelligente bij, ook wat nerds maar als ik soms bij CMG ben valt het me op dat dat aantal nog best meevalt. Over het algemeen zien ze er best goed uit Cool . Ik weet ook nog wel een leuke vrijgezel in de aanbieding (dacht alleen dat een raseigenschap van arabieren was dat ze zwart waren *LOL* maar dat is nog bij te schaven natuurlijk Lachen .
Maar waarschijnlijk kom je er toch 1 tegen wanneer je het niet verwacht. Of ga zoals ik op een zaterdagnacht een stel mannen afzeikmail sturen Lips are sealed

Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 09:23

Bridget heb ik al gelezen. Deel 2 ook Knipoog Afgezien het roken en drinken komt het aardig overeen met mijn leventje Haha! Maar waar blijft die Mark Darcy nou dan??? (de Daniel Cleaver heb ik ondertussen al gehad Knipoog )

Sinds februari vrijgezel, bevalt met best goed, behalve als ik zo'n film zie, dan word ik erg geconfronteerd met de waarheid. Ik vond het ook zo'n geweldig leuke ( herkenbare) film.
De daniel cleaver heb ik ook al een paar keer uitgeprobeerd, maar ik wacht ook met smart op mark darcy ( god wat een lekker ding!!)

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 09:24

Katrien"]
Tip: ga als bijbaantje aan de slag bij een IT bedrijf Knipoog . Werken heel veel mannen, zitten redelijk veel intelligente bij, ook wat nerds maar als ik soms bij CMG ben valt het me op dat dat aantal nog best meevalt. Over het algemeen zien ze er best goed uit Cool .
[/quote]

Klopt! Maar......ze zijn alleen al getrouwd met hun computer(s) Frusty Lachen 'k Heb er ook eentje die in de Computertjes zit.... Hij heeft nog wel een leuk broertje, is 20 en bouwvakker (timmerman)... Haha!

[quote="Katrien"]
Maar waarschijnlijk kom je er toch 1 tegen wanneer je het niet verwacht.
[/quote]
Klopt ook......op een chatbox Schijnheilig Lachen toen ik 's morgens op school om 8 uur aan het chatten was.....

[quote="Katrien schreef:
Of ga zoals ik op een zaterdagnacht een stel mannen afzeikmail sturen Lips are sealed

Tellllllll Haha!

Hou ons op de hoogte!

Maarrrrrr elluk voordeel hep z'n nadeel Ook vriendjes.... (nog meer tijd te kort).

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 09:27

Tip: ga de springsport in!

Sinds ik actief in het springwereldje rondloop, zie ik handen vol leuke (en erg smakelijke Kwijl ) mannen.
Het is dat ik al een vriendje heb....

Het schijnt alleen wel zo te zijn dat mannen in de springsport niet altijd even trouw zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 09:28

Kitty schreef:
Tip: ga de springsport in!

Sinds ik actief in het springwereldje rondloop, zie ik handen vol leuke (en erg smakelijke Kwijl ) mannen.
Het is dat ik al een vriendje heb....

Het schijnt alleen wel zo te zijn dat mannen in de springsport niet altijd even trouw zijn...

Ze weten niet eens hoe je trouw schrijft, en dan nog iets, vind jij de springmannen leuk??? op honderd meter afstand met capje op denk ik altijd, mhh, en dan komen ze dichterbij Misselijk Misselijk , niet om aan te zien. En dan zo'n horde van die .... dames er om heen, bleh!!! No way!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 09:40

Sjimmy"]
[quote="Katrien schreef:
Tip: ga als bijbaantje aan de slag bij een IT bedrijf Knipoog . Werken heel veel mannen, zitten redelijk veel intelligente bij, ook wat nerds maar als ik soms bij CMG ben valt het me op dat dat aantal nog best meevalt. Over het algemeen zien ze er best goed uit Cool .

Klopt! Maar......ze zijn alleen al getrouwd met hun computer(s) Frusty Lachen 'k Heb er ook eentje die in de Computertjes zit....
[/quote]

Heeft ook zijn voordelen: ze vinden het heerlijk als zij even naar je paard bent, kunnen zij nog even computeren. Ik ben zelf ook nogal vaak achter de compu te vinden dus da's bij ons geen probleem. Daarnaast heb ik al een paar computeraddicts helemaal zien opbloeien nu ze een vriendin hebben, ze worden opeens een stuk menselijker Haha!

Veel succes Laura!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-06-02 10:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Desiree

Re: Okee, ik ben het zat. Waar zijn die leuke mannen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 09:57

Laura schreef:
}:)
Okee... mijn ' coming out of the closet'...
Ik ben het vrijgezel zijn helemaal zat. Dat ben ik ondertussen al 3 jaar ofzo. Waar zeur je over? Zou je denken. Maar ik baal dr nu wel een klein beetje van Boos!
Altijd als je naar feestjes gaat komen ' Annie en Bob, Carola en Jan, Linda en Anton, en Laura. *veelbetekenende blik*'. Vriendinnen gaan met hun vriendjes op vakantie, en uitgaan daar doen ze niet meer aan want gezellie met vriend op de bank is veel leuker.

Dan zijn de vriendinnen weer eens ' vriend-af' en krijg je uitspraken als ' kunnen we weer lekker samen genieten van het vrijgezelle leven' en ' nu ga ik eens aan mezelf werken' . Boem, binnen een week hebben ze weer een nieuwe vlam. Leuk hoor, maar waarom werkt dat bij mij niet zo? Boos!

Dan heb ik het nog niet eens over de tantes ooms en oma's die (wanneer je even naar de keuken loopt tijdens een familiebijeenkomst) fluisteren 'of Laura nou al eens aan de man is' , vrienden die je willen koppelen aan die ene leuke collega (en dan een week later bellen dat ze er eerst zelf maar eens mee uit geweest zijn Schijnheilig ) Lips are sealed en stalgenoten die een veelbetekenende opmerking maken dat ' wanneer je 3 jaar single bent je bezoekje aan Christine Le Duc mag gaan brengen op hun kosten' Extreme duivel Lips are sealed Schijnheilig

Argh! Ik bedoel, ik ben ook pas 19, het is geen ramp, maar soms maakt de buitenwereld dat er wel van. Eerlijk gezegd, heb ik ook gewoon weinig tijd, vermaak ik mezelf prima in mn eentje en ben ik helemaal niet kieskeurig, maar het lijkt wel alsof hier in de omgeving de leuke mannen met een vergrootglaasje te zoeken zijn. De raad van mijn vriendinnen? ' Je moet vooral niet op zoek gaan dan komen ze ineens wel' Ja hallooo ik ben al 3 jaar niet op zoek. Het schijnt gewoon niet te werken bij mij.

Zucht. Iemand nog een leuke collega in de aanbieding? Schijnheilig Lips are sealed

Dat is helemaal mijn verhaal! Ik snapte er helemaal niets van, vriendinnen kregen vriendjes bij de vleet en ik kon nou nooit eens iemand vinden om verliefd op te worden. en toch kom je op een leeftijd dat alles goed komt. Ik ben overigens mijn huidige vriend pas tegengekomen op mijn 27e hoor. En mijn eerste vriend had ik pas toen ik 22 was. Dan zou jij dus nog 3 jaar als vrijgezel te gaan hebben, grinnik!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 18:36

Je kan het eens bij ons proberen. Er zijn niet zo heel veel mannen bij de NVVR, en de meeste zijn bezet, maar HIJ zal er maar net tussen zitten. Het enige nadeel is dat je mij constant tegen het lijf loopt, als meubilair moet je er immers altijd zijn *LOL* *LOL* , maar verder is het een bere-gezellige club. Vraag Gwen maar, die heb ik ook bijna tien jaar moeten overtuigen en nu begint ze ook al om meubilair te lijken.

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 19:02

dit begint echt leuk te worden zeg
jah springruiters zijn niet te vertrouwen
en van die computer mannetjes jah er zullen wel leuke bij zitten, de meeste die ik ken zijn maar simpele zieltjes als het niets met computers te maken heeft
ach je komt er binnenkort wel eentje tegen denk ik
groetjes

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 20:48

Laura schreef:
kunnen jullie je die scene herinneren van Sex and the city met Miranda die gefrustreerd is dat ze geen vent heeft, en die bouwvakkers blijven maar fluiten, en dan loopt ze dr op eentje af 'okay let's have sex right here right now' ? Extreme duivel Pling

Volgens mij wordt er momenteel veel verbouwd in de buurt van A'dam Arena. Tip van Maan.

Of ga stijldansen, goeie manier om mannen te leren kennen en voelen. Go girl!

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 21:07

pff, praat me er niet van.
hier ook nog zo'n 19-jarige vrijgezellige.
wel vriendjes gehad in de loop van de tijd, maar nooit echt voor lang (3 maand ofzo en dan was het over).
begon soms wel een beetje serieus te lijken, maar was het dan toch niet.
of eentje die meteen al te snel serieus wou zijn toendertijd, dat hoefde van mij nou ook weer niet.

maargoed, als niet vrijgezel heb je ook nadeel, je zit gewoon aan 1 persoon vast, maar dat is aan de andere kant ook juist weer een voordeel.

tja, reacties van familie.
iedere keer vragen ze; hoe gaat het met je vriend(je)?
en dan zeg ik steevast; welk vriendje?
en hun steevast weer; heb je er meer dan?
en soms heb ik er een, waar ze dan via via weer over gehoord hebben, en de keer erop zitten ze nog steeds met die persoon in het hoofd en dan is het alweer uit, maargoed, ze weten wel dat ik blijkbaar vaak losse flodders heb.

het enige wat me bevalt aan het vrijgezel zijn, je hoeft dus niet met je vriendje rekening te houden, en als je een leuke jongen tegen komt, staat er niets in de weg om er mee te nemen.
soms heb je met een jongen gehad en je weet nog niet precies hoe het zit en de keer erop kom je een andere leuke jongen tegen die je, als je de eerste niet tegen gekomen was, misschien wel interresse voor had, maar je hebt nog contact met de eerste en die vertelt kort daar op dan weer dat het niks wordt en ondertussen heb je de andere dus weer aan je neus voorbij laten gaan, hihi, erg he, gelukkig is het nog niet zo erg bij mij.

met iemand nemen voor 1 avondje af en toe, geen probleem.
maar als het wat voor langer is, is het ook geen probleem voor mij, zeg ik maar altijd.
kom er ooit wel eentje tegen, maar wanneer?
heb ik nog niet lang genoeg gewacht?
ben wel aan een vaste relatie toe aan de ene kant, maar aan de andere kant heb ik ook geen tijd (en vervoer Frusty , en als de ander dat ook al niet heeft) en al dat geblablabla.
ik ben niet echt op zoek, maar houd wel mn oren en ogen open (hihi, das altijd lachen met vriendinnen, o die is leuk, nee die is leuker joh, nee die niet etc etc etc), en als ik er eentje tegen kom......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 21:15

Meid!!! 19 pas Haha! ,

Ik ben 26 en ook vrijgezel, heb veel lol. Maar als HIJ, ooit een keer voorbij komt zou ik het ook erg leuk vinden, maar zolang ik nog niet weet wie HIJ is verveel ik me geen seconde.

Die one night stands zou ik niet aan beginnen, is meestal geen zak aan.( of hij moet heeeeeeeeeeeel goed in bed zijn, en een verschrikkelijk lekker ding, zo'n Mark Darcy Haha! )

Ik denk altijd maar zo, op ieder potje past een dekseltje. En moet eerlijk zeggen, dat ik blij was toen ik op mijn negentiende vrijgezel was. Zoals mijn moeder altijd zei: eerst van het leven genieten, en dan pas gaan binden. ( zeg ik nu altijd tegen haar Haha! als ze weer begint te zeuren waar de relatie nou blijft, of als ik weer eens een vriendje gedumpt heb)

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 21:31

Pipo schreef:
Die one night stands zou ik niet aan beginnen, is meestal geen zak aan.( of hij moet heeeeeeeeeeeel goed in bed zijn, en een verschrikkelijk lekker ding, zo'n Mark Darcy Haha! )

Hoho, heb je het nu tegen mij?
Dat bedoel ik niet hoor, zo ver ga ik dus echt niet voor 1 avondje.
Gewoon een beetje lol maken en wat zoenen enzo, hoef je de disco niet eens voor uit.
Voordat ik met iemand naar bed toega, moet ik toch echt wel wat langer hebben en wat serieus en (en je zal vast de rest van de voorwaarden wel weten en) dergelijke.

Een one-night stand lijkt me ook niks, hoe oud je nou ook bent, het moet wel iets speciaals op de een of andere manier zijn, niet zomaar met de eerste de beste en zeker niet de eerste avond.
Een beetje zoenen enzo is tot daar aan toe, dat vind ik wel kunnen.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 21:33

Argh, ik herken dit allemaal. (Ook 19 en vrijgezel) Maar ik ben toch blij dat ik weer vrijgezel ben. Die mannen denken echt dat ze alles zijn en ze zijn al helemaal dom als ze denken dat ze vóór de paarden gaan, NOT. Haha. Van mijn ex werd ik dus helemaal gek, zo'n klef mannetje die je niet los kon laten, dat heb ik dus maar weer snel uitgemaakt.
Ik ben dus ook niet op zoke, maar stel dat er een leuke man mijn pad kruist, dan zeg ik toch geen nee. Hahaha. Haha!

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-02 21:34

Pepeijn, stijldansen heb ik al 4 jaar gedaan Extreme duivel
Heb er een verliefdheid aan over gehouden, dat wel ja, maar is op niks uitgelopen. En er zijn echt nergens vrijgezelle mannen meer te bekennen hoor op dansscholen, iedereen van 20+ gaat met zijn partner en ander is het jeugd Haha!

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 21:58

Ach dames doe nou maar rustig aan. Kijk maar eens naar het onderschrift van Sterre. Het leven is kort en het huwelijk duurt lang Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 01:42

En bij stijldansers krijg ik toch dezelfde assosiaties als bij dressuurruiters Pling

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 07:55

OK, ik geef toe in de hogere danssport wel ja. Lips are sealed Maar er zijn altijd uitzonderingen! Krijg weer de indruk dat je bewijs wil, Zep! Extreme duivel

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 09:21

hahaha ik heb nog altijd het vermoeden dat mijn verliefdheid daarom tot niks is uigelopen, zep Extreme duivel

Maar een man die goed danst heeft voor mij wel weer een pluspuntje Kwijl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 09:35

Mannen die goed kunnen dansen, vooral vanuit de heupen daar zijn hele leuke stellingen over......................... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 09:45

Pipo schreef:
Mannen die goed kunnen dansen, vooral vanuit de heupen daar zijn hele leuke stellingen over......................... Haha!

En wat dacht je dan van paardrijden? Gaan we er wel even van uit dat de betreffende man ook kan zitten...

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 10:47

Oh man, wat is dit topic herkenbaar zeg! Ik ben 29 en al een paar jaar vrijgezel. Inmiddels ben ik er wel achter dat niet zoeken niet werkt, wel zoeken ook niet en dat je echt geen leuke mannen tegenkomt in de trein, de supermarkt of bij de afhaalbalie van de chinees. Nou ja, ik niet althans. Op de manege lopen meer vrouwen dan mannen rond en de mannen die er rondlopen horen meestal bij een vrouw. Schiet ook niet op dus. Ook mijn familie vraagt zich af wanneer die man nou eens gaat komen en of ze ooit nog eens kleinkinderen kunnen verwachten. Ik heb inmiddels zelfs al de beruchte vraag gehad of ik wel op mannen val. Nou ja! Frusty Maar ik blijf positief. Mijn match bestaat heus wel, alleen is ie gewoon op wereldreis momenteel. Of zoiets. En tot de tijd dat ik hem tegenkom geniet ik nog wel even van mijn vrijgezelle leven zonder verplichtingen. En soms is dat zo slecht nog niet! Pling

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 11:00

aaaaah, dit klinkt bekend allemaal!!
en dan kom je iemand tegen, is het wel gezellig en dan: "goh, was vergeten te vertellen dat ik eigenlijk een vriendin heb".
of ze zijn kleiner dan ik (en dan als in, echt een kop kleiner) Boos!
Ik kwam gister echt een superleuke brit tegen, zag er goed uit, supermooie ogen, lief, gezellig.. alleen een hoop minputen: klein, zat in een amerikaanse band, tourt de hele wereld rond, hoezo onbereikbaar? Frusty . Ik heb maar expres geen email adres van hem of dichtbij foto's gemaakt want dan zou ik gek worden...

en iedereen om me heen wordt maar verliefd en is gelukkig en ik vraag me dan echt af of het aan mij ligt, ben ik gewoon veel te kieskuerug, val ik gewoon altijd op de verkeerde mannen.... naja, wie weet, als ik later groot ben....

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 11:07

kojack schreef:
hey hallo
die jongens die je tegenkomt met stappen zijn meestal maar voor een avondje of ze weten dankzij de drank de volgende dag niks meer van je Haha!

Hoeft niet, je moet wel even zorgen dat hij zich aan je blijft herinneren Haha!
Enne wel selectief zijn natuurlijk, als er 1 niet meer op zijn pootjes kan staan is het bij voorbaat al een slechte zet om op zo'n moment wat met iemand te krijgen als je voor langere tijd iets zoekt.

Toch zijn er wel springruiters die erg yummy zijn! Kwijl
Laatst bijgewerkt door chantal1 op 20-06-02 11:14, in het totaal 2 keer bewerkt