hamburger!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 06:31

nouja zodra ik er weg ben mag je t afzeiken, nu ook wel hoor. ach de appie waar ik werk is ook niet alles de collega's wel maar de hoge piefen pfff die mogen echte vervangen worden. die doe over alles moeilijk terwijl t heel makkelijk is allemaal. als ik op tijd ben met vrij vragen dan kan dat niet omdat dat toch geen 2 weken van te voren was. heb der al 2 keer gestaan dat ik ingewerkt werd bij de deli en dat er niemand was ja je kan weer naar huis. dan heb ik echt van die kill neigingen. maarja zonder dat geld heb ik ailin niet.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 18:49

Ik moet fftjes over de Mac reageren hoor Schijnheilig
Ik vind het wel lekker hoor, maar als het rustig is vind ik dat alles veel beter wordt klaargemaakt, zeg maar beter gebakken of whatever maar ik vind de patat meestal lekkerder als het rustig is binnen. Als het druk is krijg je van die lichtgele rauwe patatjes *bij ons dan* en als het rustig is krijg je normale lekkere patatkleur patatjes Scheve mond\ .
Ik vind de Big Mac trouwens ook wel lekker!
Maar wij gaan haast nooit naar de Mac alleen als we bijvoorbeeld terug komen van ik noem maar wat een hondenshow en het is rond zessen en we moeten nog best lang rijden gaan we even langs de Mac.

Laatst ook *dit is zeker helemaal offtopic???* liep ik met Stéphanie door t winkelcentrum dus wij besloten ff een patatje te halen. Bij Bram La Dage (whatever hoe die ook heet) en het was ook erg rustig. Meestal sta je dr een uur te wachten en nu bestelde we t en we kregen het gelijk, ze hadden al hele bakken patat staan. Scheve mond\

Nouja dit is helemaal offtopic, alhoewel t gaat nog over patat? Schijnheilig Maar dit boeit jullie vast nog minder als die oneliners whatever dinges

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 20:52

You go Lizzie!
Naja, ik ben niet zo gek op patat ed. Af en toe een broodje Bapao gaat wel... Enneh, lekkere bitterballen en MORA KIPFINGERS... maar verder... Nah, doe mij maar poffertjes en pannenkoeken Vingers aflikken en natuurlijk BOKTBROODJES, dat jullie dat kunnen vergeten zeg, na 2 pags!

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 14:54

ik ga lekker offtopic..
maar k wil toch wel n schandelijk verhaal vertelen over de ah...
bij ons in t winkelcentrum (bij mn school) kwamen me vriendin en k zoooo vaak dat 2 van die vrouwen ons kenden en als we in het dorp liepen zeiden ze ons ook gedag... Bloos
toen hebben we besloten om minder vaak te gaan.....

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 16:07

da's wel schadelijk ja... ik sta trouwens op 3000 zoveel berichtjes, en Nimmie al op 3300 nog wat... jemig de pemig...
ik ga voor de snelkookpan trouwens...