ik ben net terug van stal.
Mijn cap lag netjes in de zadelkamer.. Ik heb hem hoogstwaarschijnlijk NIET opgehad.
ik heb het verhaal nu van meerdere mensen gehoord. Volgens de stalhoudster kwam ik gewoon op grassie terug. ik ben toen 'gewoon' afgestapt, ik heb zelf het hek open in dicht gedaan en heb Grassie vastgezet. daarna lopen de verhalen nogal uiteen. volgens de stalhoudster stond ik Grassie te aaien
, wist ik niet welke dag het was en wist ik echt nergens antwoordt op te geven.
volgens Pelaton ( meisje bij ons op stal) stond ik in een hoekje en zei ik dat ik hoofdpijn had. zij heeft mij toen naar de kantine gebracht en Grassie afgespoten. Grassie had wat modder aan 1 kant zitten..
Ik volg het dus niet meer helemaal. ik kan mezelf er nogsteeds niks van herinneren. het is mogelijk dat ik gevallen ben met Graziano.
hij moet iig zelf naar stal zijn gelopen ( nadat ik er eventueel weer opgeklommen was) , want ik was als ik alles zo hoor niet in staat zelf te rijden.
het blijft dus een zeer vaag verhaal.. Ik vrees dat dat stukje geheugen van mij altijd weg blijft.
Iedereen heel erg bedankt voor de lieve reacties en steun! als ik meer weet laat ik het horen.