bij ons op school heb je ook veel gothics , en ik denk dat mensen die nergens echt bij horen gothic worden omdat je dan in een groepje wordt opgenomen
Rosanne
Geplaatst: 29-05-02 20:06
tja...het ligt eraan..bij ons is iemand op school ook zo'n iemand, zwarte fluwelen jurken , zwart haar en gothic opgemaakt (een goeie vriendin van mijn broer). Ze heeft ook altijd zo'n ketting om met scherpe punten enz. en alle bruggers duiken altijd voor haar weg zegt mijn broer...ik ben ook brugger maar ik ken haar dus dat scheelt alweer... Maar zei doet dat dus puur om niet zoals iedereen te zijn en niet moderne kleding maar totaal wat anders willen...en niet meteen hekserij want daar gelooft ze nou niet echt in...
Kayla
Geplaatst: 30-05-02 11:08
ik zag toevallig net 2 gothics lopen. ze zullen wel aalemaal heel aardig en vredelievend zijn, maar je schrikt toch als je ze ziet!
Brendie
Geplaatst: 31-05-02 21:20
kayla schreef:
ik zag toevallig net 2 gothics lopen. ze zullen wel aalemaal heel aardig en vredelievend zijn, maar je schrikt toch als je ze ziet!
Ja bij ons ook 2. Ze zijn alle 2 heel aardig alleen soms lopen ze er toch bij....
Llewella
Geplaatst: 31-05-02 23:14
Hekserij/wicca is nix mis mee, het kan juist heel mooi zijn indien er goed mee omgegaan wordt. Veel meisjes en ook jongens grijpen het aan om stoer te zijn of anders te zijn, ze willen ergens bijhoren.
Heks wordt je niet zomaar ff, dat duurt ruim een jaar voor je geheel ingewijd bent.
Zwarte magie is ook geen goed uitgangspunt voor een heks, want alles wat je een ander toedoet/wenst kan je 3 maal terug verwachten.
Ook het bedrijven van magie is opzich nix engs aan, je zend energie uit naar iets of iemand die het kan gebruiken, daarbij gebruik je hulpmiddelen om jezelf te focussen.
Voor vele zal het allemaal erg ver van zijn bed en zweverig klinken, voor de ander misschien heel stoer etc.
Ik ben er wat meer over gaan lezen omdat ik er toch telkens weer mee in aanraking kwam, ik ben het alleen zelf niet omdat ik mezelf weiger in een hokje te duwen en ik bind mezelf gewoon nergens aan, daarvoor ben ik te veelzijdig en te flierefluiterig
Llewella
Geplaatst: 31-05-02 23:16
Jive schreef:
bij ons op school heb je ook veel gothics , en ik denk dat mensen die nergens echt bij horen gothic worden omdat je dan in een groepje wordt opgenomen
Ik hoorde ook nooit echt ergens bij maar bleef gewoon altijd lekker mezelf
Dniesy
Geplaatst: 01-06-02 14:38
Een vriendin van mij is ook 'gothic' in het begin dacht ik ook van "mmm die is gek" maar nu ik haar beter heb leren kennen is er nix anders aan een 'gothic' dan aan een 'gewoon' iemand........
Soraya
Geplaatst: 01-06-02 19:26
Gothic's hebben wel leuke kleding
Ik heb ook een paar van dat soort truitjes in mn kast liggen.
Tsja....misschien voelt ze zich zo goed....of het is gewoon een periode van iets!! Nieuwe trent...Ik weet het niet