}:)
Okee... mijn ' coming out of the closet'...
Ik ben het vrijgezel zijn helemaal zat. Dat ben ik ondertussen al 3 jaar ofzo. Waar zeur je over? Zou je denken. Maar ik baal dr nu wel een klein beetje van
Altijd als je naar feestjes gaat komen ' Annie en Bob, Carola en Jan, Linda en Anton, en Laura. *veelbetekenende blik*'. Vriendinnen gaan met hun vriendjes op vakantie, en uitgaan daar doen ze niet meer aan want gezellie met vriend op de bank is veel leuker.
Dan zijn de vriendinnen weer eens ' vriend-af' en krijg je uitspraken als ' kunnen we weer lekker samen genieten van het vrijgezelle leven' en ' nu ga ik eens aan mezelf werken' . Boem, binnen een week hebben ze weer een nieuwe vlam. Leuk hoor, maar waarom werkt dat bij mij niet zo?
Dan heb ik het nog niet eens over de tantes ooms en oma's die (wanneer je even naar de keuken loopt tijdens een familiebijeenkomst) fluisteren 'of Laura nou al eens aan de man is' , vrienden die je willen koppelen aan die ene leuke collega (en dan een week later bellen dat ze er eerst zelf maar eens mee uit geweest zijn

)

en stalgenoten die een veelbetekenende opmerking maken dat ' wanneer je 3 jaar single bent je bezoekje aan Christine Le Duc mag gaan brengen op hun kosten'
Argh! Ik bedoel, ik ben ook pas 19, het is geen ramp, maar soms maakt de buitenwereld dat er wel van. Eerlijk gezegd, heb ik ook gewoon weinig tijd, vermaak ik mezelf prima in mn eentje en ben ik helemaal niet kieskeurig, maar het lijkt wel alsof hier in de omgeving de leuke mannen met een vergrootglaasje te zoeken zijn. De raad van mijn vriendinnen? ' Je moet vooral niet op zoek gaan dan komen ze ineens wel' Ja hallooo ik ben al 3 jaar niet op zoek. Het schijnt gewoon niet te werken bij mij.
Zucht. Iemand nog een leuke collega in de aanbieding?