das ook best heftig zeg..Nou wat mij ook nog wel eens gebeurt is, als ik na t toileteren mijn handen ga wassen, en dat iets te enthousiast doe, de spetters nog wel eens tegen mijn broek vliegen, en dan lijkt het net of eehhhh...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
das ook best heftig zeg..

countrybas80 schreef:Mevrouw roepen naar een man met lang haar
^
countrybas80 schreef:Mevrouw roepen naar een man met lang haar
geen idee hoe erg ik me schaamde toen
;
ik voorop, zij; ow we zitten toch goed. ik weer omhoog rennen, maar het was zon ding wat naar beneden ging. eindelijk boven en ojee. toen viel ik me toch, de friet over de grond, cola over de grond, mayo in mijn gezicht. 

maarja, dat was dus echt erg, iedereen die daar stond keek me aan
Plucker schreef:Mijn blunder van de week was... .... en niet lachen!!! Ik ben van de week met de fiets gevallen!!! Op mijn knie en nu is mijn hele knie geschaaft... Daar ben ik dus 21 voor geworden....
GalopRacer schreef:Plucker schreef:Mijn blunder van de week was... .... en niet lachen!!! Ik ben van de week met de fiets gevallen!!! Op mijn knie en nu is mijn hele knie geschaaft... Daar ben ik dus 21 voor geworden....
sterkte met je knie
Plucker schreef:Mijn blunder van de week was... .... en niet lachen!!! Ik ben van de week met de fiets gevallen!!! Op mijn knie en nu is mijn hele knie geschaaft... Daar ben ik dus 21 voor geworden....

" Marjo_Wystan schreef:Plucker schreef:Mijn blunder van de week was... .... en niet lachen!!! Ik ben van de week met de fiets gevallen!!! Op mijn knie en nu is mijn hele knie geschaaft... Daar ben ik dus 21 voor geworden....
Ach gossie moppie![]()
Toch niet met mijn fiets he
(overigens maandag krijg ik een aanhangrek voor de auto om fietsen mee te vervoeren, dus dan kom ik m een keertje ophalen. Maar je moet natuurlijk wel een fiets hebben voor sjaak, dus zeg tegen je vriendje dat hij aan je fiets moet klussen; of geef hem op voor dat programma "help, mijn man is klusser"
maar toch weer vallen 

Citaat:en alle gasten maar lachen...
maar soms gebeurt het ook in de stad, of naast een paard die er dan gebruik van maakt