waarschuwingen op pakjes sigaretten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 13:40

Die teksten vielen me laatst ineens op. er lag op stal een pakje op de bar, en ik keek zo, staat er op de voorkant ' ROKEN VEROORZAAKT KANKER' .
en dan ook niet een beetje onopvallenend, nee, echte koeienletters..

Naja, goed.. ik draai het pakje om: 'ROOK JE DOOD'.

ik rook zelf helemaal niet, maar ik vond die teksten eigelijk toch wel indruk maken.
ik zou zelf met zon ding onder mijn neus toch niet rustig een sigaretje opsteken..

bokkertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 16:01

haha ik werk op een benzinestation, en ook bij ons staan op verscheidene pakjes waarschuwingen. maar wat zag ik vandaag.............op de pakjes caballero stonden foto's met een verhaaltje. na ... foto's heb je het verhaaltje compleet. dat werkt volgens mij dus ook alleen maar tegen op die waarschuwingen Frusty dus iedereen gaat caballero roken om het verhaaltje maar compleet te krijgen. erg vaag vind ik dit.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 18:23

Ik rook al tijden Lucky Strike, en daar heb ik ze nog steeds niet op zien staan.... Heb ook wel eens Marlboro Medium ofzo, maar ik heb nog nooit zo'n pakje gehad, en ik koop toch bijna iedere dag een pakje...

bokkertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 18:31

Citaat:
Ik rook al tijden Lucky Strike, en daar heb ik ze nog steeds niet op zien staan.... Heb ook wel eens Marlboro Medium ofzo, maar ik heb nog nooit zo'n pakje gehad, en ik koop toch bijna iedere dag een pakje...

ja dat kan wel kloppen.......alle rookwaren dat in nederland is geproduceerd is het nu al verplicht voor om die waarschuwingen op te zetten. alle rookwaren dat in het buitenland wordt geproduceert heeft uitstel gekregen. over 5 maand staat het (als het goed is) op alle pakjes shag/ sigaretten

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 22:15

Ze kunnen beter de longen van een roker er op zetten nou dan schrik je toch wel! Bloos
Ik had ook gerookt, maar ik heb er toch wel er spijt van ik hoop dat er er geenlast van krijg ik heb gelukkig nog niet zoveel gerookt maar toch!

EN AAN ALLE ROKERS TIS NIET GEZOND HE! Tong uitsteken

divana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 15:39

k vind t ook niet erg indrukwekkend! In het begin heb je toch wel even zoiets van.... oliebol wat staat daar nou weer maar je bent er zo snel weer aan gewend! Sommige teksten zijn zelf grappig, over sperma en impotentie enzo, daar heb ik toch geen last van!!

plaatjes vind ik zelf veel aangrijpender!!