Erg warrig en 'eng' verhaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 16:20

Weet je al wat meer maaike? Waar je cap was bijvoorbeeld?

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 16:21

ja inderdaad ik ben ook benieuwd of je al wat meer weet

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 16:30

Mijn broer heeft het ook gehad op de brommer. Die is waarschijnlijk beroofd en op zijn hoofd geslagen. Al zijn geld was weg en zijn nep-rolex ook. Ook had hij een heel groot gat in zijn jas.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 18:10

Ja maaike.... je cap nog gevonden?

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 18:33

Gatver wat eng!

Wees maar trots op je paardje, die heeft je wel netjes thuis gebracht... Ik hoop voor je dat je wat meer duidelijkheid krijgt, want dit lijkt me erg vervelenden en lastig...

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-02 20:26

ik ben net terug van stal.
Mijn cap lag netjes in de zadelkamer.. Ik heb hem hoogstwaarschijnlijk NIET opgehad.

ik heb het verhaal nu van meerdere mensen gehoord. Volgens de stalhoudster kwam ik gewoon op grassie terug. ik ben toen 'gewoon' afgestapt, ik heb zelf het hek open in dicht gedaan en heb Grassie vastgezet. daarna lopen de verhalen nogal uiteen. volgens de stalhoudster stond ik Grassie te aaien Verward , wist ik niet welke dag het was en wist ik echt nergens antwoordt op te geven.

volgens Pelaton ( meisje bij ons op stal) stond ik in een hoekje en zei ik dat ik hoofdpijn had. zij heeft mij toen naar de kantine gebracht en Grassie afgespoten. Grassie had wat modder aan 1 kant zitten..

Ik volg het dus niet meer helemaal. ik kan mezelf er nogsteeds niks van herinneren. het is mogelijk dat ik gevallen ben met Graziano.

hij moet iig zelf naar stal zijn gelopen ( nadat ik er eventueel weer opgeklommen was) , want ik was als ik alles zo hoor niet in staat zelf te rijden.

het blijft dus een zeer vaag verhaal.. Ik vrees dat dat stukje geheugen van mij altijd weg blijft. Scheve mond

Iedereen heel erg bedankt voor de lieve reacties en steun! als ik meer weet laat ik het horen.

* Ellen *

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 22:30

laten we maar hopen dat het gewoon een beetje oververmoeidheid was. ik las laatst in de krant dat veel jonge mensen daar last van hebben, maar dat zal wel een andere oorzaak hebben Haha! Knipoog

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 17:51

Ik zou me laten nakijken op die pijn in je nek...
Kijk, stel dat je niet gevallen bent, en die streep modder opgelopen hebt omdat je afgestapt bent ofzo, waar komt die pijn in je nek dan vandaan?

Migraine kan ik me haast niet voorstellen...ik schijn ook migraine te hebben, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat ik niks meer weet, alleen dat je echt heel veel last van de zon hebt. Wat dat betreft zou het dus wel weer kunnen, als het warm was die dag. Dan heb je misschien een soort zonnesteek opgelopen. En dat is misschien ook weer een optie, een zonnesteek...

Weet je nu inmiddels weer wat meer?

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 18:17

Ik heb even wat dingetjes opgezocht, en ik heb hier een paar mogelijkheden waar je rekening mee zou kunnen houden. Ik zeg dus niet dat het een van deze dingen is, ik ben geen dokter, maar het zou kunnen.

* Zonnesteek
* Hyperventilatie
* Whiplash

Maar als het een Whiplash is zou je dus wel gevallen moeten zijn, want die krijg je niet zomaar.

Ik zelf denk eigenlijk het meest aan een zonnesteek.

Voor meer info kijk op www.blessurevrij.nl

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 07:26

Wat griezelig ja.

Maar als je zo hard gevallen zou zijn dat je daardoor zo verward werd, hoe kwam je dan ooit weer op gras ?? Lijkt me sterk dat je dan nog op hem kunt komen. Dus waarschijnlijk ben je niet gevallen???

En die strepen op je armen zouden kunnen komen doordat gras misschien naar huis liep en jij langs een boomtak kwam met je arm? Ik weet het ook niet.

Hopelijk ligt het aan die migraine al kan ik me dat ook niet voorstellen. En als je bevangen bent door de hitte is dat meestal ook wel met duidelijke symptomen merkbaar.

wat vaag, hopelijk blijft het bij die ene keer verward....

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 09:18

Als jij en gras allebei aan dezelfde kant modder hadden zitten, jij pijn in je hoofd/nek... geen cap op....
misschien is hij uitgegleden? ben je er niet afgevallen maar je hoofd gestoten...is hij opgestaan met jou erop en naar stal terug gelopen?
Houdt dat dan in dat hij zelf de weg is overgestoken?

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 13:53

Ben je niet tegen een tak gekomen misschien dat je zo'n hoofdpijn hebt? Jr paardje heeft je wel naar huis gebracht, maar let waarschijnlijk niet op takken waar jij tegen aan komt met je hoofd

gamble

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 16:14

Hoi,

Allereerst hoop ik dat je je nu beter voelt en niet teveel last hebt van je nek,hoofd. Je zou toch zeggen dat als je eraf bent gevallen dat je toch ergens blauwe, beurse plekken moet hebben. Ik heb zelf behoorlijk last van migraine en ben op het moment van de aanval zeer warrig, kan dan niet uit mijn woorden komen, reageer traag en ben dan ook met mijn motoriek geheel in de war MAAR ik kan me het allemaal achteraf nog herinneren. Ik voel het ook heel duidelijk aankomen, heb dan specifieke kenmerken. ( letterlijk sterretjes zien , geen woorden kunnen lezen, tintelingen in de handen en tong) Daar heb ik je niet over gehoord, maar aan de andere kant migraine heeft een zeer breed spectrum dus je weet het niet. Maar ik geloof dat je in goede handen bent dus veel sterkte ermee